8.Bölüm : Busted !

3.5K 116 10
                                    

SİZİ ŞİMDİDEN UYARIYORUM BU BÖLÜM FAZLASIYLA BENCE +18 OLDU. NEYSE ÖNEMİ YOK. EKŞINLI OLUYOR SONUÇTA. İYİ OKUMALAR, VOTELERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BURDAN BEKLİYORUM. HESABI OLMAYANLAR TWITTERLA GİRİŞ YAPSINLAR VE ÖYLE VERSİNLER , TWITTERDA YOKSA ÜYE OLUN. İYİ OKUMALAR.. XX

HATIRLATMA : Yemeklerimiz biter bitmez masadan kalktık ve Zayn'e veda edip otelden ayrıldık. Elena bir taxi çevirdi ve hızla otelin önünden ayrıldık. Taxici pis pis bakarken neyse ki geldiğimizi anladım ve Elena parayı öderken bende arabadan indim. ' City Bar ' ismini ilk kez duyarken Elena'nın beni içeriye sürüklemesiyle kendime geldim. Bakalım nasıl bir yere gelmişim ?

İçeri girdiğimizde havanın sıkıcı bir hali vardı. Her yeri sigara dumanı kaplamış. Heryerde birbiriyle yiyişen insanlar , kucak dansı yapan kızlar , striptizciler var. Tanrım daha önceden buralara gelmek için can atardım. Hala öyleyim ama sanırım uzun zaman olduğu için biraz zorluk çekiyorum. Elena'yı takip ederken bir masaya yaklaştığımızı anlar anlamaz , Elena'nın masanın sahibinin kucağına oturması ve bir anda dudaklarına yapışmasıyla gözlerim irice açıldı.

İşte bunu beklemiyordum. Yani yakın arkadaşım Elena tam bir kaltak çıktı ! Ah tabi ki şaşırmadım çünkü o gerçekten bir kaltak. Yani ne sanıyordunuz ki , sonuçta bir striptizci ve- derken Elena beni çekiştirmeye başladı.Nereye gittiğimizi anlamak o kadar uzun sürmese de bunu düşünmek sadece saniyelerimi almıştı.

Ne yazık ki nereye geldiğimizi anladığımda itirazlara başladım. " Elena saçmalama uzun zamandır yapmıyorum ve hayır yapmicam da " diye çıkıştım ona. Genelde kıyafetleri görünce insan direk bu tepkiyi verir. Tamam sadece ben. Za- " Hadi ama Rose bir kerecik olsun. Hem kuzenin bilmiyor ki " dedi yalvarır gözlerle bana bakarak " Ama öğrenirse- " " Öğrenmicek ! " dedi sesini yükselterek. Aslına bakarsanız uzun zaman oldu ve evet eğlenceli olabilir. Sonuçta kimse bilmiyor. Yeşil gözlerimi devirip kıyafetlerin asılı olduğu dolaba yöneldim. Elena kıyafetini almış , soyunmuş hatta üstünü çoktan değiştirmişti. Bense sırf inadına kıyafetimi daha seçmemiştim.

" Hadi ama Rose ! " , " Üzgünüm ama kendime birşey bulamadım. " dedim gözlerimi devirip , dudağımı büzerek. Yanıma doğru yaklaşıp yanımda dolabın kapağını araladığında daha güzel çamaşırlar gördüm. Gerçekten güzel , hemde Victoria Secret. Bunlardan giymeliyim diye aklımı kurcalayan bin bir türlü düşünceyi dağıtan sesle arkama döndüm.

Elena'nın elinde bana uzatmış olduğu bardağa baktıktan sonra gözlerimi ona çevirdim. " Hadi ama vodka iç biraz rahatlarsın. Hem senin sevdiğin gibi , vişne suyu ile karıştırılmış " dedikten sonra göz kırpıp bardağı elime tutuşturdu. Ah bu kokuya dayanamicam. Vodka'ya bayıldığımı biliyor. Bardağı kafama diktim ve yenisini doldurması için ona uzattım.

6.bardağımı kafama diktikten sonra dolaba yöneldim ve gözüme gözüken ilk çamaşırı kapıp odadaki lavaboya ilerledim. Elbiselerimi çıkarmam bile bana zahmet olurken bide çıkartıp giymek var.

MULTIMADE'DE KIZIN GİYDİĞİ ÇAMAŞIRLAR VAR.

Çamaşırları giydim ve kapıyı aralayıp lavabodan çıktım. Evet , tahmin etmediğiniz gibi odada kimse yok. Anladığım kadarıyla hepinizin içinde bir umut vardı. Yani kızlar demek istediğim kapıdan çkıcam karşımda Harry ve sevişicektik , tahmininiz buydu.

Yani bence. Aman neyse. Zaten şuan korku filminde gibiyim.Arkamdan bir katil gelicek ve bir anda gırtlağımı- bir saniye bir saniye çok film izlediğimi bende biliyorum. Daha doğrusu film dediğim Supernatural ama ben Dean'ın aklımı ele geçireceğini nerden bilebilirdim ki. Sanırım Supernatural'a ve Dean'lı fantazik düşüncelerime biraz ara vermeliyim. Ah bana öyle bakmayın , sizin de böyle fantazik hayaller kurduğunuz biri elbet vardır. Mesela ; Benim kuzenim Harry ile. Ama üzgünüm o benim seks arkadaşım. Şaka yapıyorum , o inatçı keçiyi alın bi tarafınıza sokun.

Are You Still Mine ? 1D Story Awards Turkey 2013 " En Ä°yi Harry Hikayesi "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin