Soğuktu.
Gizemliydi.
Iste bir de katil.Beynimde dolaşan düşünceler bir bir beynime uyuşturucu silah gönderiyordu.
O katil olamaz diyordum. Olmuyordu. Soğuktu ama katil değildi. Ya da ben kendimi kandırıyordum.3 gündür okula gitmiyordum. Gidemiyordum. Onunla karşılaşınca ne tepki verecektim. Susacak mıydım ya da avazımın çıktığı kadar bağıracak mıydım?
Ya ona içimdekileri kusarsam. Onun katil olduğunu yüzüne söylersem.
Beynimi toparlayamıyordum."Kızım arkadaşın geldi gelebilir miyiz"
Avni amcanın sesiyle kendime geldim. Arkadasin mı dedi o
Benim arkadaşım yoktu ki
Yine de izin verdim gelmelerine.
Avni amca önden girdi. Ardından da
Bu sefer akuamarin in hakim olduğu hareler girdi görüş alanıma. Siyah kot ve beyaz V yaka t-shirt giymisti. Gözlerim doldu istemsizce. Avni amca bizi yalnız bırakıp gitti.
O an kelimeler boğazımda düğümlendi ve bir bıçak gibi kesti."Iyi misin " dedi Dalay yine ve yine soğuk sesiyle.
Ne kadar kötü olsam da başımı iyiyim anlamında salladım.
"Direk konuya giriyorum. O gün şahit oldukların normal değildi kabul ediyorum. Normalde böyle bişe olsa direk ölürdü. " o an gözüm yerinden çıkacak kadar açıldı."Be-beni öldürecek misin " dedim kekeliyerek.
"Sence öldürecek olsam orda bitirmez miydim işini "
"Peki öldürdüklerin aileleri yok mu. Ya çocukları akşam babasını dört gözle beklerken ölüm haberini alırsa " dedim acı çekerek"Su an bunu konuşmaya gelmedim. O gün seni öldürmediğim için bazı haberler yayılmış " dedi ardından devam etti.
"Seni benim zaafım sanıyorlar. Yani benim kadar tehlikedesin. "Duyduklarımın etkisiyle ne yapacağımı şaşırdım. Aklımdan ilk geçeni söyledim
"Neden beni vurmadın? "Dalay bu sorumun üzerine afalladı. Gerçekten neden beni vuramamisti.
Hicbirsey söylemeden gidecekken birden önüne geçtim."Dalay. Neden beni vurmadın " Dalay in kaşları çatıldı.
"Aylan çık önümden "ölümü andıran sesi beni korkutmuştu fakat inadımdan dönmedim.
Gözleri gözlerimden dudaklarıma indiğinde kalbimin bedenime isyan ettiğini anladım.
Ayaklarım benden bağımsız geri geri giderken Dalay da beni takip ediyordu.
Sırtım kapıyla buluşunca birden irkildim. Dalay bana iyice yaklaştı ve eli yanağıma değdi.Irlilerek ona baktım. Yaklaşmıştı ki birden kapı çaldı. Ben olayları yeni kavramış gibi hemen Dalayı ittim ve gelmesi için komut verdim. Gelen Hülya ablaydi. Hülya abla çiçek ablanın yardımcısıydı.
"Aylan çiçek hanım yemeği hazırladı sizi bekliyor. " başımla onaylayınca beraber aşağı indik.
"Geçin çocuklar. " dedi çiçek abla
"Özür dilerim efendim. Benim gitmem gerekiyor size afiyet olsun " çiçek abla ısrar etse de Dalay kalmadı.
Yemeği yedikten sonra odama geçtim. Nereden aklıma geldiyse babamı düşündüm. Acaba şimdi ne yapıyordu.
Ardından saçmaladığımı farkettim.¤.¤.¤
Ikinci derse girerken Berna hoca çalışmak için çağırdı.
Konferans Salonuna indiğimde Berna hoca ve Ömer hoca beni bekliyordu."Gel kızım " dedi ömer hoca
Yanlarına gidip söylemek istediğim şarkıyı açtım onlara.
"Güzel bir şarkı , çalışmalara başlayalım mı ? " dedi ömer hoca sevecen sesiyle.
Berna hoca nasıl nefes alacağımı ayarlarken bende ona uyuyordum. Yaklaşık yirmi dakikanın ardından şarkıya geçtim.Bazı mısralarda onu buldum. Bazı cümleler olmayan bizi anlatıyordu.
Nakarat kısmında elimde olmadan gözlerim doldu.
Şarkı bittiğinde iki hoca da alkışladı. Gülümserken birkaç damla süzüldü gözlerimden. Belli etmeden sildim.
Diğer ders bedendi ve doğru soyunma odalarına gittim. Üzerimi değiştirip zilin çalmasını bekledim. Birkaç dakika sonra zil çaldı ve soyunma odası sınıftaki kızlarla doldu.Ben bir köşede otururken yanıma sınıftan bir kişi geldi. Adını dahi bilmiyordum.
"Merhaba " dedi gülümseyerek
Umursamadım. O da diğerleri gibi yüz bulamaz giderdi.
"Tamam kimseyle konuşmuyorsun anladım da neden " dedi bu Sefer
Sabrımı iyice zorluyordu.
"tamam o zaman bu soruma cevap ver Dalay ile sevgili misiniz "
Artık yorulmuştum bu sorulardan. Ama yine de kendimi tutamadım ve bağırmaya başladım.
"Dalay ya da başkası umrumda değil kimseyle sevgili değilim. Alın Dalayı başınıza çalın "Yüksek sesle bağırmamın ardından Okulun sürtüklerinden Ela lafa atladı
"Neden o zaman hep birbirinize bakıyorsunuz. Dalay in seni koruma çabaları ne " gözlerimi kapatıp sabır Diledim ve arkama bakmadan kapıya ilerledim. Tam çıkacaktım ki ela yeniden konuştu"Merak etmeyin ya Dalay bu kıza bakmaz , öksüzün biri işte. "
Ela nın söylediği o kelime ile resmen gözüm döndü.
"Sen kime öksüz diyosun lan " diye bağrınca ela başta irkildi
Ama lafını Esirgemedi."Sana diyorum baban anneni öldürmedi mi " diye bağrınca başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Ne diyecektim ne yapacaktım.Koşarak çıktım soyunma odasından önüme gelene çarpıyordum ama Umursamıyordum.
Canım yanıyordu, elanin söyledikleri yüzünden değil, kendi aptallığım yüzünden. Farkındaydım, son bir ayda saygısız biri olmuştum. Kavga için bahane arıyordum. Belki o adamdan çıkaramadığım sinirimi başkalarından çıkarıyordum
Okuldan çıkışın yasak olduğu için kimsenin gelmediği arka bahçeye gittim. Zilin sesi kapladı etrafı.
Oturdum köşeye, yaprakların arasına. Sadece ağladım.
Oturdum ve ağladım.
Yanımda hissettiğim kıpırtıyla o tarafa döndüm."Senin burda ne işin var " dedi o soğuk ses. Sildim gözyaşlarımı.
"Senin burda ne işin var " dedim onun soğukluğu ile.Yan bir gülümseme taktı suratına.
O anın verdiği cesaretle konuşmaya başladım."Seni seviyorum "
Bunu dediğime ben bile inanamazken esmer tenime ilk defa şükrettim. Utandığım için hemen gözlerimi kaçırdım.Dalay sessizdi. Bu sessizlik ölüm gibiydi. Canımı yakmasına rağmen çıtımı çıkarmadım.
Ümidimi tamamen kesip kalkmaya çalıştım. Tam gidecekken bilegimden tuttu."Sevme beni " dedi acı çeker gibi.
"Neden ? " diye sordum.Anlamıyordum. Anlamak istemiyordum.
"Katilim ben " dedi yalancı tebessümle
"Biliyorum. Buna şahit oldum" dedim."Haketmiyorum " dedi bu seferde
"Neden Dalay Neden " die bağırdım kendimi tutamayarak. Dalay da bağrmaya başladı
"Üzerim seni Aylan Üzerim. Benim hayatım öyle tozpembe hayallerini yaşayacağın hayat değil. Yanlış seçim. "Histerik bir kahkaha attım.
"Ben o toz pembe hayalleri annemle gömdüm. Ne toz pembe hayalinden bahsediyorsun ""Uzak dur Aylan benden uzak dur"
Diyip gitti.
Öylece bırakıp gitti.Korktuğum olmuştu.
Sevmiyordu beni.
Ama ben buna rağmen seviyordum onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakamoz
Teen FictionBirisi denizdi diğeri Ay İmkânsızdı bir olmaları Adam çok kirliydi ama kadını güzel seviyordu, özel seviyordu. "Seni seviyorum " dedi kadın bütün gururunu ayaklar altına alarak. Adam soğuk ve sahte bir gülümseme gönderdi "Ben sevgiyi hak edecek bi...