0.4

1.8K 32 5
                                    

Melissas perspektiv

När galan är slut går jag o Bieber ut från byggnaden för att åka hem, men Eric är inte där så han är väll sen då. Jag lägger armarna om mig för att kunna hålla mig varm, så som det är kallt så verkar det snart vara påväg till höst.

"Fryser du?" Frågar Bieber och jag vänder blicken på honom

"Nej" en kall vindpust blåser på oss och jag stryker mina armar upp o ner för att värma upp dom

"Här" han tar av sig sin kavaj och "tar på mig den" (?)

"Men du då?" Säger jag när han var färdig

"Jag klarar mig"

Det plingar till i min mobil som nu ligger i bröst-hållaren (?). Jag tar upp den ur bröst-hållaren, jag ser Bieber i ögonvrån kolla på mina bröst som nyss åkte upp lite men inte så mycket. Jag flinar åt honom. Jag vet att mina bröst är stora, ovanligt stora. Jag vet att Bieber gillar dom väldigt mycket eftersom han stirrar ibland då och då.

Eric: Kan inte komma pågrund av alla fans ni får antigen gå eller be om skjuts? Sorry

Melissa: Jaha, tror vi går.

Jag lägger tillbaka min iPhone 6 i guld i hållaren med en suck. Jag lägger händerna på varsin sida på min midja och vänder mig mot Bieber.

"Det verkar som om vi måste gå" jag lägger huvudet lite på sne "Eric kom aldrig fram av alla fans tyvärr" fortsatte jag

"Då får vi börja gå då"

Vi går under tystnad påväg till Biebers hus. Det är än sån där jobbig pinsam tystnad. Ingen vill säga något eller kommer inte på något att säga för att lätta upp stämningen. Jag sparkar på en ensam sten på marken tills Bieber kollar irriterat på mig och jag slutar genast. Efter en lång väg så är vi framme vid Biebers grind vid hans hus. Han slår in koden för att komma in på tomten, grinden öppnas långsamt upp.

"Då ska jag väll gå hem då" jag är påväg att gå men stoppas av Bieber

"Kan du inte följa med in?" Frågar han försiktigt med ett leende

Jag nickar åt hans fråga och följer med han in. Han söker efter min hand, jag tar tag i hans hand och han ler stort med huvudet framåt. Hans hall är för stor för en hall, men iallafall så tar jag av mig mina klackskor som jag haft tidigare idag på galan. Vi går in i hans kök för att han skulle dricka något, vilket var en burk öl...

"Seriöst?" Mina ögonbryn höjs av frågan jag ställde

"Vad?"

"Öl? Nu? Klockan 3 på natten?"

"Det är uppfriskande?" Han flinar medan han tar en till klunk av ölen

"Var är toan?" Frågar jag och vänder blicken på Bieber

"Kom" han ställer ner ölen och jag följer efter honom

Tillslut kommer vi fram till en dörr som är uppe i hans sovrum? Aja det funkar väll också. Jag går in i det enorma badrummet som har allt ett badrum kan ha. Jag stänger dörren och låser för att han inte ska komma in. Efter jag gjort klart mina behov så sätter jag på handfatet, det varma vattnet möter mina händer med tvål. Jag låser upp dörren men ingen Bieber där inne. Rummet är bläcksvart, det är nästan lite kusligt. Snabb fakta: har aldrig gillat mörker. Jag går till dörren och öppnar den men krockar in i Bieber som står stadigt kvar på sin plats. Han tänkte gå in tror jag? Eller han väntade kanske utanför dörren? Tror han gjorde det första alternativet, inte vet jag.

Våra läppar snuddar vid varandra över hur nära vi hamlat pågrund av krocken. Hans andetag puffar mot mitt ansikte med en smak av mint blandat med öl, inte det godaste direkt med öl men inte så farligt. Hela jag värms upp av beröringen. Han tar bort en hår slinga som hamlat vid mitt öga och sätter den bakom mitt öra. Han håller kvar sin varma hand på men kind och smeker den med sin tumme. Han tar bort mellanrummet som knappt fanns där genom att krascha sina kyss vänliga läppar mot mina. Jag besvarar den 3 sekunder efter han lagt sina läppar på mina med glädje. Han lägger sina armar runt min midja och jag mina händer på hans nacke. Kyssen blir mer intensiv och tillslut vill han ha tillgång till att ha tungan inne i min mun. Jag släpper in den, direkt börjar han massera min tunga och han börjar gå framåt så jag går baklänges. Något mjukt möter min rygg när han lutar mig bakåt, det visar sig att vi ligger på hans enormt mjuka säng. Jag tar av han skjortan han haft på sig så man ser hans magmuskler, jag smälter inombords. Min klänning ligger på golvet av att han slitit av mig den. Nu ligger jag i bh, trosor och han i kalsonger. Jag sitter gränsle över honom med mina lår på varsin sida av hans höfter. Jag börjar lämna kyssar längs hans mage vilket han gillar. Jag går uppåt och vi möter varandras läppar igen. Han vänder på mig så han sitter gränsle över mig istället, han börjar kyssa min hals vilket gör så att jag lämnar ifrån mig ett svagt stön. Halsen är min känsliga punkt, han flinar. Han knäpper sakta upp min bh och kastar iväg den.

Mina trosor åker av och hans kalsonger med.

Är inte van att skriva sånt här......


/////////////\\\\\\\\\\\\\\

Xoxo, Ida

Kärlek? Eller lögner? J.BWhere stories live. Discover now