Artık ağlamaktan dolayı kızardıgına emin olduğum gözlerimi silip oturduğum banktan kalkıp eve doğru yürümeye başladım yakın olduğu için çok geçmeden eve vardım inşallah annem beni bu halde görmez diye içimden geçirirken birden kapıyı açan annemle karşı karşıya geldik...
"Ne oldu güzel kızım sana ne bu halin" dediğinde içimdeki sinir dışarı çıkmak için bir yol buldu.
" Ne güzeli anne ne güzeli 18 yaşındayım artık çocuk değilim beni kandırmayı kes çirkinim işte neden kabul etmiyorsun herkes dalga geçerken sen güzel diyorsun beni kandırmayı bırak anne lütfen" diye ağlarken annemin kollarında buldum kendimi...
"Kızım hayatım herşeyim sen benim canımsın kim ne derse desin benim güzel kızımsın ama bilmediğin birşey var sen çok güzel bir kızsın ve bunu anlaman icin ortaya çıkarmak için elimden geleni yapıcam sana söz veriyorum ama lütfen şimdi ağlamayı bırak içeri geç konuşalım" deyip sarıldığı ellerini boşluğa bırakıp saçlarımdan öptü..
Annemle karşılıklı bir şekilde otururken koltukta sessizliği annem bozdu. "Kızım benim bir arkadaşımın güzellik merkezi var ama bu bilinenin aksine çok farklı bir yer arkadaşımla konuşup seni 2 3 aylığına oraya göndermeyi düşünüyorum zor olucak ama senin aglamaman için bu hasretinede dayanmam gerek eminim bu hasretin sonunda seni mutlu göreceğim bitanem" deyip gelip bana sarıldı..
"Şimdi git bavulunu hazırla bende arkadaşımı arayıp haber verim" dediğinde dediğini yapıp yukarı çıktım bavulumu hazırlamadan önce Cansu ya mesaj attım
KİME:CANSU'M= Cansu bize gelir misin sana anlatmam gereken şeyler var.KİMDEN:CANSU'M=Tamam canım on dk ordayım
Telefonu masanın üzerine koyup bavulumu hazırlamaya başladım tam bavulumun ağzını kapatırken zil çaldı odama doğru yaklaşan ayak seslerini duyunca cansunun olduğunu anladım..
"Hoş geldin Cansu"
"Hoş buldum canım ne oldu bir sorun mu var anlatacağın sey önemli mi" derken soru yağmuruna maruz kalmış bir şekilde kolundan tutup yatağa oturttukdan sonra herşeyi tek tek anlatıp kimseye söylememesi içinde tembihledim..."İnanamiyorum Ece o yerin ismini duymuştum çok güzel ve sadece önemli insanlar kabul ediliyor diye biliyorum çok şanslısın"deyip bana sarıldı bende aynı şekilde karşılık verdim..
"Peki okul okul ne olucak Ece"
"Onu annem halledecek çok değil en fazla 3 ay yokum izin alır bu sürede de özel dersle konulardan uzak kalmam"deyip konuyu kapattım bu sırada aklına gelen şeyle yüzünde tebessüm oluştu merakla ona bakarken lafa girdi."Biliyor musun Ece Mine sana yaptığını çok büyük bir şekilde ödedi tüm okulun önünde Cenk kendisini terk edince ağlayarak okuldan çıkıp gitti"dediğinde kulaklarına inanamadim Cenk acaba neden terk etti Mine yi bana yaptıkları için mi saçmalama sen kimsin ki seni önemsesin ki Ece kendine gel diye düsünürken kapı açıldı.
"Kızım arkadaşımla konuştum sabah 8 e randevu aldım hadi gelin yemeğe sonrada uyumaya yarın erken kalkacaksın diyerek kapıyı kapatıp çıktı bizde cansuyla beraber aşağı inip yemek yeme faslını bitirince Cansu bana sarılıp evine giderken bende odama gidip uyumaya başladım çünkü yarın yorucu bir gün beni bekliyor.