0

33.5K 2K 463
                                    


''Ben, ulu Bermus Hanedanlığının sadık hizmetkarı Park Chanyeol, namusum ve şerefimle yönetmeye kanımla yemin ettiğim ordum, nacizane değersiz bedenim ve işte bütün ruhum ve varlığımla, ölene kadar size sadık kalacağıma, aldığım her nefeste, ülkem, topraklarım ve siz kralım adına yaşayacağıma, bütün benliğim, şerefim ve ruhum üzerine yemin ederim. Şayet soluğunuzu tıkayacaksa aldığım nefes, varsın yansın ciğerlerim, şayet zarar verecekse benliğim, varsın çekilsin bedenimden ruhum. Ben, Komutan Park Chanyeol, bileklerimden mühürlü doğduğum siz, varlık sebebim, kalan ömrümde sahip olduğum bütün varlığım, kuvvetle muhtemel bütün zararları yok olmak pahasına yok edeceğime, her sabah ilk soluğuma, her gece son soluğuma, kralım, mührüm, varlık sebebim, Byun Baekhyun'u koyacağıma, Bermus'a doğan güneş, mezarım üzerine yemin ederim. Kanlarıyla Bermus tarihini en başından yazan atalarımızın ruhu şad, yürekleri ferah olsun. Ben, Komutan Park Chanyeol. Bundan böyle, kralım, Byun Baekhyun, benim en büyük yeminim.''




y.n : çok yakında başlayacağım buna, inanılmaz heyecanlı olduğum bir fiction ve bu sefer sonunu göreceğime inandığım uzun soluklu bir chanbaek, angst bir şeyler gibi mi duruyor emin değilim ama bence bol bol güleceğiz. umarım yorumlarınızı eksik etmezsiniz, sizi seviyorum yav, öpüldünüz ❤

draw your swords // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin