Sorry dat het zo lang duurde maar hier is weer een hoofdstuk! Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Please comment&Vote&Volg (ik volg terug)
Lees ook zeker en vast mijn nieuwe boek: I guess... I really like you!
<3 <3
Laura Pov:
Het was een zalige dag. Ik en Austin hadden eerst wat in zijn kamer rondgehangen en daarna waren we gaan wandelen. Toevallig was er een kermis in de stad. Austin en ik waren samen in het reuzenrad gegaan. Het was super romantisch. Het was zo'n moment dat werd beschreven in alle liedjes. Het was magisch en de wereld leek stil te blijven staan toen we helemaal boven waren. Het was koud maar met Austin naar me merkte ik het niet. Toch had hij zijn vestje uitgedaan en over mijn schouders gehangen. Daarna hadden we samen een suikerspin gegeten. En daarna waren we samen in de overkop gegaan. Ik wou eerst niet maar Austin kon me omkopen met zijn puppie-ogen en zielige pruillip. Ik kon gewoon niet weigeren. We zaten heel erg dicht bij elkaar. Austin was mijn beschermer. Mijn bescherm engel. Ja, dat was hij.
Er kon niets gebeuren als ik bij hem was. Ik was nog nooit zo verliefd geweest. Hij was perfect.
De avond viel veel te snel en in het maanlicht gingen we naar huis. Hand in hand. Austin ging helemaal mee tot aan mijn huis al was dat voor hem flink om lopen.
Ik genoot ervan om met hem te wandelen en mijn hoofd op zijn schouder te leggen. Ik wilde nooit dat het anders was. Ik kon niet geloven dat ik ooit heb durven denken dat we nooit meer herenigt zouden worden.
Wat ben ik blij dat ik fout was. Austin was echt. Echt, dicht bij mij en even verliefd op mij als ik op hem. Daar was ik na gisteren wel achter gekomen. Het was niet gespeeld.
Elke keer hij lachtte, leek een nieuwe wereld open te gaan. Een voor ons twee. Het was de manier waarop hij lachtte dat het zo bijzonder maakte.
Eens thuis deed ik mijn slaapkledij aan en ging achter mijn piano zitten.
"I can't win, I can't reign
I will never win this game
Without you, without you
I am lost, I am vain,
I will never be the same
Without you, without you
I won't run, I won't fly
I will never make it by
Without you, without you
I can't rest, I can't fight
All I need is you and I,
Without you, without you
Oh, oh, oh!
You! You! You!
Without
You! You! You!
Without you"
Ik had goed geslapen. In een ruk door. Dat was lang geleden. Ik had niet gedroomd. Het was heerlijk. Ik had niet afgesproken met Austin vandaag maar ik was wel van plan hem te gaan opzoeken. Ik wou bij hem zijn.
Ik douchte me eerst en kleedde me daana aan. Ik droeg een wit jurkje en mijn haar lag gekruld over mijn schouders. Door die leuke avond van gisteren was ik vergeten langs de oogarts te gaan. Dus er zat niets anders op dan nog een dag met die stomme bril.
Pfff, daar had ik echt geen zin in. Gisteren had Austin er niets van gezegt. Hij had het vast gezien als een mode accesoire. Met die stomme bril voelde ik zo onzeker. Lag dat aan mij of leek alles dan plots veel mooier dan mij?
JE LEEST
Love is the lyrics of our song
RomanceLaura en Austin zijn een hecht koppel. Maar omdat Laura verhuist is naar Australië is het steeds moeilijker voor de twee om samen te blijven. De vraag is dan ook of hun relatie zal overleven. Ook Austin's band 'To Four' boekt succes. Ze worden ontde...