8

115 12 0
                                    

Cenk in ağzından....

Okula adımı mı attığım an itibaren dünden beri aklımdan çıkmayan kişiyi aradım  ondan özür dilemesem de çünkü daha önce ben kimseden özür dileme dim iyi olup olmadığını sora bilirim bahçeye göz gezdirdiğimde onu göremeyince kantine gitmeye karar verdim masalara tek tek bakarken dün ona  yardım eden kızı görüp yanına gittim.

"Günaydın"

Kafasını kaldırıp bana bakınca şaşırdığı belli oluyordu yinede "Günaydın" diyerek cevap verdi bende uzatmadan konuya girdim.

"Dün Minenin kötü davrandığı kızın arkadaşı sın galiba "deyip cevabını bekledim.

"Ece den bahsediyorsun galiba evet en yakın arkadaşım bir sorun mu var?"deyip meraklı gözlerle bana baktı demek adı Ece miş..

"Yok her hangi bir sorun yok sadece iyi mi diye merak ettim ondan sordum okula gelmedi mi?" deyip son sorumu sordum.

"Dün çok kötü bir durumdaydı ama şuan iyi ve daha iyi olucak okulada bir süre gelmiycek" deyip gülüseyip uzaklaştı daha ne olduğunu anlamadan Kağan ın sesiyle ona döndüm.

"Oğlum nerdesin sen seni arıyorum sabahtan beri" deyip sinirle bana bakıyordu bende kısaca "İşim vardı " deyip geçistirdim.

"Neyse ne oğlum bugün yarış var akşam saat 8 de orda buluşuruz" dedikten sonra birlikde sınıfa doğru ilerledik bu yarış iyi oldu kafamı dağıtmama kesinlikle iyi gelecek.. 

Okul çıkışı hemen arabama atlayıp yarış için gerekli hazırlıkları yapsınlar diye bizim çocukların yanına gittim hepsi beni görünce kalkıp selam verdiler tüm gereken herşeyi söyleyip barda bana özel olan  odaya gidip yarışa kadar dinlenmeye karar verdim odaya girip üzerimdeki  T-shirt çıkartıp bir kenera atıp yatağa uzandım bir kaç saat sonra kapının çalmasıyla gözlerimi açtım.

"Ne var lan"

"Abi herşey hazır gitmemiz gerek"
dendiğinde yataktan kalkıp indirdigim T-shirt giyip dışarı çıktım beni görünce herkes ayaklandı ve yasa dışı yapılan yarış alanına gitmek için bardan çıktık.

"Vay vay vay eziklerin koruyucusu Cenk bey de burdaymis" diyen Onur a.

"Siktir git lan belanı benden bulma pic" deyip yarışda kullandığım arabama  bindim  yarış bittiğinde yüzü sinirden kıpkırmızı olmuş Onur a baktığımda kısık sesle "Bu burda bitmedi Cenk" dediğini anlasamda takmayıp gülmeye devam ettim çünkü bana karşı kullanabileceği ne ailem nede değer verdiğim herhangi birşey var...

Ece nin ağzından....

Sabah erken den uyandım bugün Burçin ablanın dediğine göre önce  diyetisyenle görüşüp sonra spor hocamla çalışmalara başlıycakmışım yatakdan kalkıp esnedikten sonra banyoya gidip yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladıkdan sonra odaya dönüp siyah  eşortmanlarımı giyip odadan çıkıp aşağı indim Burçin ablanın biriyle konuştuğunu görünce olduğum yerde durup beklemeye başladım beni fark etmiş olmalı ki sıcak bir gülümsemeyle beni yanına çağırdı.

"Bu diyetisyenin Hülya hanım sana uygun diyet listesi hazırlayıp zayıflama sürecinde yanında olucak" dediğinde Hulya hanıma döndüm memnun olduğumu belirtip elimi uzattip gülümsedim oda aynı şekilde  elini  uzatıp "Bende memnun oldum Ece istersen odada devam edelim" deyip yüzündeki gülümsemeyle kapıyı açıp içeri girmemi bekledi.

Karşılıklı oturunca hemen konuşmaya başladı "Evet Ece görüyorumki en fazla iki üç kilo fazlan var onun için çok ağır bir diyete gerek kalmadan hem zayıflayıp hemde fit bir vücuda sahip olmanı sağlayacak bir liste hazırlıycam tabi önce muane olman gerek" dedikten sonra gerekli işlemleri yapıp muane olmam için beni bir odaya götürdü muane sonlanınca raporları incelemek için odasına gitti  diyetisyenle konuşmam bittiği için en alt katta olduğunu öğrendiğim spor salonuna dogru yürümeye başladım spor hocamla yani Murat beyle tanıştıktan sonra gerçekten çok yakışıklı biri hemen çalışmalara başladık ve çalışmalarım bitince hemen odama çıkıp duş alıp yatağıma uzandım telefonuma baktığımda Cansu dan mesaj geldiğini gördüm.

KİMDEN:CANSU'M= Ece ben seni şimdiden çok özledim lütfen çabuk gelmeye çalış bu arada Cenk i  tanıyor musun şu okulun en yakışıklısı seni sordu bugün.

KİME: CANSU'M=Bende seni özledim cansu bugün başladım çalışmalara en kısa zamanda geleceğim.. niye sordu ki anlamadım ne istiyormuş benden

KİMDEN: CANSU'M= Bilmiyorum canım seni merak etmiş sadece iyi misin diye öyle dedi neyse sen yorgunsundur sonra gorusuruz tatlım  öptüm.  

Bende iyi geceler deyip telefonu komidinin üzerine bırakıp yatağa uzandım içimde oluşan duyguya anlam veremez ken acaba beni neden merak etti gerçekten beni önemsiyormu benim değişimi mi görünce şaşıracak mı gibi sorulara cevap aramaya çalışırken daha fazla açık tutmaya dayanamadığım   gözlerimi kapatıp uyumaya başladım..

---multimedya Cenk in yarış arabası------

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin