5.Bölüm : What did I do? I think I'm in trouble again!

3.7K 120 4
                                    

Merhaba yine ben , bu sefer çok mutluyum aslında biraz değilim çünkü Harry'i Zayn'den kıskanıyorum o derece oldum. Neyse. Best Son Ever'a bayıldım , muhteşem. İzlediğim en güzel kliplerden biri. Gerçekten mükemmel , bir de o kızlar olmasa. Harold Veronica'ya yavşamasa daha iyi olurdu. Leeroy'un dansına bittim , Marcel ayrı bir şebek zaten. Jonny tam bir Türk kabadayısı olmuş :D Neyse. İyi okumalar.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum !

Tamam anladım. Birlikte görünmememiz gerek ama o kadar dolanmaya ne gerek vardı ki. Resmen bir kilometre yol yürüttüler bana ya. Vazgeçicektim nerdeyse ! Paul Harry'nin korumasını benimle gönderdi. Gabe durmadan yürüyordu. Sanırım vakit kaybetmek istemiyor. Sonuçta Paul ona kızar. Ama ayaklarım şişti var ya. Neyse. Gabe'i takip edip gizlice uçağa bindiğimde kendimi hemen koltuğa attım. Cam kenarına geçtim ve kafamı geriye yasladım. " Sanırım yorgun düştün ha " dedi biri yanıma oturarak.

Kafamı ona döndürdüm ve bu kişinin Zayn olduğunu görünce kafamı yorgun bir şekilde evet anlamında salladım. Çarpık bir şekilde sırıttı ve konuşmaya devam etti. " Hey baksana Rosie , Harry'le aranızdaki sorun ne ? " gözlerimi devirerek " Ah bu konuya hiç girmeyelim " " Baksana dün biz gittikten sonra hiç konuşmamış yani dün gece sen eve gittiğinde bir sorun oldu mu ? " gözlerimi kaçırdım " Yoo hayır beni beklemiş ama hiçbir sorun olmadı. Emin olabilirsin " dedim yeşilimsi ela gözlerine gülümseyerek bakarak. " Pekala " dedi ve kalktı. Liam ve Niall pes kapışıyor , Zayn gazete okuyor , Louis Eleanor'la konuşuyor , Harry ise camdan dışarıya bakıyordu. Bense şapkamı kafama geçirmiş , kulaklıklarımı takmış tripkolik bir kız gibi müzik dinliyordum.

***

Herkesin sessizliğini Paul böldü. Mecburen benim de şarkımı bölmüş oldu. " Evet çocuklar ve Rose. Yaklaşık 1 saat sonra uçaktan iniceğiz ve Rose - " lafını bölerek " biliyorum herkes indikten 15 dakika sonra ben inip Gabe ile birlikte otele geleceğim " dedim gözlerimi devirerek " Aferin ! " dedi ve yanımızdan ayrıldı. Yerimden kalktım ve lavaboya girdim. Karnım o kadar ağrıyor ki. Sanırım bu bir regl ağrısı ve ben bu aralar regl olamam. Tatile geldim ve regl oluyorum. Bu tam bir saçmalık.

Hemen lavabodan çıktım ve çantamın yanına gidip çantamdan regl olmayı engelleyen bir hap var ondan bir tane aldım. Çocuklar gö- " Rose o nedir ? " dedi kadife ses bana doğru. Hızla ona döndüm ve " İlaç " dedim. Harry kafasını sonunda camdan ayırabilmiş bana bakıyordu. Ayağa kalktı ve " Annen bana ilaç kullandığını söylemedi ama " diyince zorda olsa nefes aldım. Ardından gözlerimi kaçırıp " Ağrı kesici " diyebildim sadece. Pek yakınım da olmasa da kokusu buraya kadar geliyordu yani.

Louis ayağa kalktı ve " Verde bir bakıyım hangi ilaç markası olduğuna " diyerek elini uzattı ama ben geri çekildim. " Boşversenize birden noluyo böyle üstüme gelmeler falan ben lavaboya gidiyorum " dedim ve yanlarından bir hışmla ayrılıp lavaboya kaçtım. Sanki hap alıyormuşum gibi davrandılar. Hayır çok mantıksız. Önlerine geçip bağıramam ki ' Regl Olmamanı Sağlıyor ' diye. Ben bir kızım ve söyleyemem yani. Ne kadar cesaretli olsam da.

***

İşte Paris ! İşte Fransa ! Fransız bir çocukla öpüşmeden burdan asla ayrılmayacağım. Burası muhteşem. Hemen Eifel kulesini görmek çıkmak hatta fotoğraf çektirmek istiyorum. Ama önce otele yerleşmem gerek ve yaklaşık yarım saattir otele gidiyoruz. Başta anneme ne kadar karşı çıksam da sevdim bu işi. Yani kuzenimle yaşama işini diyorum. Sayesinde dünyayı dolaşacağım ve görmediğim yerleri göreceğim. Ah bir kez daha düşündüm de artık ondan intikam almak yerine onu sevmeye başlasam iyi olur diye düşünüyorum. Evet bu düşünce değişikliğine sebep olan kişi Zayn.
O gece konuştuklarımızı merak ediyorsanız , size hafif kısa bir şekilde özetliyim.

Önce Perrie hakkında konuştuk daha sonra benim hayatım hakkında. Sonra görüşmeyeli neler yaptıklarından.Harry'nin neler yaptığından. Neler yapacağımızdan falan konuştuk. Zayn bana 2 sene önce doğum günümde gece birden gitmelerini anlattı. Gittikten sonra 1 hafta boyunca Harry yaptığımız eğlenceli şeylerden bahsedip durmuş. Zayn onun beni çok sevdiğini fakat fark ettirmemeye çalıştığını söyledi. Sert çocuğu oynicak ya beyfendi. Neyse. Konumuza devam edelim. Öyleymiş işte. Bende Zayn'i haklı buldum , sonuçta kuzenim. Ayrıca bunu size söylemedim ama şimdi söylüyorum. Ben tekrar ona aşık oldum. Tanrım ! yeter bu kadar konuşma zaten gördüğüm kadarıyla pardon duyduğum kadarıyla gelmişiz.

Arabadan indiğimde hayranlar kapıda bağırıyorlardı. Kimisi " Harrii " diyordu. O Harri değil tatlım Heri. Neyse bazıları Zayn diyordu. Diğer kısımlar Luvi diyor Neyıl diyor Layım diyorlardı. Evet yazdığım gibi söylüyorlardı ve hepsi yalnış söylüyor. Otele sağ salim girdiğimde resepsiyondan odamın anahtarını aldım ve asansöre yöneldim. Neyse ki otelin havuzu yokmuş. Bi de olsaydı bari. Ay ne diyorum ben.

Hemen kapısı açılan asansöre bindim ve 5.kata bastım. Şu asansör müziklerini daha düzgün seçseler olmaz mıydı ? Hayır böyle iğrenç iğrenç seçiyorsunuz bir de ağıza takılıyorlar. Asonsörün kapısı açılınca anladım ki çocuklarla aynı kattayız. Çünkü etrafta peynir şapkasıyla koşan bir Liam arkasından onu kovalayan Louis vardı. Diğer asansörden tepsiyle yemek çıkınca Niall'ın da bu katta olduğunu anladım.

Gözlerimi devirip kıkırdayarak 53 nolu odayı aramaya başladım. Hah ! İşte buldum. Hemen bavulumu yere koyup kapıyı açtım. O sırada arkamdan yine koşarak Liam geçti ve ardından Louis geçerken durdu. " Merhaba minik bebeğim " dedi ve yanağımdan öpüp uzaklaştı. " Merhaba Lou " diyebildim ama ben dediğimde çoktan Liam'ı kovalamaya gitmişti bile. Ah Lou ah.

Odama girince bavulu bir kenara fırlattım ve kendimi yatağa attım. Tam böyle genişçe esnedim , rahatladım derken titreyen telefonumu cebimden bir hışımla çıkarıverdim. Düşündüğünüz gibi mesaj Harry'den falan değildi. Ondan beklediğimi falan da düşünmeyin. Neden ondan bekliyim ki ? Ah ! neyse size neden derdimi anlatıyorsam.

" Pariste misin tatlım ? - E "

Ah bu Elena. Tahmin etmeliydim. Hemen ona bir cevap yazıp yolladım.

" Ah evet ve kesinlikle görüşmek istiyorum. Paris geceleri duyduğum kadarıyla müthiş oluyormuş , denemek isterim .xx - Ro "

Daha 1 dakika tam olarak dolmadan mesajın cevabı gelmişti bile.

" Kesinlikle. Hemen bu akşam başlayalım - E "

" Bu akşam olmaz. Yol yorgunuyum. En iyisi yarın alışverişe çıkalım ve sonra otele gelelim burdan da gizlice kaçarız .xx - Ro "

" Neden gizlice ? -E " 

" Kuzenim Harold'a yakalanmak istemeyiz .xx - Ro " 

" Vaaay kuzenini görmek isterim - E "

" Bu konuyu kapatalım öyle birşey olmicak El. Neyse iyi geceler , yarın görüşürüz .xx -Ro "

dedim ve telefonu yattığım yerde bırakıp hızla kalktım. Hemen bavulumu kenara çektim ve kapağını açıp eşyalarımı çıkardım. Daha doğrusu pijamalarımı. Acaba Elena'yı biraz kırmış olabilir miyim ? Yarın ondan özür dilemem gerekicek. İşte böyle kötü bir huyumda var. Yaptıktan sonra pişman olup özür diliyorum yoksa vicdanım rahatlamıyorum. Salak vicdan ! Nerde bok orda sen zaten.

Hemen üstümdekileri çıkardım ve şortumla askılımı giydim. Tabi bu askılıyı giyme sebebim bana küçük gelmesi. Ama atmaya kıyamıyorum bu yüzden göbeği açık giyiyorum. Tarz oluyor , ne yapabilirim. Pijamalarımı giydikten sonra telefonumu odada bıraktım ve şeffaf babetlerimi giydim. Ah ! Bunlar o kadar hoş duruyorlar ki anlatamam.

Sessizce odadan çıktıktan sonra acil çıkış merdivenlerine ilerledim ve aşağı inmeye başladım. Neyse ki ince hırkamı giymiştim yoksa bu acil çıkış merdivenlerinde donarak ölebilirdim. Aynı Titanic'teki Jake gibi. Alt kata yaklaştığımda duvar da otelin planının asılı olduğu bir tablo gördüm. Hemen aradığım yeri buldum ve oraya ilerlemeye başladım.

Neyseki en alt katın bir üstüymüş. Yani 2.kat işte. Arka kapıdan sessizce girdim. Karanlık gözüküyordu. Elbet bir yerde tatlı dolabı olmalıydı. Ah ! siz ne sanıyordunuz ? Harry veya Zayn'in odasını aradığımı falan mı ? ya da birine şaka mı yapacağımı ? Karnım aç karnım !

Tezgaha tutuna yürürken bir anda ayağımı bir köşeye vurdum ve tam bağırıyordum ki biri eliyle ağzımı kapattı. Ah , yine hangi belaya bulaşmıştım ? Tanrı aşkına ! Bu insanlar benden ne istiyordu ? Bu kadar da bela toplamış olamam değil mi ! Sonuçta bir kaç gündür buradayım yani çocukların yanında. Hiç dışarı çıkmadım , onların yanına gelmeden önce de hiç bir belaya bulaşmadım. Biri bana şaka yapıyor olmalıydı. Zayn ya da Harry , siz misiniz ?

Are You Still Mine ? 1D Story Awards Turkey 2013 " En Ä°yi Harry Hikayesi "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin