Sabah gözlerimi odama kadar gelen kahvaltının o mis gibi kokusuna açtım geç saatlere kadar ders çalışmam gerektiği için masadan tam doymadan kalkmıştım bunun etkiside vardı kesin bu yüzden hemen banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp pijamalarımla kahvaltıya indim annemle güzel bir kahvaltı yapıp üzerimi giymek için tekrar odama çıktım telefonumun gelen bildirim sesi üzerine gelen mesaja bakmak için telefonuma uzandım mesaj atan Burçin ablaydı 'günaydin canım seni çok özledim Ece sana da uyarsa bir gün müsait olduğun zaman buluşalım mi?" Diye mesaj atmıştı bende kendisini özlediğimi ve buluşmayı çok istediğimi söyleyerek mesajına olumlu yanıt verip okula gitmek için odamdan çıktım..
Okul yolunda aslında bazı şeyleri ertelediğimin farkına vardım intikamla yanıp tutuşmama rağmen sınavlar falan derken ertelemistim ama en büyük düşmanım olan Mine'den eninde sonunda intikam almak için elimden gelen herşeyi yapacağımı aklıma kazıdım...
Okula vardığımda yine ilgi odağı olmuş gözleri üzerime çekmiştim aldırmadan sınıfa çıkmak için okula doğru yürümeye başladım tam merdivenlerden Can ve Cansu bahçeye çıkıyorlardı beni görünce gülümseyip yanıma geldiler "günaydın canım nasılsın" "iyiyim
(can)lar siz nasılsınız"deyince ikiside birden kaslarını çattılar ikisininde ismi canla başladığı için kolay oluyor diye canlar demeye alışmıştı sinirlendiklerini anlayınca masum yüzümü takınıp omuz silkince ikisininde yüzünde yumuşadıklarını gördüm Can'ın "ceza sana kantinde bize birşeyler ısmarla bakalım"deyince kafa sallayıp birlikte gülerek kantine gittik kantinde en son görmek istediğim kişi Mine yi görünce inadına daha fazla gülerek yanından geçip arkadaşlarım la birşeyler alıp masaya oturup ders başlayana kadar sohbet edip güldük durduk...
Cenk ağzından.....Sabah zorla uyanmamın sebebi dün gece çok içmem üzerine de mekanda kavga çıkarmam olmuştu dün Ece ile Onur'u yan yana görmek çok fazla sinirlenmeme neden olmuştu bir yerden çıkarmam gerekiyor du ve böyle çıkarıp azda niye olsa rahatlamıştım bu kadar neden kızdığımı kendime sorduğumda elimde avucumda birşey yoktu nede olsa Ece ye karşı birşey hissetmiyordum galiba sinirlenmemin sebebi Onur piçi yüzüne olmuştu tabi canım başka ne olabilir ki Ece den hoşlandığım falan yoktu ama o zaman neden sınıfa girince onu aradım ve olmadığını fark edince bakmaya çıktım ne kadar çok düşünürsem o kadar kafam karışıyordu o takmamaya karar verip küfür ederek yatağım dan kalkıp duş almak için banyoya girdim...