Son Söz

966 49 13
                                    

Hepinize gerçekten hikayemi okuduğunuz için teşekkür etmek istiyorum. Ne kadar istediğim gibi oy veren herkes, okuyan herkes görüşünü bildirmese de hepinize teşekkür etmek istiyorum. Böyle ani bitirmeyi istemezdim ama sürpriz oldu. Mutlu sonlara pek inanmam aslında. Ama bunun bir önemi yok. Zaten kötü son oldu. Üzgünüm. 

Hikayeyi şu ana kadar beğendiniz mi beğenmediniz mi bilmiyorum ama ben sizin oylarınızdan çok memnundum. Hikayeyi başından beri destekleyenler ve yeni katılanlar var aramızda, ve eminim ki bittikten sonra katılacak olanlar vardır.

Ben şu ana kadar hep size doğal olmaya çalıştım. Siz öyle oldunuz mu bilemiyorum ama ben sizi böylede çok sevdim. Hep beni desteklediniz. Hayallerime arkadaş oldunuz..

Açıkcası bu hikayeye çok önem vererek başlamak istemiştim fakat olmadı. Yine de hikayeyi başından beri sıkılmadan okuyanlar var. Her birinize ne kadar teşekkür etsem azdır. Evet bazen bölümler gecikti, sıkıcı oldu ama yine de okudunuz. İşte bu yüzden sizi çok seviyorum. Çünkü siz benim hatalarımı görmemi ve kendimi geliştirmemi sağladınız.

Bakırköy'de bir okuyucumla karşılaşmıştım. Sarılmıştık. Kızın gözleri dolu doluydu. Belki hala okuyucumdur ve bu yazıyı okuyordur. Hala burada mı bilemiyorum ama eğer buradaysan mesaj atmanı çok isterim. Çok mutlu olmuştum. Her birinizle de tanışmak, sarılmak isterim. Umarım karşılaşırız veya yazın buluşma ayarlayabiliriz. Sadece yazar olarak ben değil tabi daha bir sürü yazar olacak şekilde. 

Belki bu hikayemi bitiriyorum ama başka hikaye yazamayacak değilim. Zaten yeni bir hikayeye başladım bile. Okursanız beni çok mutlu edersiniz.

Hayatım boyunca şunu öğrendim -16 yıllık hayatım boyunca tabi- 

"Siz siz olun, kimse için değişmeyin. Daima neyseniz o olun. Sizi seven, siz olduğunuz için sevsin."

Profilimde iletişim bilgilerim yazıyor. Bana isterseniz ulaşabilirsiniz. Burdan da mesaj atabilirsiniz. Sizleri çok seviyorum. Hoşçakalın, hep böyle kalın.

🎉 Are You Still Mine ? 1D Story Awards Turkey 2013 " En Ä°yi Harry Hikayesi " hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Are You Still Mine ? 1D Story Awards Turkey 2013 " En Ä°yi Harry Hikayesi "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin