11. fejezet

257 14 0
                                    

Nem is gondoltam, hogy ilyen gyönyörű hely ez a Beacon Hills.
Brettel leültünk a fűbe.
-Hogy találtál ide?
-Jártam az erdőt. Igazából ennyi. Néha át szoktam jönni ide Beacon Hillsbe mikor egyedül akarok lenni.
-Hmm..akkor gondolom nincs olyan messze Devenford.-néztem rá.
-Nincs. -válaszolt egy mosoly kíséretében.
Volt ott egy patak aminek a partjára leültem. Levettem a cipőmet és a lábamat beletettem a vízbe.
-Fff..-adtam ki a hangot, ugyanis jég hideg volt a víz.
-Hideg mi?-mosolygott Brett és leült mellém.
Már megszokta a lábam a vizet mikor a drága Brett elkezdtett fröcskölni.
-Nee! Brett! Ez nagyon hideg!-kiáltottan fel, majd felálltam és a srác mögé mentem. Belöktem a vízbe. Meglepődött, de megérdemelte.
-Milyen a víz?-nevettem el magam.
-Kellemes.-ironizált. Kimászott a vízből, majd felém fordult.

 Kimászott a vízből, majd felém fordult

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Wanda, tudod, hogy mennyire szeretlek..-mondta és felém közelítve ölelésre nyitotta karját.
-Brett..légyszi..ne..-kértem tőle, de hiába. Elkapott és megölelt. Szerencsétlen teljesen vizes volt, és neki köszönhetően már én is. Lehet nem kellett volna belöknöm, de megérdemelte.
Lefeküdtem a fűbe és néztem a felhőket.
Brett természetesen lefeküdt mellém.
-Tudod..nem bántam meg, hogy eltaláltalak a labdával.
-Igen?-néztem rá kérdően.
-Igen..ha nem talállak el, nem biztos, hogy megismerkedünk és nem történt volna meg a hihetetlen fogadás.
-A fogadás amit én nyertem meg..de amúgy én sem bánom.
-Még mindig én nyertem meg!
-Nem igaz..én, mert veled lehetek és belökhettelek a patakba.-mosolygtam rá.
-Ha így nézzük, lehet, hogy igazad van. De azt, hogy belöktél azt vissza fogod még kapni!
-Hát de miért? Megérdemelted!
-Igen?-nézett rám játékosan, majd elkezdett csikizni.
-Mondd, hogy én nyertem!
-Brett! Neeem!! Én nyerteem!-mondtam majd ellöktem magamtól és rámásztam.
-Sakkban vagy Talbot.-néztem a gyönyörű szemeibe.- Erre mit lépsz?
-Nem is tudom..

Egy ideig még ott voltunk aztán elindultunk hozzám.

*Theo szemszöge*

Korán keltem fel. Fel is öltöztem és, mint minden szombaton elmentem futni. Keresztül futottam majdnem az egész erdőn, amikor megláttam Wandát. Nem egyedül volt. Azzal a devenfordos sráccal volt. Gondoltam, hogy odamegyek hozzájuk, de nem tettem.
Ott álltam és néztem őket. Nem rondíthat bele ez a srác a tervembe!
Hamár ennél a kis lacrosseos gyereknél tartunk észrevett. Nem szólt Wandának, de észrevett. Úgy csinált, mintha semmi sem történt volna, mintha nem is látott volna. Ez zavart. Nagyon is.
.
.
-Na akkor megyünk?
-Menjünk.-hallottam meg Wanda hangját.
Gyorsan elbújtam a bokorba. Hihetetlen, hogy mindig bokrok mögé bújok.
Elmentek mellettem. A srác tudta, hogy ott vagyok, mégse szólt egy szót se. A szeme sarkából láttam, hogy egy pillanatra engem nézett.
Elindultak ki az erdőből. Utánul mentem. Érdekelt, hogy mit fognak még együtt csinálni.
.
Wandáék háza. Kezd egyre érdekesebbé válni ez az egész. Meg kell őriznem a hideg véremet. Nem engedhetem meg a bennem lévő lénynek, hogy átvegye az irányítást, és Wandáékhoz rontson.
Megálltak. Lebuktam megint egy bokorhoz. Egymással szembe fordultak. Elővettem a farkas hallásomat, hogy halljam miről is beszélnek.
-Wanda..el kell, hogy mondjak valamit.
-Brett..figyelj..
-Nem! Hadd mondjak én, vagyis..ahh..-mondta a srác, akinek már a nevét is tudom, és megfogta Wanda kezét.
-Brett én..-kezdte a lány, de nem tudta befejezni.
A srác, vagyis Brett megcsókolta.
Vagyis hát nem igazán. Wanda ugyanis egészen mást akart.

RedesignedWhere stories live. Discover now