13

96 6 0
                                    

3 ay sonra......

Cansu nun ağzından.....

Evet 3 ay gibi bir sürenin ardından en yakın arkadaşımın dönmesine sadece bir gün kaldı ve intikamını almak için yaptığımız planlarında başlamasına ilk olarak görev bana düşüyor bir doğum günü partisi düzenlemem gerek tabi kimse bu doğum gününün Ece nin doğum günü olduğunu bilmiycek şimdi kantinde masanın üzerine çıkmış konuşma yapıyorum popüler olmasamda okuldaki herkesi tanıyorum onlarda beni fakat Ece nin yeri tabiki farklı...

"Evet arkadaşlar yarın bizim evde doğum günü partisi var ve hepiniz davetlisiniz" kimin doğum günü gibi sorular sorsalarda sadece "SÜRPRİZ" deyip geçistirdim aslında bana da sürpriz çünkü Ecenin değişimini bende herkes gibi göreceğim..

Ece nin ağzından....

Ben bile gözlerime inanamiyorum bu bu ben olamam 3 ay kısa bir sürede sanki yeni bir Ece doğdu yüzümdeki sivilcelerden beni olduğumdan çirkin gösteren gözlüklerden kurtulmuştum ve sanki şuan aynada gördüğüm kişi ben değilim...

"Çok güzel gözüküyorsun Ece yarınki parti de kesinlikle bu elbiseyi giyiyorsun"dedi Burçin abla beni hayranlıkla izlerken o bile değişimimden sonra itiraf etti bu kadar güzel olacağını ben bile düşünmemiştim hemde bu kadar kısa sürede diye değişimim boyunca yanımda olmuş ve öz ablam gibi davranmıştı başta ayrılacağım için onu bir daha göremiyeceğim için çok üzülsemde sık sık görmeye geleceğine söz verince mutsuzluğum yerini sevince bıraktı...

"Hepsi senin sayende abla bana yardım etmeyi kabul ettiğin ve her daim yanımda olduğun için teşekkür ederim."deyip gülümsedim ve cevabını bekledim oda aynı gülümsemeyle cevap verdi.

"Ece canım sen artık benim olmayan kız kardeşim gibisin ve senin mutluluğun için herşeyi yaparım bunun için bir daha sakın bana teşekkür etme herşey senin mutluluğun icin."dedi ve devam etti "Ve asıl teşekkürü hak eden sensin azim ettiğin ve hedefine ulaştığın için pes etmeyip bizi yormadığın için asıl ben teşekkür ederim canım." Tam cevap vereceğim sırada konuştu. "Tamam bu kadar yeter biraz daha konuşursak ağlıycam"dedi hüzünlü bir gülümsemeyle ne kadar söz vermiş olsada onunda burdan ayrılacağım için üzüldüğü çok belli "Neyse hadi uyu artık yarın erkenden Can la yola çıkacaksınız iyice dinlen." evet Can da bizim okula kaydını aldırdı hem benden dostundan kopmamak için hemde intikamımda bana yardım edeceği için.

"Tamam ablam hemen bir duş alıp uyuyorum sen merak etme abla iyi geceler bu arada şey abla ben se-seni seviyorum."

"Bende ablacım bende seni çok seviyorum hadi hadi çok konuşma dedigimi yap ve hemen uyu"deyip gülümsedi sonrada "iyi geceler" deyip odadan çıktı bende hemen bir duş alıp uyumak için yatağıma uzanıp aklımdaki tek şeyle gözlerimi yumdum.

"Yarın büyük gün!!!"

--------multimedya: Cansu karakterimiz--------

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin