Sabah ki olay aklımdan çıkmıyor Cenk in bana dokunması ilk kez bir erkeğin bana dokunması çok güzel bir duyguydu...
"Ece ece kızım sana diyorum heyyy!!!"
Yoğun düşüncelerden en yakın arkadaşım tek arkadaşım olan Cansu nün sesiyle kendime geldim..
"Efendim cansu bisey mi oldu?"
"Kızım yarım saattir sesleniyorum mavi gözlerini bir yere dikmis dalmıştın yoksa bir sorunun mu var???
"Yok canım ne sorunum olucakk iyiyim ben merak etme sen." annemden sonra beni tek duşünen insan,okula ilk başladığım gün hem yalnızlıktan hemde çirkinliğim yüzünden dalga geçenlerden dolayı gizli gizli ağladığım bir günde tanıştık Cansu ile o günden beri de hep yanımda...
"Sen öyle diyorsan peki ama olurda benden bisey saklarsan bozusuruz ona göre" parmağını tehdit eder gibi sallarken şakadan çaktığı kaşlarıyla bana bakıyordu.
"Tamam bebeğim anladım" derken çaktığı kaşlarınin yerini gülümsemesi aldı..
"Hadi son ders beden eğitimi soyunma odasına gidip giyinelim, şu lisenin son yılıda bitsede şu eziyetten kurtulsak"
"Tamam canım, aynen tüm dersler tamamda bu beden dersinden kurtulmak için sana katılıyorum okul bitsede kurtulsak" diye konusurken sınıftan çıkıp soyunma odasına doğru yürümeye başladık. Ama tam içeri girecekken okulun en güzel kızı Mine ile çarpıştık..
"Önüne baksana ezik az kalsın senin yüzüne düsüyordum aptal"
"Öz.. özür dile-" daha ben lafımı bitirmeden bana çarpıp koşarak uzaklaştı..Arkama baktığımda Cenk in boynuna sarılmış yanağından öperken gördüm...Cansu nun cekistirmesiyle kendime gelip odaya girip üzerimi değiştirdim...
"Ne bekliyordun aptal bu halinle sana bakacağını mi?"
(((Multimedya daki : Ecenin Gelecek bölümlerdeki hali)