23.Bölüm : The First Christmas

1.1K 70 2
                                    

Merhaba kızlar. Bu bir geçiş bölümü. Çok geciktiğinin farkındayım,  üzgünüm. Yeni bir hikaye yazıyorum, hepinizin okumasını istiyorum. Kesinlikle okuyun.Yayınlamak için sabırsızlanıyorum hatta. Onu okumanızı çok istiyorum. Hatta onun bildiğiniz kitabı basılabilir. Uygun bir fiyat olacak, inşallah alırsınız da.. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar..

HATIRLATMA: "Boyasını biz yapacağız, herşeyini biz yapacağız bebeğim. Bizim evimizde" dedi tableti bırakıp üstüme çıkarak.

"Bizim evimizde.."

"Bizim.."

Kolileri ayağımla duvarın dibine ittirdim. Daha sonra camın oraya, yani Harry'nin yanına ilerledim. Elimi tuttu ve beni etrafımda döndürdü. "Çok güzel olacak," dedim kıkırdayarak. Harry kollarını belime sardı ve beni kendine çekti. Yumuşak pembe dudakları dudaklarımı örttü. Tutkulu bir öpüşme esnasında kapı çalınca ayrılmak zorunda kaldık. Kapıyı açtım ve boyaların gelmiş olduğunu gördüm. Getiren adamın elindeki kağıdı imzaladıktan sonra boyaları içeri koydum.

"Ahahahaha.." Harry yüzüme boyayı sürdükten sonra boş salonda koşmaya başladı. Arkasından uzun sopayla sırtını boyadım ve gülmeye başladım. Önce döndü ve bana baktı. Daha sonra koşarak fırçayı yüzüme yapıştırdı. " Ödeştik..ahahaha" dedi gülerken, onu kaplanmış koltuğa ittim ve üzerine çıktım. "Sen gece görürsün" dedim pis pis sırıtarak.

Yeni evimizde ki ilk gecemizi hayal ediyordum. Eşsiz ve mükemmel olmalıydı. Ona her duyguyu yaşatmalıydım. O da bana. Ama aklında bu var mı hiçbir fikrim yok, açıkçası.

(...)

"Geliyorum..." dedi ve üzerime yığıldı. Başarılı olmanın zaferini çıkarırken, çoktan gelmeme şükrettim. Onu bayağı zorlamıştım. Onu yana devirdim ve üzerini örttüm. Kıvırcıklarının arasına öpücük kondurduktan sonra yataktan kalktım ve iç çamaşırlarımı, geceliğimi giyip aşağı indim. Muhtesem olmuştu. Evde gözümü gezdirdim ve uykum olmadığı için birseyleri yerleştirmeye devam ettim.

Sabahın 6'sında kendime bir kahve yaptım ve bahçeye çıkıp çimenlere oturdum. Nemli çimenler pijamamı ıslatmıştı. Kahvemi yere koydum ve içeri girdim. Koltuktaki battaniyeyi kaptığım gibi yerime döndüm. Kahvemi içen yavru kediyi görünce sesli bir şekilde " Aww.." dedim ve ona ilerledim. Yere oturdum ve kediyi kucağıma aldım. Titriyordu. Battaniyemin içine soktum ve eve girdim.

( Harry'nin ağzından )

Yanağımda hissettiğim ıslaklıkla gülümsedim. "Rose, yapma bebeğim." bir kahkaha duyduğum da gözlerimi hafiften araladım. Minik bir kedi gördüğüm de gözlerimi irice açtım ve ani bir hareketle ayaklandım. Rose kahkahalar atıyordu. "Tanrım.." dedim elimi alnıma koyarak. "Yüzünü görmeliydin. Çok komikti, ahahaha" dediğinde sinirle ona baktım. "Hadi kahvaltı hazır, biz aşağıdayız" dedi bir yandan kahkaha atarak bir yandan da kediyi alıp çıkarak.

"Nereye gidiceksin, böyle hazırlanmışsın?" dedi salatalığı ağzına atarak. "Bugün albüm çıkacak. Albümdeki şarkılardan birine klip çekeceğiz. Stüdyoya gideceğim." gülümsedim ve porrtakal suyumu kafama diktim. "Gitmem gerek bebeğim" dedim ayağa kalkarken. Ayağa kalktı ve "Simdiden evli bir çift gibiyiz" dedi gülümseyerek. Güldüm ve hoşçakal öpücüğü verdikten sonra evden ayrıldım.

( Rose'un ağzından 5 gün sonra )

Yılbaşı ağacının son süsünüde yerleştirdikten sonra ışıklarını yaktım ve uzağa geçip seyretmeye başladım. Belime sarılan iki elle kendimi güvende hissetmeye başlamıştım. "Harika.." dedi boğuk sesiyle. Saçlarının kokusu burnuma geliyordu. Ona döndüm ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. "Çocuklar gelmek üzerelerdir.." dedim mutfağa giderek. Harry'de peşimden geldi ve bardakları masaya taşımama yardım etti.

Herkesin hediyesini ağacın altına yerleştirdikten sonra şömineyi yakan Harry'e baktım. Mae'yi kucağıma aldım ve yatağına götürdüm. Kapının çaldığını duyunca hızla salona geçtim. Harry çoktan kapıyı açmıştı. "Hoşgeldiniz.." dedim ve gülümseyerek onları karşıladım.

Louis ve Eleanor dışında kimse kalmamıştı yanımızda. Liam, Sophia ve Niall ile Barbara konsere gidiceklerdi. Zayn ise Perrie ile evine gitmişti. Harry, ona aldığım yüzüğe bayılmıştı. Parmağına takmış ve hiç çıkarmayacağına söz vermişti. Tabi bende onun bana aldığı yüzüğü hiç çıkarmayacağıma söz vermiştim.

"3..2..1.." dedikten sonra Harry dudaklarıma yapıştı. O kadar tutkulu, aşk dolu bir öpücüktü ki, ona tekrar aşık olduğumu anladım. "Benimle bir yıl değil,  bir ömür boyu olman dileğiyle. Mutlu yıllar bebeğim.." dediğinde bende "Mutlu yıllar sevgilim" dedim ve dudaklarımızı birleştirdim.

Are You Still Mine ? 1D Story Awards Turkey 2013 " En Ä°yi Harry Hikayesi "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin