1.1

1.3K 30 2
                                    

*Melissas perspektiv*

Var tvungen ^

8 dagar senare

"Okej du kan köra om, tre, två, ett, kör!" Säger dom i högtalaren och jag börjar sjunga

"You fight me off like a firefighter, so tell me why you still get burned"

"You say you're not, but you're still a liar, cause I'm the one that you run to first"

"Every time yeah, why do you try to deny it when you show up every night and tell me that you want me but it's complicated, so complicated"
"When its hurts, but it hurts so good, do you take it? Do you break it off, when it hurts but it hurts so good, can you say it, can you say it? Your love is like, ......., your love is like, ......, it hurts so good, ......, your love is like, ......., it hurts so good"

Jag sjunger resten av låten tills den tar slut, det här är min första låt jag någonsin skrivit och även fått spela in. Jag sjunger den sista versen innan jag går ut från båset där jag nyss stått och sjungit "hurts so good", min nya låt. Justin står utanför med ett stort leende på läpparna som jag besvarar.

"Nå vad tyckte du?" Frågar jag med ett leende

"Du är jätte bra" jag ler ännu mer

"Ja det var du verkligen Melissa" min maneger Carol kommer in i bilden

"Tack!" Ler jag

"Jag tror det här kan bli en riktig hit!" Säger hon och mitt leende växer

"Jag med" säger Justin med ett leende på läpparna

"Gud vad snälla ni är" svarar jag med ett leende som visar tänderna nästan

2 timmar senare~

"Justin" stönar jag mellan kyssarna han anfaller mina läppar med

"Melissa jag vill ha dig" hans blick är fylld med lust, jag nickar som svar och han börjar kyssa min nacke intensivt

Han går ner mot mina bröst och börjar kyssa min mage, jag pillar med hans hår i nacken vilket jag vet att han blir på av haha.

"Wait!" Ropar jag och han slutar tvärt

"Vad?" Frågar han andfått

"Jag har ett möte med din maneger kl. 15:30, vad är klockan?!" Frågar jag och tar upp mobilen från nattduksbordet, det visar 15:03

"Helvete! Vi har legat i 1 och halv timme" jag reser mig stressat upp från sängen, på med kläderna och lämnar en ursäktande kyss på Justins läppar då jag lämnar honom kåt och naken ensam i hans säng

Jag rusar ut till min bil för att åka till mötet jag förmodligen kommer bli försenad till pågrund av Bieber! Den idioten stör mig i mitt jobb hela tiden. Om han inte kört mig hem till sig och gjort mig kåt hade jag inte sumpat mötet. Ugh.
Jag kör gasen i botten påväg till mötet i för hög hastighet jag aldrig kört förut, jag är fan livrädd då jag vet att jag kommer dö i en bilolycka. Fin rubrik i nyheterna.

Kvinna på 19 år dog för bara några timmar sen i en bilolycka påväg till ett möte hon var sen till men blev tyvärr försenad av den kända artisten Justin Bieber då dom senare under dagen haft samlag.

Hahaha, nej Melissa inte tid med skoj nu.

Jag kommer fram till skivbolaget där alla fans står kvar och väntar på Justin som aldrig kommer komma, han går bakvägen istället. Jag kutar in genom dörren och struntar totalt i alla som fans som skriker på mig att komma dit och svara på några frågor men har inte tid sorryyyy. Den låten är fast på min hjärna. Is it to late now to say sorryyy. Yes it is your motherfucker. Hahaha... vad har hänt med mig? Hur som helst så är jag försenad till mötet tack vare Bieber. Ugh. Tack dö.


/////////////\\\\\\\\\\\\\
Längesen nu sorry babes ! Har en har en ljus framtid för den här boken, hehe... PS jag läste inte igenom kapitlet så om det är stavfel på något så rättade jag inte det

Xoxo, Ida

Kärlek? Eller lögner? J.BWhere stories live. Discover now