Arkadaşlar bölümde +18 bir yer var. Yaşı küçük olan okuyucular için söylüyorum. Kimseye yanlış örnek olmak istemem.
2 hafta sonra.....
Arabada heryeri arıyordum ama hiçbirşey bulamıyordum. O anda yeniden bir görüntülü arana geldi.Melis yine çıplaktı. Karnında dikiş izi vardı. O anda yüzü açık bir şekilde bir adam çıktı.
Kutay...
Kutay kameranın karşısında bana şunları söyledi. "Hatırlıyor musun 5 yıl önce birbirimize çocuğumuz olmayacak sözü vermiştik. Ve sevgilim çocuk istemişti ama sözümüz yüzünden izin vermemiştim. Ve ardından benden boşanmıştı. İşte şimdi bak ben senin sözünden çıkmana izin vermiyorum dedi. Ardından pantolonunu indirip külotunu çıkardı. Ve bana şu sözleri söyledi. "İntikamımı acı alacağım." Ardından melisin boynundan tuttu ve çömeltti. Bir kaç işlemden sonra melisi arkaya çevirdi ve Bana bakarak Melisin içine girmeye başladı. Melis acıya bağırıp onu itmeye çalışıyordu. Ama kutay zevkle girip çıkmaya başladı. Bunu izleyemezdim. Ve kutay işlemini bitirdiğinde giyindi. Ve Melise bir tokat attı. Ve kameraya itti. Kamera ters dönmüştü. Ve bir tabela vardı. 14.petrol fabrikası. Artık işlemde değildi. Arabaya tüm gaz bastım oraya vardığımda hızla içine girdim. Adam ordaydı melis ise yerde ağlıyordu. Cebimdeki bıçağı çıkardım ve üstüme gelen kutayı bıçaklayıp yere fırlattım ve koşarak Melisi kucağıma aldım. Kıyafetleri ordaydı. Melis sadece ağlıyordu. Çığlık atarak. Ona kıyafetlerini giydirdim ve alnından defalarca öpüp ona "sakin ol. Geçti. Geçti canım. Ven burdayım." Ama ağlamaya devam ediyordu. Onu arabaya götürüp bir hastaneye yatırdım. Polislerde fabrikadaydı. Kutay ölmemişti. Ben beklerken içeri bir sürü magazin dergilerinden haberlerden adam gelmeye başladı. Yarın maçım vardı. Teknik direktör beni anlayacaktır dedim içimden. Çünkü 1 maçımı kaçırmıştım ve nedenini zaten haberler ona göstermişti. Hastane güvenliği polisler onları uzaklaştırdı. Melise ne olucaktı. Kutay ona tecavüz etmişti.
Bir anda Melis çıktı. Titriyordu. Ağlamıyordu ama gözleri kıpkırmızı ve suluydu. Yavaş adımlarla yürüyordu. Ona başını öpmek için sarıldım ama beni geri itti. Sanki refleksifti. Ardından tuhaf bir şekilde ona baktım. Ve elini tutmak için elimi uzattım ama geri adımlar attı. Korkuyordu. Kendini pis hissediyordu. Bende ondan uzak durarak "gel o zaman arabaya gidelim" dedim. Konuşmuyordu. Yürürken insanlardan uzak durmaya çalışıyordu. Ve onu arabaya götürdüm.
Yanıma oturduktan sonra direksiyon koltuğuna bindim. Ben oturunca kalçasını hafif yana kaydırıp benden uzaklaştı. Böyle yapması beni çok üzüyordu ama anlayış göstermeliydim. Eve gelince hızla odaya gitti ve yatağa yattı. Aşağıda mutfağa girdim ve ona ıhlamur kaynattım. Yukarı çıktığımda gözlerini kapatmış ağlıyordu. Ona şu an sarılmak istiyordum. Hiçbirşey olmadığını söylemek istiyordum. Onu öpmek istiyordum. Ama bunu yapamazdım. Yatağa yatınca yatağın en dibine gitti. Benden rahatsız olduğu her halinden belliydi. Bende yastığı aldım ve aşağı inip koltukta yattım. Gözlerimi kapatınca gözümden 1 damla yaş süzüldü. Anında elimle silip uyumaya çalıştım. Ama gözüme bir türlü uyku girmiyordu. Kutayı gözden nasıl çıkarabilirdim ki. Eskiden en iyi arkadaşımdı.Ve tepkisi yanlış olsada haklıydı. Benim yüzümden Herşeyden çok sevdiği kızı kaybetmişti. Kız çocuk istiyordu ama o benim için vermemişti. Ama sonra ayrılmıştık. Çünkü bana o zamanda kızmıştı. Psikopatlaşmıştı. O olduğunu nasıl tahmin edememiştim ben. İntikam almak istiyordum ama ölmüştü. İçimdeki nefret devam ediyordu ama. Melise tecavüz etmişti. Ve ve en önemlisi de bebeğimiz . O...o ölmüştü...
Tmm Arkadaşlar biliyorum çok çabuk kurtarıldı. Ama zaten benim yazmak istediğim yer orası değildi. Neyse hepinizi çok seviyorum. ❤️❤️
Vote vermeyi unutmayın son bölümlerde hiç vote gelmiyor. Böyle devam ederse üzgünüm ama kitabı bitireceğim. Eskiden 25-15 vote gelirken şimdi 1-2 vote geliyor. Please vote.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLDAKİ AŞK
Ficción GeneralBir futbol maçındaki kıza aşık olursanız ve onu çok severseniz ne olur