Bay Matt

2.4K 124 45
                                    

***Zuza pov***

Obudziły mnie krzyki dochodzące z dołu.Uniosłam powieki by zobaczyć gdzie się  znajduje.Jestem w czyjejś sypialni,tylko do końca nie wiem czyjej.
Podnoszę się z łóżka,mam na sobie sukienkę z wczoraj.
Chwytam buty leżące przy łóżku i kieruje się w stronę źródła głosów.
Staje w drzwiach kuchni i przyglądam się,jak chłopcy atakują Matta.
Tak właściwie co się wczoraj działo?

-Miałeś ją przywieźć o 2,a nawet nie odbierałeś jebanego telefonu.Gdyby coś jej się stało,my za to odpowiadamy!

Harrego chyba lekko poniosło.

-Przecież nic się nie stało.Jest cała i zdrowa!Pilnowałem jej!

-Tak ją pilnowałeś,że oboje schlaliście się do nieprzytomności.

Postanowilam się ujawnic.Weszłam do kuchni i stanęłam za Mattem.

-Możecie z niego zejść?!Nic się nie stało,wyluzujcie trochę i nie spinajcie się o wszystko!

Wszyscy oprócz Matta zabijali mnie wzrokiem.

-Kurwa,dziewczyno mamy cie pilnować,a ty się upijasz co noc do nieprzytomności!Zastanów się co by było gdyby Chris się dowiedział!

-Chuj mnie to obchodzi.Sam mnie wpakował w to gówno!

-Dobra,chuj z tobą.

Harry posłał mi wkurwione spojrzenie.

-A ty się z nią więcej nie spotkasz!

Zwrócił się do Matta.

-Co?!Chyba cie pojebało!

Zaczęłam krzyczeć ale Harry zaczął zbliżać się w moją stronę.Cofnęłam się do tyłu,łapiąc się koszulki Matta.

-To nie ty o tym decydujesz!Wracamy do domu!

Harry złapał mnie za ramie i pociągnął w kierunku wyjścia.

-Ała!To boli idioto!

Rzucił mnie na siedzenie i sam po chwili znalazł się obok głośno trzaskając drzwiami.

Po dotarciu do domu zamknęłam się w swoim pokoju i nie wychodziłam z niego przez resztę dnia.

***

Hej

Wiem, że to jest patologicznie krótki rozdział ale musiałam cos dodać.
Pisałabym częściej ale kompletnie nie mam pomysłu na kolejne rozdziały.
Wybaczcie mi.

Chciałam wam bardzo podziękować za 30tysięcy wyświetleń to mnie ogromnie zmobilizowało i już pracuje nad kolejnym rozdziałem. Dziękuje tym którzy wytrwali i to czytają :)
Kolejny rozdział postaram sie dodać jeszcze w tym tygodniu.

Jeszcze raz bardzo wam dziękuje za wszystko! Jesteście wspaniali!

Big Brother || Harry StylesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz