3

144 11 0
                                    

Cenk in ağzından.....

"Abi hayırdır neyin var" diyen Kağan a baktığımda meraklı gözlerle bir cevap bekliyordu..

"Hic bir şeyim yok sen işine bak" deyip tersledim.

"Nasıl yok şu haline bak geleli 1 saat olmadan kaç şişe içtin" dedi

Kaşlarımı catarak "Ne o içtiğim içki bardaklarınımı sayıyorsunuz , kendi işine bak dedim uzatma." deyip önümdeki bardağı kafama dikip doldurması için barmene işaret ettim..

Kağan pes edercesine "Ne halin varsa gör". deyip yanındaki kızla dans etmek için ayağa kalktı...

"Oooo aşkım nerelerdesin sen"

Kafamı kaldırıp karşımda mini elbisesiyle sırıtıp bana bakan kıza kaşlarımı çatarak yüzüne bakmaya başladım .Hic bozuntuya vermeden gelip kucağıma oturup boynumu öpmeye başladı... sertçe çenesinden tutup yüzüme bakmasını sağladım...

"Bir daha benden izin almadan sakın bana yaklasma ve bu son olsun" deyip dudağını sertçe öpmeye başladım..oda boynuma elini dolayıp öperek karşılık verdi..

Ece nin ağzından......

Okuldan sonra hemen eve gelip ılık bir duş alıp kendimi yatağıma atıp tavanı izlemeye başladım...

Cenk le Mine yi sarılırken gördügümde bedenimde hissettiğim acının neden olduğunu düşünmeye başladım.. Hayır olamaz Cenk e karşı bisey hissetmem cok saçma olur çünkü o o bana bakmaz bırak bakmayı umrunda bile değilim birkez beni kurtardı diye beni umursadıgını düşünecek kadar saf da değilim ama peki neden o zaman sabahdan beri onu düsünüyorum...

Bunları düsünürken ağırlaşan gözlerimle yaptığım savaşa son verip gözlerimi kapatıp uyumak için bekledim...

--------( Multimedya daki: Cenk )-----------

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin