11

114 5 2
                                    

Cenk in ağzından.....

"Reco bugün ki yarış için herşey hazır mı" dediğimde güvendigim adamlarımın başında gelen adamın cevabını beklemeye başladım...

"Abi bende tam sana onu söylemeye gelmiştim yarışı iptal etmek zorunda kaldık emniyette ki adamımızdan birilerinin yarış hakkında polislere haber uçurduğunu öğrendik"

Lafını bitirdiği anda sinirden önümdeki masayı devirip "O şikayet eden piçi bulup karşıma getirin" diye bagırdikdan sonra bardan çıkmak için hızla ayağa kalkıp kapıya yöneldiğim de Reco nun "tamam abi hemen araştırıyorum" demesine cevap vermeden devam ettim ona her konuda güvenim tam her verdiğim işi ölüm pahasına da olsa yerine getirdiğini bildigimden içim rahat o piçi karşıma getirdiğinde ona benim işime karışmanın cezasını kendi ellerimle vereceğim.

Dışarı çıktığım da telefonumu cebimden çıkarıp Kağan ı aradım.

"Hemen depoya gel"

"Geldiğinde konuşuruz" deyip yüzüne kapattıktan sonra arabama binip depoya sürmeye başladım depoya ulaştığımda Kağan çoktan gelmiş beni bekliyordu yanına yaklaşıp konuşmaya başladım.

"Yarışın iptal olduğundan ve neden iptal olduğundan haberin vardır. Reco ya o piçi bulmasını emrettim kimin buna cesaret ettiğini çok merak ediyorum " deyip Kağan a baktım.

"Biliyorum abi emniyetteki adamımızla konuştum oda araştıracak kimin yaptığını en kısa sürede bulacağız merak etme sen" deyip kafasıyla selam verip depodan çıkmak için uzaklaştı.

"Seni bulunca öldürmem için yalvaracaksın piç kurusu" diye düşünürken bende Kağan gibi depodan çıkıp arabama atlayıp ordan uzaklaştım bu işi yapanı işin içinde kimlerin olduğunu bulmadan peşini bırakmayacağım.

--------multimedya: soldaki Kağan sağdaki Reco (Recep) karakter

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin