17.BÖLÜM

19 1 0
                                    

Damatlıgımı giyindim. Etrafımdaki erkekler sırtımı sıvazlıyordu. Hemen Stresten terledigim kokuyu yok etmek icin parcum sıktım. Ben hazırdım. Odadan cıktım. Karsı odada Melisi hazırlıyorlardı. Ama gelen sesleri duyan bir psikopat onları kovalıyormuscasına bağırıyorlardı. İstemsizce güldüm ve aşşağı indim. Dugun salonuna gelince insanlar alkışlayarak beni kutluyoriardı. Fenerbahçe'de 10 numara giyen kisi ldugum icin takımım Ve haberlerden de gelmişlerdi.. o sırada muzik çalmaya basladı ve Gelin geldi...

1 AY SONRA...
Sabah Melis kustu. Korkuyla yanına gittim.  Vesırtını sıvazladım. Kosarak tokasını aldım ve kosarak onun yanına gidip onune düşen saçlarını aldım ve tokayla bağladım. Öksürerek "s..öhö..su" dedi. Hemen aşşağı inip bir bardak su getirdim ve ona götürdüm. Suyu içti ve midesini tutup duzeldi. Yataga.oturttum. Sonra hemen yine tuvalete koştu ve kustu. Doktora götürdüm. Ve bir kac dakika beklemeden sonra Hamile olduğunu öğrendim. Ama... Bu harikaydı. Melis bana sırıttı. Ben ise gülerek alnını optum. O ise alnını öperken çenemi öptü. Kadın "1 hafta sonra kontrole gelin" dedi. Ben ise basımı sallayıp Melisi eve götürdüm. Vat canıa. "B..Ben Baba olucam" dedim. Melis hafif mide bulantı acısı ile yan yan güldü. Eve gelince yukarıya çıkıp inmesi zor olur diye aşşağıda salondaki koltuğu açıp çarşaf serip yastık koyup ona bir yatak yaptım ve oraya yattı. Aslında iyiyidi. Ama şimdiden Baba ic güdülerim Dışarı çıkmaya çalışıyordu. Yattı ve Televizyon izlemek istedi. Tabiki "ok" deyip kumandaları oba verdim. Bir kac kanal gezdi. Ama güzel bir sey bulamayınca Bilgisayarı.Televizyona bağlayıp film izlemek istediğini söyledi. Bende Bilgisayarı almaya gidince bir battaniye alıp Melisin karnına örttüm. Sonra 2 saat uğraştan sonra bir film actık ve izledik. Gerçekten Güzeldi. Ama mrlis ilk 20 dk sızmıştı. Ortalığı toparladıktan sonra açılan battaniyeyi karnın altına sıkıştırdım. Onu burda bırakamazdım tek başına. Ama yukarıda çıkıp zorlamasını istemiyordum. Aslında çıkabilirdi ama lanet olası baba üç güdüleri buna izin vermiyordu. Bende ışıkları kapatıp yere uzandım ve uykuya daldım. Sabah benden erken uyanmıştı. Kahvaltı hazırlıyordu. Koşarak mutfağa gittim. Yüzümden akan korku terlerini silip ona baktım. Bana bakıp gülümsedi ve domatesleri doğramaya devam etti. Bende sert bir ses tonuyla "Kendini yormaman gerekiyor diyorum. Gidip kahvaltı hazırlıyorsun" dedim. Sesimin tonundan anlayacak ki "neden kızıyosun. Daha 1. Ay ne olucak." Dedi. Aslında doğruydu. Üstüne gitmem lazımdı. Özür diledim ve ardından ben antremana gidiyorum diyip antremana gittim. Antrenörüm bana bağırıyordu. "Takım kaptanısın. Takımın seni örnek almalı. Ama sen geç geliyorsun". Ardından biraz ısındık ve top sektirmeye başladık. 1...4....20...35..70..84..90..93 ve topu yere düşürdüm. Ardından bir dostluk maçı yaptık. Santra ve başladı. Top bendeydi. Hızla koşuyordum. En sağa kadar topu sürdüm. İçte 2 adamım vardı. Peşimden gelen adamı topu geriye çekerek atlattım ve süper bir orta...kafa....golll. 1 asist kapmıştım. Yandan alkışlar geliyordu. Ardından idman biter bitmez arabama atlayıp eve döndüm. Kapıyı Melis açtı. Pijemalı saçları dağınık yeni banyo yapmış ıslak bir şekilde duruyordu. Yanağını öptüm. Oda benimkini öptü ve dedi ki " bu ne sakalların çıkmaya başlamış. Batıyor kes şunları aşkım." Kafamı tamam dercesine salladım. Ve jiletimi alıp tıraş oldum. Sofraya oturduk ve yemek yemeye başladık. Tam o sırada kapı çaldı...
Sizce kim geldi? Yeni macera ne olucak?
Evet bu bölümü kişisel olarak çok beğendim. Sizleri seviyorum lütfen vote ve Yorum atmayı unutmayın.

FUTBOLDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin