9.BÖLÜM

35 2 0
                                    

Öncelikle arkadaslar yeniden yazmaya baslıyorum. Son 1-1,5 yıl zor geçti. Bu yüzden hikayemi devam ettiremmedim. Ama artık buyuk bir olay olmadıgı sürece her hafta bolum yayınlamaya devam edecegim. 

Sonunda uyanmıştım. Herkez uyumayı sever ama ben sevmem. Hemen kalkıp spor yapmak isterim. Bu yüzden erken uyanınca mutlu oluyorum. İlk once hemen Bir AVM ye girdim ve bir.spor mağazasına girip orjinal bir top aldım. 2 saat sonra arkadaslarla buluşucaz. Ordan biraz oyalandıktan sonra kendi sahamıza gidip koçun bizi calıstırma zorlugunu cekicegiz. Ama once biraz futbol oynayacagım. Hemen sahn amıza gittim ve topu havaya atıp elim uzerinde kalkıtım ve topa vurdum. Bir sure sonra bir kızın buraya geldigini farkettim. Eli gozume siper edib baktıgımda onun rahatca Melis oldugunu anladım topumun yanına gittim ve ayagımla kaidırıp topu aldım ve sahanın cıkısına dogru yururken iceri girdi ve bana kızgın bir sekilde tokat attı. Hic bir sey söylemedim ve ona baktım. Tabi yine tokat attı sonra bana saydırmaya başladı. Kelimeleri bitince "bitti mi" diyip giderken sırtıma aylafı ve bebi yere düşürdü. Bunu yaparken sırıtmafan duramadım. Ama sonra kalkarken.ciddiyetimi geri kazanıp kalktım. Ve ona " ben sana hic bir sey yapmadım. Hatta sen kustugun icin hapse girdim. Ama sana asla bisey söylemedim. Sen ise beni o erkekle aldattın' dedim. O ise çirkef bir şekilde "hic bir sey yapmadın mı? Sen bir öküzsün ve yaptıklarını ikimizde biliyoruz." Dedi. Ben ise (orda bana yapılan bir tuzak oldugunu ikimz de biliyoruz" dedim. O ise "he he" dermiscesine elini salladı. Sonra benle bir mac yapmak istedigini söyledi. Ben ise " kaşar ve kötü oyuncularla oynamıyorum canm" deyip sahadan çıktım ve arkadaşlarla buluşmaya gittim. Onları görünce İlk baktığım şey ellerindeki poşetler de ne olduğuydu. Bunlar içecek ve cipsti. Ama mactan once gazlı icecek icip abur cubur yememiz yasaktı. Ama... Yasalar cignenmek icin vardı. İlk once herkesle tokalaşıp sarıldık. Beni hapiste ziyaret ediyorlardı. Ama onları yinede cok özlemiştim. Hemen kadroları oluşturduk ve dostluk maçımıza başladık. Santrada mert bana pas verdi bende benim uzerime gelen Efe'ye bir çalım atıp ilerlemeye başladım. Ama cok hızlıydım ve önümdeki defansa çalım atamazdım. Bende hemen mert'e bir orta açıcakken baska bir defan topu ayağımdan aldı ve topu forvetlere gönderdi. Ben artık hersey Cana bağlıydı. Şut çekildi ve Can topu kurtardı bana eliyle pas verdi bende hementopu sürdüm Mert'le bir Ver kaç yaptık sonunda ceza sahasına girince vurdum ve goool... Tabiki Tabiki. Sonunda koç geldi. Biraz antreman yaptık. 1-2 saat.sonra karşı takımın adamları yavas yavas gelmeye başladılar. Seyircilerden öyle. Sonra ileride Melisi ve yanındaki erkegi gordum. İkisi oturmus macı izlemeye hazırlanıyorlardı. Sonra santra yaptık ve. maç başladı...

FUTBOLDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin