1.2

1.2K 25 4
                                    

*Melissas perspektiv*

11 månader senare

Melissa ☝🏼️

"Oh yeah, don't need permission made my decisions to test my limits"
"Cause its my business, god as my witness, start what I finished don't need no hold up, taking control of this kind of moment, I'm locked and loaded, completely focused, my mind is opeen"

"All that you got, skin to skin, oh my god, don't ya stop boy"

"Somethin' bout you makes me feel like a dangerous womaaan
"Somethin' bout, somethin' bout you
somethin' bout you makes me wanna do things that I shouldn't
"Somethin' bout, somethin' bout, somethin' bout

"Nothing to prove and I'm bulletproof and know what I'm doing"

"The way we're movin' like introducing us to a new thing"
"I wanna savor, save it for later, the taste of flavor, cause I'm a taker
cause I'm giver, it's only nature, i live for danger"

"All that youu gooot, skin to skin, oh my god Don't you stop, boyy"

"Somethin' bout you makes me feel like a dangerous woman
"Somethin' bout, somethin' bout, somethin' bout youu
Makes me wanna do thins that I shouldn't
"Somethin' bout you"

"All girls wanna be like that
Bad girls underneath, like that
You know how I'm feeeling insideeee
"Somethin' bout, somethin' bout
All girls wanna be like that, bad girls underneath, like that
You know how I'm feeling insideee
Somethin' bout, somethin' bout

"Somethin' bout you maakes me feel like a dangerous woman
Somethin' bout, somethin' bout, somethin' bout youu makes me wanna do things that I shouldn't, somethin' bout, somethin' bout, somethin' bout youuu"

"All girls wanna be like that
Bad girls underneath like that
You know how I'm feeling insidee
Somethin' bout, somethin' bout

"Yeah, there's somethin' bout you boyy
"Yeah, there's somethin' bout you bout
"Yeah, there's somethin' bout you boyy
(Somethin' bout, somethin' bout, somethin' bout you)
"Yeah, there's somethin' bout you boyyy
"Yeah, there's somethin' bout you boyyyy"

Låten avslutas och alla skriker, ganska högt. Jo snabb fakta som hänt under dom 11 månaderna.
Efter kommit sent till det där mötet och blivit avslöjad med att ha haft en hemlig affär med Justin fick jag sparken från att vara Justins assistent och även från skivbolaget, MEN som tur var hittade en annan maneger mig från ett annat skivbolag och jag blev stor för dom. Jag och Bieber har förlorat kontakten sen vårt 'bråk' efter jag fick sparken. Jo efter jag fått reda på att jag fått sparken åkte jag hem till Justin o sa att det var hans fel, han började skrika åt mig och puttade ner mig på golvet med ett duns. Jag blev först chockad men sen blev jag besviken. Jag gick där ifrån med en ledsen blick. Att jag fick sparken var faktiskt en av det bästa som hänt mig under en lång tid, jo för att om jag inte fått sparken och sen sagt upp kontakten med Bieber hade jag aldrig blivit den jag är idag. Just nu har jag världens bästa fans och vännerna. Jag bor inte i New York längre utan i Los Angeles. Jag lämnade praktiskt allt i New York, Bieber, Jason, Jossan och till o med Felix eller Philip som jag kallade honom haha. Jag har gjort ett eget album med namnet Dangerous Woman, jag är väldigt stolt över det.

"Thanks everybody for being here tonight! It means a lot for me! Love you !" Mer skrik hörs, det värmer inom mig

"The next song I'm going to sing was the first I ever done, it's very special to me tho a person helped me with it and I hope that he hear this" skrik, jubel och gråt hörs

"You fight me off like I firefighter, so tell my why you still get burned"
"You say you're not but your still a liar, cause I'm the one that you run to first"

"Every time yeah, why do you try to deny it when you show up every night and tell me that you want me but it's complicated, so complicated"
"When it's hurts but it hurts so good, do you take it? Do you break it off, when it's hurts but it's hurts so good, can you say it? Can you say it, your love is like, ..., it huts so good, ..., your love is like,..., it hurts so good"

Nästa dag~

"Sångerskan Melissa Adams har äntligen påbörjat sin första turné och började den i Sverige! Alla hennes fans har väntat så länge på det här, nu har ni er chans att se den fantastiska sångerskan  Mel. Men vem var det hon nämnde igår kväll? Hennes ord 'the next song I'm going to sing was the first I ever done, its very special to me tho a person helped me with it and I hope that he hear this' vem är han? Kan det vara stjärnan Justin Bieber? Enligt nyheterna har dom tidigare haft en affär... Är det sant. Jelissa kanske finns, ja jag hittade nyss på ett smeknamn åt dom"

Jag har hört nog, jag gjorde en konsert igår och allt handlar fortfarande om Justin. Varför kan det inte handla om mig för en gångs skull? Det är därför jag slutade umgås med Justin just för att jag aldrig fick någon uppmärksamhet. Bara han. För vissa skulle det vara världens dröm att hålla på med Justin mer än bara vänner, MEN det har sina nackdelar. . .

/////////////\\\\\\\\\\\\
Update ! Sorry min mobil sepade upp sig så jag inte kunde komma in på den, nu är den fixad och här är ett kapitel !

Xoxo, Ida

Kärlek? Eller lögner? J.BWhere stories live. Discover now