17.

41 1 0
                                    

Sabah ki duygu yağmurundan sonra üzerimi giyip okul için evden çıktım annemin yaptığı ve yazdığı şeyler beni haddinden fazla mutlu etmeye yetmisti kendimi beğenmediğim dönemde bile beni böyle seven gerçekten seven birinin olduğunu bilmek çok güzel birşey kendi kendime bunları düşünüp gülümserken bir fren sesiyle irkilmem bir oldu sinirle arabanın içindeki kim diye bakarken inen Onuru görmemle sinirim iki kat arttı.

Ne yaptığını sanıyorsun sen ap...
. daha sözümü bitirmeden Onur un endişe içinde "Ece iyi misin çok özür dilerim gerçekten bilerek yapmadım bir şeyin yok değil mi üf lanet olsun sadece iki dakika telefona baktım Ece birşey söyle iyi misin." ben Onur un böyle endişelenmesine  şok olmuş bir şekilde Onur'a bakarken o konuşmam için beni sarsıyor du tam elini kaldırıp yüzüme tokat atacağı sırada kendime gelip "İyiyim Onur bir şeyim yok" diyebildim. Derin bir nefes alıp rahatladığını belli eden bir ses tonuyla "iyi olmana çok sevindim ama gerçekten özür dilerim" bu kadar endişelenmesi Onur değilde başka biri olsa hoşuma gider diye düşündüm "sorun değil Onur iyiyim dedim ya."
" Hım peki o zaman okula mi gidiyorsun istersen birlikte gidelim"
"Teşekkür ederim Onur ama yürümeyi tercih ederim düşündüğün için sağol"
Yüzünde sanki hayal kırıklığına uğradığını gösteren bir ifadeye bürünüp tekrar "hadi ama Ece birşey yapmam korkma sadece hatamı telafi etmek istiyorum" deyince kafamı tamam anlamın da salladım "tamam o zaman hadi " deyince arabaya binip okula geldik arabadan inerken tüm bahçenin boş olduğunu gördüm geç kalmıştık lanet olsun hızla okula doğru koşarken okulun kapısında siniri yüzünden okunan bir Cenk beklemiyordum açıkçası yanımda ki Onur'a bakınca onun da yüzünde aynı yüz ifadesi vardı...
    

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin