6. BÖLÜM

200 11 0
                                    

Canım yanıyordu. Birde Melisle küs olmak canımı daha çok yakıyordu. Melis beni affetmeyecekti. Ama bu benim suçum değildi. O .......nun suçuydu. Yani ne beklersin. Aslında hata bendeydi. Yani hangi insan sevgiline düşman olan birisiyle gider. Tam bir götüm. Çok üzgündüm ama bu gün maçım vardı ve gidememiştim. Çünkü çok hastaydım. 3 gün okula gitmemiştim. Annem o gün beni hastaneye götürdü. Doktorlar yine kafalarından uydurup bir şey biliyormuş gibi antibiotik ( en sevmediğim ilaç böğğ) verdiler. Doktor ne olursa olsun bir şeyler yesin dedi. Ama ben inattım. Yemiyordum. Yemiyecektim. Geceleri midemde bir şey olmadığından 2 hafta önce yediklerim çıkıyordu neredeyse. Midem tariş olmuştu. Kusmak boğazımı acıtıyordu. Bana neler oluyordu. O gün annem içeri girdiğinde elinde ekmek arası sucuk ve su vardı. Annem bana yalvarsada yemiyordum. Sonra babamı çağırdı. Yarım saatlik bir tartışmadan sonra hepsini ihştahla yedim. Yerken boğazımdan sucuk zor geçiyordu. Annem hemen bir ıhlamur kaynatıp sıcak sıcak içirdi. Boğazım biraz yumuşamıştı. Aslında iyi olmuştu. Çünkü iki gün sonra maçımız vardı. Annem izin vermiyecekti ama gerek yoktu. Ben tunaydım. Bir şey bulurdum. O gün daha az kustum. Hatta 2. gün kusmadım. Rengim yerine gelmeye başladı. İyileşmiştim. Maç zamanı gelince pencereden kaçıp gittim. Tabi odamın kapısını kilitledim. Spor salonuna gelince bir top alıp çim sahaya girdik. Ve başladılar. Mert onlara koşuyordu. Ve kaydı. Ama topu korumayı başarmışlardı. Bir şut çektiler. Şut bana çarpıp adama döndü adam bir daha çektiğinde kalecinin tam üstüne attı. Kaleci bana verdi. Bir adamı çalımlayıp sağa makas yaptım ve Cana verdim. Can topu çok hızlı sürüyordu. Can ceza sahasına gelince kaleci ona ilerledi. Can yanındaki arkadaşına verdi ve o boş kaleye golünü attı. Maç 1-0 bitmişti. Eve gittiğimde o kadar malım ki evin kapısından girdim. Ama zaten annem gittiğimi öğrenmiş. Bu kadın beni tanıyor. Eve gelince annemin kızmalarîyla yüzleşip şu mal kendini toplayamayan odama gittim. Sağ olsun annem kilidide kırmıştı. Maşalah.

Bu kadar mutluyken bir an aklıma melis geldi. Telefonumu alıp özür mesajları gönderdim. Altında görüldü yazıyordu ama cevap gelmiyordu. Lütfen mesaj at lütfen...
Melis

Mal mal özür mesajları yazıyor. Salak ya. Mesaj atmıyıcam. Anla artık. Yani madem beni seviyordun mal, o zaman öpmeseydin. Halla halla. Ama mesajlarına asla ama asla mesaj vermiyeceğim.

O gün okula gidince Meleği aradım. Aha işte oradaydı. Onu bileğinden tutup duvara yasladım. Herkesin gözü bizdeydi. Meleğe sinirle telefonunu çıksr dedim ama o sana ne deyince boğazını sıkıp dediğimi yap. Telefonunu çıkardı. Mesajlara baktım. Evet o yazmıştı. Avazımın çıktığı kadar bağırarak gerçekleri ona anlatcaksın diye bağırdım.
Melek

Çok sinirliydi. Boğazım çok acıyordu. Nerden öğrendi benim yaptığımı. Sinirle bana bağırıyordu. Bu çocuk o kızı ne kadar seviyordu... gerçeği ona söyleyince birde üstüne eve gidince Tunayı... polise şikayet ettim. Alo 155 mi? Burda tecavüze uğradım.

Bir an kapı çaldı. Kapıya baktım. Polisler vardı. Beni alıp hapise tıktılar...

FUTBOLDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin