15

75 2 1
                                    

Sabah kalkınca aynada kendime baktım bugün değişen Ece nin ilk okul günü!Eski Ece nin intikamını alacağı yeni Ece nin ilk gün! eski Ece yle dalga geçenleri pişman edecek olan yeni Ece nin ilk gün!! !

Sıcak bir duş alıp düz olan kahverengi saçlarıma dalgalı bir fön çektim.Pijamalarımı indirip yeni ve küçük beden olan formamı üzerime giydim ayakkabı olarak da beyaz spor ayakkabıları mı giyip makyaj malzemelerimin önüne gelip gözlerimi dahada belli edecek ince bir eyeliner çekip rimelle ve hafif bir allık da makyajımı tamamladım.

Aynada bir kez daha kendime baktım 3 ay önce üzerimde kötü duran forma hem güzel hemde etkileyici duruyordu su kısa sürede değişimin en iyi yanı benim için özgüvenimin artık yerlerde olmamasıydı.

Aşağı inerken telefonumu cüzdanımı ve anahtarlarımı çantama attım, merdivenlerden indikden sonra kendime kahvaltı için bir sandviç hazırlayıp yedim evden çıkarken son kez aynaya baktım ve çıktım...

Okula yürüyerek gideceğim için biraz erken çıkmıştım okula yaklaşınca içimdeki heyecanın artığını hissediyordum hemde vücudumu titretecek kadar çok.

"Eceeeee" diye adımın seslenildigi tarafa bakınca Can ın arabasından inip yanıma gelmesini izledim..

"Günaydın fıstık çok güzel olmuşsun"

"Günaydın ama abartma Can altı üstü forma duyanda elbise giydim süslendim sanar"

"Neyse neyse bu benim düşüncem küçük cadı eee neler yapacaksın bakalım bugün bir planın düşüncen varmı kanka"

"Yok bugün sadece kimseyi umursamamaya ve gözlem yapmaya karar verdim bakalım tavırları bana karşı değişim gösterecek mi falan filan diye"

"Zeki kız. Tamam hadi zil çalacak şimdi okula girelim" deyip kolumu hafifçe tutup bahçeden içeriye girdik tüm gözler bize dönünce bu hoşuma gitmişti şimdiden herkesin ilgi odağı olduğum anlaşılan kesindi sınıftan içeri girince Can arkadaki sıraya bende Cansu nun yanına oturdum..

"Günaydın Ece nasılsın" dedi yüzündeki kocaman gülümsemeyle.

"Çok iyiyim canım sen nasılsın"

" Bende iyiyim canım ya Ece hala şaşkınlık içindeyim bu kadar değişeceğini düşünmemiştim çok güzel olmuşsun kızım gerçekten ya"

"Teşekkür ederim canım ben bile şaşırıyorum aynaya bakınca" diyerek ona hak verdiğimi belli ederken içten bir gülümsemeyle yüzüne baktım oda cevap vermeden aynı şekilde yüzüme baktı hoca gelene kadar Cansu ve Can la havadan sudan konuştuk bu sürede bana bakıp aralarında konuşan kişileride göz ucuyla izliyordum herkesin şaşırdığı ve beğendiği çok belliydi o sırada nöbetçi öğrencinin ders boş demesi üzerine dışarı çıkmaya karar verdik bahçede bir banka oturup konuşmaya ve gülmeye devam ettik iki yakın arkadaşım arada bir tartışma içine girselerde iyi anlaşacakları belliydi etrafı izlerken ilerde çetesiyle oturan Cenk gözüm takıldı okul forması bir erkeğe en çok bu kadar yakışa bilirdi beyaz gömleği kaslarını o kadar güzel ortaya çıkarmış ki bir insan hiç bıkmadan saatlerce izleyebilirdi bu muhteşem görüntüyü gözlerimi kaslarından yüzüne doğru çevirince onunda bana baktığını görünce kafamı hemen bizimkilere döndüm lanet olsun rezil oldum kesin şuan güldüğüne eminim hem banane ki kasından çok yakışıklı olmasından..Uff ne diyorum ben ya ne yakışıklılığı kafayı yemeden sesini kes iç ses!!!

"Ece sen ne dersin"

İç sesimle savaşımı bitiren sesin sahibi Can ın ne dediğini anlamadığım ve konuyu dinlemediğim için ağzımdam çıkan "haaa" ya engel olamadım.

"Okuldan sonra cafeye gidelim mi diye sordum"

"Anladım bana uyar okuldan sonra kıyafetlerimizi değiştirir buluşup cafeye gideriz" dedim.

İkiside başlarıyla onayladıktan sonra konuyu kapattık. Okul ilk kez bu kadar güzel ve çabuk geçmişti yolda yürürken anneme mesajda onu çok özledigimi ve sevdiğimi yazıp yolladım toplantıda olabilir düsüncesiyle aramak yerine mesaj atmıştım eve girip hemen üzerimi değiştirip buluşacağımız yere gitmek için evden çıktım yolda yürürken bazı kişilerin bana baktığını hissediyordum o anda kolumu biri tutup hızlıca beni kendisine çevirdi bunu yapanın kim olduğunu anlayınca kolumu kurtarıp bağırmaya başladım..

" Ne yapıyorsun sen be"

"Birşey yaptığım yok"deyip ben masumum der gibi iki elini havaya kaldırdı.

"Sakın bir daha bana dokunma Onur ! Artık eski Ece yok onun için benden uzak dur!

Yüzünde oluşan sinsi bir gülümsemeyle
"Ovvvv asi kız sevdim bunu ama Ece şunu bil artık sık sık görüşecegiz sen istesende istemesende " deyip arkasını dönüp arkadaşlarıyla beraber uzaklaştı ben şaşkınlıkdan cevap verememişken, kendime gelince sinirle ellerimi yumruk yaptım buda neydi şimdi niye tehdit ettiki beni ne hakla.Piç kurusu!!!

Bizim çocuklarla herşeye rağmen güzel bir gün geçirip geç saatlere kadar eğlendik eve gelince güzel bir duş alıp pijamalarımı giyip yatağıma uzandım bugün Onur un dedikleri aklıma gelince yine sinirlerim bozuldu kafam karıştı acaba ne demek istediğini düşünürken yavaş yavaş beni ele geçiren uykuya daha fazla dayanamayarak kendimi teslim edip gözlerimi kapattım.

Multimedya: Ece nin cafeye giderken giydiği kıyafet ve saç modeli......

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin