Kızlar lütfen sizden rica ediyorum. Yoruma link bırakacağım sizde linke tıklayıp açılan sayfaya yorum yapıcaksınız ama hem benim kullanıcı adımı hemde bu hikayenin adını yorum olarak bırakmanızı istiyorum. Bu benim için gerçekten çok önemli :) 2 Haftalığına yokum, umarım beni özlersiniz çünkü ben sizi özleyeceğim. Geldiğim gibi yeni bölüm ekleyeceğim, belki orada küçük bir ihtimalim olursa ekleyebilirim. Ayrıca artık her bölüm kızın giydiklerini koymaya karar verdim. Kıza kombin bulmak hoşuma gidiyor, eminim tarzını seviceksinizdir :) yorum ve votelerinizi bekliyorum, iyi okumalar..
HATIRLATMA: Koridorda ilerledikten sonra Harry'nin odasının karşı oda olduğunu hatırladım ve hemen odama ilerlemeye başladım. Kapısına geldiğim de karnımı tutup olduğum yerde kıvranıyordum. " Ah karnımmm " diye inledikten sonra bir anda gözlerim karardı ve kendimi sert zemine bıraktım. Bu karın ağrısı beni sanırım öldürdü.
Gözlerimi araladığım da tavanla bakışıyordum. Elimi başıma koydum ve doğruldum. Karnımın ağrısını hissettiğimde hızla yerimden fırladım. Hayır ben neden çekiyorum ki bu karın ağrısını. Neden kızlar regl olur ki? Olmasın yahu. Varya ölmek üzereyim karın ağrısından. Ayakta kıvranırken yatağa döndüm ve yatağın küçük bir kısmında kan lekesi gördüm. Tek elimi karnımdan çekip hızlıca çarşafı yataktan çıkardım. Eğer biri bunu görürse tam bir rezillik.
Çarşafla birlikte lavaboya girdikten sonra otellerde bulunan kirli sepetine attım çarşafı. Tuvalette tipime baktığım gerçekten acınasıydım. Burdan gidene kadar otelden veya odadan çıkmayacağım. Gerçekten. Ne Harry'e böyle gözükmek isterim , ne de başka erkeklere. Lavaboda işlerimi hallettikten sonra altımdaki şortu çöpe attım. Malum yanımda tutacak değilim ya kanlı şortu. Altımda kilot ile lavabodan çıktığım an yatakta telefonu ile oynayan Harry'i görünce gözlerimi irice açtım. Beni gördüğünde baştan aşağıya süzdü. Salak.
Hınzırca gülümsedikten sonra telefonunu kitledi ve dudaklarını birşeyler söylemek için araladı. "Benimle veya başkasıyla yatmıyorsun diye artık mastürbasyona mı başladın? " dedi, utanmaz ahlaksız pislik herif ! İstesem anında burdan çıkar giderim. Hatta istediğim erkekle de yatarım. Piç kurusu, adi herif! " Siktir ol git odamdan Harold. " dedim gözlerimden ateş saçarak. Kısa bir kahkaha attı ve daha sonra dudaklarını yaladı, " Bu yatağın çarşafı nerde, Rosie? " dedi dalga geçer gibi.
Kavga ettiğimiz gün ki gibi şakaklarımı attığını hissettiğimde ölümcül bakışlarımı Harry'e gönderdim. Telefonunu cebine koymasını bekledikten sonra hızla koşup üstüne atladım. Yakalarından tutup sarsmaya başladığım da kıpkırmızı olduğumu fark ettim. Göğsüne indirdiğim yumruklardan sonra gözlerinin kapalı olduğunu ve tepki vermediğini fark ettim. Yorulduğum hissettim ve kendimi yatağın yan tarafına attım. Bir kaç saniye kollarım açık nefes nefese bir şekilde durduktan sonra Harry'nin hala kıpırdamadığını gördüm. Gözlerimi kapatıp açtım ve daha sonra yatakta ona doğru bir şekilde oturdum. Nefes almadığını görünce elimi göğsüne koydum. Panik olmuştum. Gerçekten korkmaya başladım.
Harry'i bu sefer uyanması için sarstım ama tık yok. Tanrım ne yapıcam ben! Onu öldürdüm. Ben bir katilim. Hapisi geçtim, Anne nasıl üzülecek. Seks arkadaşımı kaybettim. Be-ben onsuz yapamam sanırım. O benim kuzenim! Kulağımı sağ göğsüne koydum ve kalbini duymaya çalıştım. Ses gelmiyor, lanet olsun! Canım cehenneme! " Kalp sol taraftadır bebeğim " dedi neredeyse onun için ağlayacağım, ölü taklidi yapan piç kurusu! " Tanrım Harold. Yaşıyorsun, şükürler olsun. Bir an- " "Bir an öldüm diye çok üzüldün değil mi? " dedi piç gülüşü ile, " Hayır gerizekalı. Katil olacağım diye korktum " dedim. Yalana bak yalana.