4

142 12 2
                                    

Sabah alarm sesiyle gözlerimi açtım uyuşuk adımlarla banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra dolabın karşına geçip okul kıyafetlerini üzerime geçirip saçımı ve ilk kez yaptığım makyajı bitirip odadan çıkıp aşağı indim.. 
" Günaydın"
    
"Günaydın kızım"dedi annem karşısına geçip masaya otururken.

    "Ece bugün farklı gözüküyorsun" diyen annemin ne demek istediğini anlamaya calışırken.. "Makyaj yapmışsın çok güzel olmuşsun" dediğinde tebessüm ederek karşılık verdim aslında bugün içimde bir his herşeyin güzel olacağını söylüyor hayırdır inşallah diye içimden geçirirken ayağa kalktım.

"Anne ben cıkıyorum"deyip uzaktan öpücük yollayıp kapıya yöneldim annemin "Kızım kendine dikkat et" demesine cevap vermeden spor ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım bir süre yürüdükten sonra otobüs durağına tam zamanında gelmemin sayesinde hemen bindigim otobüs de boş yer bulup oturdum kulaklıklarımı takıp gözlerimi kapattım... 

Okulun bahçesinde girerken yine tüm gözler bana döndü tek bir farkla bu sefer kahkaha atıyorlardı ben ne olduğunu anlamadan Mine nin sesini duymamla ona döndüm.

"Ne o bizim çirkin ördek yavrusu güzelleşmek için makyaj mı yapmış" deyip bir kahkaha attıkdan sonra devam etti "Üzgünüm tatlım ama değişen birşey yok yine aynı çirkin ördek yavrususun"deyip beni iterek yere düşürdü bu duruma herkes gülerken ben sadece birine bakıyordum. Cenk yüzünde hiç ifade yoktu sadece gözlerimin içine bakıyordu yardım eder belki diye beklerken Minenin koluna girmesiyle ona döndü.

"Hadi aşkım gidelim buranın havası bozuldu" diyen Mine ye ifadesiz bir şekilde bakarken arkalarını dönüp gittiler.

O sırada "Ece canım ne oldu"diye yanıma koşup kalkmam için yardım eden Cansu ya "Yalnız kalmak istiyorum lütfen üzerime gelme sonra konusuruz olur mu" dedim
"Tamam canım ama üzme kendini lütfen bak ben yanındayım" diyen Cansu ya sarılıp okuldan çıkıp ağlayıp rahatlamak için evimizede yakın olan parkka gittim...

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin