6

137 13 0
                                    

Cenk in ağzından......

Mine  nin adını bile bilmediğim kıza o şekilde  davranması aklıma geldikçe sinirlerim  nedense bozuluyor tanımıyorum ama onda beni kendine çeken birşey var o gün  Onur piçinden kurtardığımda  dolan gözlerinde bugün yardım et diye  bakan gözlerinde beni çeken birşey var.

Düşüncelerimden hocanın sesiyle kurtuldum   o sırada yanıma oturan kişiye bakınca Mine nin bana hayranlıkla baktığını gördüm  sadece Mine değil okuldaki  etrafimdaki tüm kızlar bana öyle bakıyor ama o kız öyle değil masum korunmaya muhtaç bir şekilde bakıyor gözlerime öyle içtenlikle bakıyor ki sanki insana huzur  veriyor karşısındakini ele geçiren bir güç var sanki o mavi gozlerinde!!!!  ne oluyor oğlum bana neden durmadan onu düsünüyorum o gözleri neden aklımdan çıkmıyor neden pismanım yardım etmediğim için elini tutup kaldırmadığım için ne den bu kadar kendimi kötü hissediyorum Yok sa hayır olamaz  herhalde  sadece masum bir kız olduğu için başka ne olabilir ki ben  -Cenk Yıldırım-  basit bir kızdan etkilenecek değilim ya  neyse  boşver Cenk  kendine gel!!!   daha  kendime emirler verirken zamanın nasıl geçtiğini  anlamadan dersin bittigini haber veren  zil çaldı tam sınıftan çıkarken kolumdan tutan elin sahibine baktıgımda Mine olduğunu gördüm.

"Cenk neyin var aşkım moralin bozuk gibi sabah ki eğlencemizi unuttun mu " dediğinde

"Sanane kızım "deyip elini tuttuğum gibi ittirdim sendeleyerek yere düştüğünde tüm gözler bize döndü.

"Ne o sabah o kıza gülüyordun Mine şimdide gülsene"
Mine şaşkınlıkla bana bakarken etrafımızda toplananlara bağırdım.

"Gülün lan gülmeyeni öldürürüm"dediğimde herkes gülmeye başladı tekrar Mine ye  döndüğümde ağlıyordu .

"Sakın bir daha yanıma yaklaşma sürtük"deyip oradan uzaklaştım bu olaydan sonra ders umrumda olmadığı için Kağan a bara gittigimi anlatan mesaj yazıp arabama doğru ilerleyip bindiğim gibi okuldan uzaklaştım

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin