7

120 12 0
                                    

Bu sabah alarm çalmadan uyandım bugün belki de hayatımın değişmesi için ve  ağlamama sebeb olan herkesden  intikamı mi almak için adım attığım ilk gün olucak bu düşünceye gülümseyerek banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra odaya dönüp dolapdan aldığım kıyafetleri giyip bavulumla aşağı indim tabiki annem erken uyanmış ve kahvaltıyı hazırlamış.

"Günaydın kızım heyecanlı mısın yoksa"

"Günaydın annem" deyip yanaklarını sıktından sonra masaya otururken sorusunada cevap verdim "Evet anne çok heyecanlıyım" deyip kahvaltımı yapmaya başladım kahvaltıda anneme baktığımda gideceğim için üzgün olduğunun farkındaydım ama birşey söylemedim çünkü ağlamasını  istemiyorum ben bunları düşünürken zil çaldı gelen Cansu' ydu.

"Günaydın canım"

"Günaydın Cansu'm hoş geldin" diyerek ona sarıldım oda tüm sıcaklığıyla karşılık verdi.

Mutfağa geçtiğimiz annem sofrayı toparlamaya başlamıştı

"Günaydın Ayşe teyze "

"Günaydın Cansu ama teyze demesen ne olur yani"deyip şakayla kaşlarını çatan anneme Cansu ile beraber bir kahkaha attık saate baktığımda artık zamanın geldiğini anladım

"Anne artık çıkmalıyız geç kalacağız yoksa"
dedikden sonra hızla kapıya yönelip Cansu ile ayakkabılarımızi giymeye başladık bavuluda alıp arabaya ilerlerken annem arkamızdan geliyordu sessiz bir yolculukdan sonra ormanlık bir alanda inşa edilmiş bir binanın önünde durduk dışarıdan çok güzel gözüken binayı seyrederken annem "Hadi  inelim geldik" dedikten sonra  emniyet kemerinden kurtulup indi bizde onu takip edip arabadan indik binaya yaklaştıkça binanin güzelliği daha göz alıcı hale geliyordu girisdeki bayanla annem birşeyler konustukdan sonra arkadaşım bizi bekliyor deyip önden gitmeye başladı bizde  tabiki onu takip ettik binanın içi dışından daha da  gösterişliydi Cansu yla etrafı hayranlıkla izlerken annemin önümüzde duran kapıyı çalmasıyla dikkatimizi toplayıp içerden gelen "Gir"sesine yönlendirdik.

Odaya girdiğimizde beyazın hakim olduğunu gördüm oda çok güzel ve ferahtı bu sırada bize doğru masasından kalkıp gelen kadını incelediğimde fiziğinin muhteşemligi ve güzelliğinin göz alıcı olması dikkati mi çekti.

"Hoşgeldiniz Ayşe işin düşmese uğrayacağın yok" deyip anneme gülümsedi

Annemde aynı gülümseme ile "Aşk olsun Burçin durumu biliyorsun şirket iş güç fırsat bulamıyorum bu arada bu kızım Ece buda arkadaşı Cansu" deyip annem tanışmamızı sağladığı kadına memnun olduğumu söyleyip elimi uzattım oda aynı şekilde karşılık verince konuşmak için masasına bizde karşısındaki koltuklara oturduk..  

"Evet gelelim konumuza burası özel bir yer Ece burda sana yardım edebilecek yüzlerce uzman var Ayşe bana gereken herşeyi anlattı her hangi bir ameliyat falan geçirmeden zaten var olan güzelliğini ortaya çıkaracağız ama burda sana çok iş düşüyor pes edersen olmaz bize yardımcı olman gerek senden tek ricam bu 3 aylık bir sürede tabiki seninde azmin sayesinde daha kıza bir sürede içindeki güzellik ortaya çıkacak" deyip bana baktı bende olumlu anlamda başımı aşağı yukarı sallayınca güzel ozman tüm deyip tüm uygulamaları gereken disiplini yapacakları herşeyi tek tek anlattı zor ama sonunda zaferin benim olacağı bir yolcuğa böylece başlamış oldum uzun geçen bir konuşmanın ardından hava çoktan kararmıştı konusmamız bitince  annemleri uğurladıkdan sonra ilk anda ısınmaya başladığım Burçin abla bana abla dememi tembihledi onunla birlikde kalacağım odaya doğru yürümeye başladık.

"Şimdi bir duş al ve uyu Ece yorucu ama güzel günler seni bekliyor" deyip odadan çıkan Burçin ablanın dediğini yapıp önce duş alıp sonrada uyumak için yatağıma uzandım...

"Zor ama güzel günler beni bekliyor" deyip gözlerimi kapattım.

-D.E.Ğ.İ.Ş.İ.M-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin