Merhaba arkadaşlar. Yine yine ben. Nasılsınız bakalım? Ben hem iyiyim, hemde kötüyüm. İyi olmamın sebebi diyete başladım ve sadece 1 haftada 2 kilo verdim. Kötü olmamın sebebi ise, Gökberk adında hoşlandığım bir çocuk var ve her tenefüs gözümün önünde, gözümün içine bakarak kız arkadaşıyla yiyişiyor. Bunu neden yaptığını da anlamış değilim açıkcası? Yani sürekli göz göze geliyoruz. Sizin bir fikriniz var mı? Yani o kızla çıkarken, yiyişirken neden bana bakarak yiyişiyor? Sizce nedeni? Hayır neyin nispetini yapıyorsa, aptal. Herneyse hikayeye dönelim. Evet beklenmedik olaylar oldu ve Rose bileklerini kesti. Bakalım ne olucak? Merak ediyorsunuz, biliyorum. Belki bayramda 2-3 bölüm yazarım belkide sadece 2 bölüm olabilir, bilemiyorum. Bana sabır dileyin, diyet konusunda. Yaklaşık bir haftadır çikolata yemiyorum çünki. Ah yeter. Tamam hikayeye geçiyorum, sizleri çok seviyorum. Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin :*
HATIRLATMA : Jileti bileğime bastırarak derin ve bir o kadar da acı veren bir şekilde uzun çiziği attım. Bileğimden kanlar akarken, diğer bileğimi de kestim. Yerdeki beyaz halı kan olurken, gözümden bir damla yaş geldi. Gözlerimin kararmasıyla gürültülü bir şekilde vücudum sert zeminle buluştu. Steve ise sadece bana içeriden sesleniyordu. Umarım ölürüm, umarım..
Steve'in ağzından;
İçeriden gelen gürültüyle telefonumu bıraktım. " Rose " diye seslendikten sonra ses gelmeyince yerimden kalktım ve birkaç defa daha seslendim. Fakat hala ses gelmiyordu. Şüphelerimi saklayamam. Doğrusunu söylemek gerekirse merak ediyorum. Hızla lavaboya doğru ilerledim ve kapıyı tıktıkladım. " Rose kapıyı aç! İyi misin? " , " Rose cevap ver bak açacağım kapıyı! " diye bağırdıktan sonra mutfağa ilerledim ve bıçağı aldım. Lavaboya koştuktan sonra kilidi bıçakla açtım. Kapıyı ittirmeye çalıştığım da açılmadığını fark ettim. Kafamı biraz olsun kapıdan uzatınca yerde kanlar içinde yatan Rose'u gördüm. Kapıyı hızla ittirip içeri girdim ve dolaptan havlu aldığım gibi bileğine tuttum.
" Ne yaptın sen! Rose beni duyuyor musun! " hızla Rose'u kucağıma aldım ve lavabodan çıktım. Koştura koştura apartmanın merdivenlerinden indikten sonra arabamın kilidini açtım ve Rose'u ön koltuğa oturtup şoför koltuğuna geçtim. Tanrım! Lütfen ama lütfen Rose ölmesin.
Harry'nin ağzından;
Perrie'nin yanında getirdiği arkadaşı Lindy'den ancak kurtulabilmişken masaya ilerledim. Fakat Rose'u göremedim. Ceketimi aldıktan sonra yere düşen fotoğrafları görünce aklıma geldi. Lindy'le çekildiğimiz fotoğrafları elime aldıktan sonra son fotoğrafta tam onu öperken kafasını çevirdiği an çekildiğimiz fotoğrafı gördüm. Ceketten düştüğüne göre muhtemelen, lanet olsun Rose! Ceketimi üstüme geçirip hızla bardan ayrıldım. Arabamı kapının önüne getirdiklerini görünce adamın eline 100 dolar sıkıştırdım. Siyah Range Rover'ıma bindikten sonra yola koyuldum. Rose'un numarasını tuşladıktan sonra telefonu kulağıma götürdüm. " Hadi aç şunu, aç! " diye kendi kendime bağırırken telefon telesekrete düştü. " Lanet olsun! " diyerek telefonu fırlattım.
Arabayı eve sürerken bir yandan da diğer telefonumla ona ulaşmaya çalışıyordum. Neredeyse herkesi aramıştım. Lanet olasıca! Bu kız nerede?! Bulamıyorum. Bulam- Telefonumun çaldığını duydum. Arabayı sağa çektim ve emniyet kemerimi çıkarıp yan koltuğa eğildim. Elimi koltuğun altına sokup gezdirmeye başladım. " Lanet olsun! " der demez telefon elime geçti. Hemen doğrulup açtım. " Rose? " , " Ben Steve " dedi karşımdaki ses, " Rose nerde? Yanında mı? Gördün mü? Ulaştın mı ona? " dedim endişeyle. " Evet. O-o burada. " dedi tedirgin bir şekilde, " Telefona ver! Hadi oyalanma. Nerdesiniz? " , " Harry, Harry'di değil mi? Sakin ol. " dedi. " Sen beni delirtmek mi istiyorsun?! Soylesene. " dedim bağırarak. " Bana bağırmayı kes tamam mı! Onu hayal kırıklığına uğratan sensin! Senin yüzünden hastanede! " , " Ne dedin sen! O neden hastanede! " dedim tekrar bağırarak. " Bağırmayı kes. Bileklerini kesmiş tamam mı! Bu yüzden hastanede. " dedi oldukça üzgün bir ses tonuyla. " Hastanenin yerini mesaj atacağım. Kan grubun ne? " , " ARH+ " dediğimde hemen cevap verdi. " Tamam hemen gel. " telefonu kapattım ve hemen mesajı bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN