Arkadaşlar bölüm kısa olduğu için özür dilerim.
Hastanedeydim. Ayağımda alçı vardı. Her oynatışımda canım yanıyordu.Bir ay futbol oynayamıcaktım. Bütün arkadaşlarım önümde yuvarlak oluşturmuşlardı.Bir süre sonra taburcu ettiler. Yürümek, benim için bir işkenceydi.Melis' 'i çok özlüyordum. Bu ayağımın acısını iki kat daha acıtıyordu.Ilk gün gerçekten b*k gibiydi. Sabah, ayagamin kaşıntısından ölüyordum.Ya, elimi bir türlü içeri sokamıyordum.Lanet olsun! Bir günüm böyle geçiyorsa, bir ayım nasıl geçecekti acaba? Bir saattir bacağımı kaşımakla uğraşıyordum...O günüm sadece yatakta geçmişti. Çok sıkıcıydı.Yatakta yattıkça sıkılıyor,sıkıldıkça düşünüyor, düşündükçe Melis aklıma geliyordu,Melis aklıma geldikçe onu ozlediğimi hatırlıyordum.Onu arasam mı diye düşündüm.Dogru ya, Amerikadaydı. Biraz telefonumla instagram, facebook ve twitter a baktım.Bi kere de yeni mesaj gelsin yahu.En iyisi uyumaktı.
MELİS
Amerika harika bir yerdi. Ama bu önemi değildi. Tuna'yı çok özledim. Onu nasıl bırakmıştım. Ben bir maldım. Onunla orda kalıp öpüşseydim iyi olurdu. Artık Tuna yoktu ve bu kalbimi çok acıtıyordu.Annemle babamın beni çağırmasıyla düşüncelerimden uzaklaştım. Yeni evimiz fena sayılmazdı.Hatta baya büyüktü.
TUNA
Onu çok özlüyordum. O zaman beni seçmemesini anlamıştım.
O gün annem bana yeni kıyafetler almıştı. Bütün gùcümü toplayıp aşşağı indim sahanın bir kenarına acıyla çöküp takımımızı izledim. Vay ben gideli harika olmuşlardı. Oyuna girmeye çalıştım ama arkadaşlarım beni yerime otturttu.
1 ay sonra...Yarîn okulda parti vardı. Keşke gir partnerim olsaydı. Eğer Melis burda olsaydı onunla gideredim ama o yok bu yüzden yeni bir sevgilili olmasada bir partner.
Bu gün okul partisine gidiyordum. Melek ile gidecektim. Okulun gözde kızı. Ama biraz kötù kalpli (biraz mı baya). Arabamı alıp gaza bastım. Meleklerin evinin oraya gelince durup bekledim. Lan 2 saattir bekliyordum. B kız galiba makyajını bütün vùcuduna yapıyordu. Gelirken "oha" lafını ağzımdan kaçırmış olabilirim. Kız göbek açık bir bulüs siyah kot pantolon ve daha ne güzel şeyler. Arabayı açtı ve 2 yanamdanda öptü. Aslında sevgilim oldğunu biliyordu. Ama Melek Melisten gıcık kaptığı için bu partiye benimle gelecekti. Partiden tek anladığım. İçki, cips ve yeniden içki. Sakın bir alkolik olduğumu sanmayın. Partiye gelince yürürken elimi tutuyordu. Gelince bebeğim ben sanada içki alayyımı. Al bebeğim dedim (tamam tamam yalan söyledim sadece olur) dedim. Sonra haraketli müziği kapatıp dans etme yeri geldiği için daha uygun bir şarkı açtılar. Herkez partneri ile dans ediyordu. Ve bende dans ediyordum. Bir süre sonra çok alkol aldığımdan beynim uyuşmuştu. Sonra galiba kimsenin olmadığı bir yere gitmiştik. Sonra ise dudaklarımda onun dudaklarının oduğunu ve yanımızda fotomuzu ve videomuzu çeken 2 kişi vardı. Ama ben bunlardan haberdar değilim. Aslında youtubeda tıklama rekoru kırmıştım. Mallar videoyu Youtube'a koymuşlar. Ya Melis görürse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLDAKİ AŞK
General FictionBir futbol maçındaki kıza aşık olursanız ve onu çok severseniz ne olur