21.BÖLÜM

24 0 0
                                    

Sabah uyandım. Melisi Kontrol etmek için yukarı çıktım. Hala uyuyordu. Ona biraz seyrettim. Yanına oturdum. Ama ani bir hareketle geri çekildi. Benden uzak durmaya çalışıyordu. Bana "yalnız kalabilir miyim?" diye sordu. Cevap vermedim. Kalktım ve dışarı gittim. İdmanım 1 saat sonra başlayacaktı ama biraz hava almam gerekiyordu. O anda sokakta  bir aile gördüm. Birde bebeklerini. O an gözüm dolmaya başladı. Ama gözlerimi sıkıp akan damlayı sildim ve bir yere oturdum. Bir çay söyledim. İçtikten sonra eve gittim. Melis hala uyanmamıştı. Kahvaltılıları çıkardım ve aceleyle birşeyler yapıp giyindim. İdmana yetişmem lazımdı. Arabama atladım ve idmana gittim. Teknik direktör beni yanına çağırdı.hem kendi adına hemde takımım adına geçmiş olsun diledi. Kısa bir sohbet olmasını istediğim için hemen konuyu bitirdim. Kimse ile bu konuyu konuşmak istemiyordum. Bir kaç yorgun saat sonra soyunma odalarına gittik. Kot şort ve Kurtlu tişörtümü giyip ordan ayrıldım. Saat 4.00 dı. Yarın maçımız. Vardı. Şanslıyız ki bizim sahadaydı. O yüzden uzun bir uçak gezisi olmayacaktı. Akşam yemeği için yemek almam lazımdı. Melis yemek yapmamıştı muhtemelen. Ama cebimdeki paraları çıkardığımda 50 lira vardı toplam. Bu parayla Burger Kinge gittim. 2 tane burger aldım ve eve gittim. Melis ortalıkta yine görünmüyordu. Odamıza çıktım. Bütün kıyafetlerini kesmişti. Ve ortalıkta yoktu. Bebek odasından ağlama sesi geliyordu. Koşarak oraya gittim. Yüzü kıpkırmızıydı ve hüngür hüngür ağlıyordu. Duvar kağıtlarını yırtmıştı. Herşeyi kırmış dökmüştü. Ona sarıldım kafasını göğsüme bastırdım. Bi an bağırarak ağlaması durdu ve beni hafifçe itti. Uzak durmak istiyordu. Yarınki maçada mk çıkmasaydım.

Ve kitap bitti arkadaşlar. Kocannemi kaybedip kitabı bırkatığımda bürün okuyucuların gitti. Ve geri dönmeyeceksiniz. Haklsınız ama bu kitabın bi sonu yok. Nasıl isterseniz öyle bitirebilirsiniz. Görüşmek üzere 3 yıldır bu kitabı yazıyordum ve şimdi bitti

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FUTBOLDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin