1

271 14 6
                                    


Bugün o lanet okulun ilk günü..aslında okulu severim derslerimde çok iyi sadece öğrencilerden ve bana o tiskinmeyle bakan gözlerinden nefret ediyorum neyseki son yılım...Bu düşüncelerinimi bir kenara bırakıp uyku sersemligiyle yatakdan kalkıp banyoya ilerdedim günlük ihtiyaclarimi giderdim. Kahverengi olan sacimida topuz yapip odama geri dönüp formami giyip odadan çıktım...

"Günaydın anne" deyip kahvaltı hazırlamak da olan annemi yanağından öptüm. "Günaydın Dünya güzeli kızım" dedi...uf anne sanki ben bilmiyorum çok çirkin oldugumu ve sırf mutlu olum diye böyle konuştuğunu babamın ölümünden sonra çok kotu olsada sırf benim için ayakta durup babamdan kalan şirketin başına geçti buna rağmen yine de her sabah kahvaltıyı hazırlayıp beni yolcu etmeden işe gitmez...

Güzel ve sessiz bir kahvaltıdan sonra anneme sarılıp onu sevdiğimi söyleyip evden çıktım. okula gitmek için otobüs duragina hızlı adımlarla yürürken karşımdaki iki çocuğu görünce korkudan kalbim duracakti.

"Bak sen okulun en çirkin kızı da burdaymıs". deyip kolumu tutan çocuğa dolan gözlerle bakarken arkadan birinin beni çekmesiyle sarsıldım..Daha ben kendime gelmemişken birinin bağırma sesiyle kafami kaldırdım." Aman Allahım bu çocuk okulun en popüler çocuğu Cenk" ama bir dk bana neden yardım ediyor ki ???

"Siktir git burdan Onur ve bu kızı bir daha rahatsız etme" diye bağırırken Onur un yüzü sinirden kızarmıştı yumruk yaptigi ellerine rağmen ağzını bile açmadan arkasını dönüp gitti.

"İyi misin"
Ha!!!
"İyi misin diyorum kızım bir şeyin varmı"
Ev..evet iyiyim te.. tesekkur ederim..
"tamam o zaman" deyip yanagimdan makas alip giderken ben olduğum yerde donup kaldım Cenk okulun en yakışıklı çocuğu bana dokundu...kaç dakika öyle ayakda durdugu mu bilmiyorum ama hemen kendimi toparlayıp otobus durağına koştum..

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin