H18: My chance

414 43 14
                                    

Eerst en vooral hier ben ik weer!!

Het spijt me zo zo zo zo erg dat het zo lang gelede is maar hier ben ik weer met een nieuw hoofdstuk! Bedankt allemaal!! Jullie zijn echte trouwe lezers en voor de lezers die 'nieuw' zijn (if you know what I mean ;) ) Ik hoop dat jullie allemaal genieten van mijn boek!!

Ik weet dat het misschien een beetje laat is voor nieuw jaars wensen maar toch wil ik jullie allemaal het beste toewensen voor 2014!! Ik hoop dat het een jaar wordt vol magie en geluk! Jullie zijn zo fantastisch - niet te beschrijven gewoon!! Dankje allemaal, jullie hebben echt mijn leven veranderd in de positiefste manier die je maar kan bedenken!! Nogmaals bedankt en keep on reading and STAY AWESOME!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Laura Pov:

Ik zat aan de houten keuken tafel. Met tegenover me Jimmy Christions en naast hem zat Tom Fredique. Hij zat tegenover mijn moeder. Mijn moeder had haar haar in een keurige dot boven op haar hoofd en las mijn contract door. Ik had haar gisteren avond verteld over de platendeal. Ze was echt super blij voor mij. Maar wel een stuk minder toen ik zei dat de gebouwen in Sydney waren.

Maar ze vertelde me dat we daar wel een oplossing voor vonden. Mam had altijd in me geloofd. Al was het dan wel veel minder dan pap. Toch was zij er voor me wanneer ik haar nodig had. En dat was echte familie. Ik had de laatste tijd ontdekt dat familie echt heel erg belangrijk was.

Mam had meteen meneer Chritions opgebeld om af te spreken. Gelukkig kon ze vandaag nog een verlofdag opnemen. En nu zaten we hier. Mam was het contract aan het doorlezen en de mannen keken haar aan. Ik zat er ongemakkelijk bij en wist niet waar ik moest kijken.

"Het contract ziet er heel erg goed uit. Ze heeft totale vrijheid over haar kleding en muziek. Jullie krijgen twintig procent van de opbrengst dat lijkt me heel redelijk. Ze is vrij om te beslissen over optredens en interviews. Ze heeft geen beperkingen, dat wil zeggen dat ze zelf haar vrienden mag kiezen. En dus geen nep-vrienden moet hebben, die haar populair maken. Ik zie niet meteen iets dat voor problemen kan zorgen. Ook niet in de kleine lettertje" lachte mam. Soms keek ze te veel naar tv-series. Al snapte ik niet echt hoe dat kon. Ze werkte de hele dag. Misschien had ze wel een tv op haar kantoor of zo. Ook de twee mannen lachten luchtig.

"Vooral de vrijheid vind ik heel erg belangrijk." ging mam verder. "En wat gebeurt er wanneer ze een aanbod krijgt voor bijvoorbeeld een film?"Dit kon misschien nogwel belangrijk worden. Ik hield van acteren en vroeger droomde ik ervan om een muziek en acteer carrière te hebben. Misschien kon die droom nu nog altijd uitkomen.

"Wel, daar hebben we goed nieuws over. Ons bedrijf werkt samen met heel erg veel tv zenders, en producers. Dus ik zie daar geen problemen voor. Het zou trouwens goed zijn. Want hoe meer mensen haar kennen hoe meer albums ze verkoopt." zei Jimmy zakelijk. Ik glimlachte. Het aanbod leek per minuut aantrekkelijker te worden.

"Zie je het zitten om ook te acteren?" vroeg Tom. Ik wist nu dat hij niet enkel raadgever was maar ook de beste vriend van Jimmy en hij kon heel erg goed om met de knopjes in de studio. Dus hij zou degene zijn waar ik nogveel mee zou moeten samen werken. Gelukkig was Tom heel erg sympathiek.

"Ik zou het echt heel graag doen, ik hou namelijk heel erg veel van acteren. Het zou fantastisch zijn mocht ik zingen en acteren kunnen combineren. Maar voor nu ben ik tevreden met zingen"

"Jij bent een meisje met heel erg veel talent Laura. En je bent ook zo eerlijk en puur. Ik weet zeker dat jij het kan maken." zei Jimmy. Het leek erg veel op het gene dat hij gisteren zei. Ik begon weer te blozen. Dat was een eigenschap die ik liever kwijt dan rijk was.

Love is the lyrics of our songWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu