Öncelikle arkadaşlar sunu söylemeliyim. Bölüm sadece mactan ibaret olucak. Ama lutfen vote verin cunku 100 vote karşılığı 2.kitabı yazacağım. Bolum kısa olucak hedefim 200 kelime. Evet biliyorum kısa ama kitabın bölümünü buna ayırdım.
Topu sürmeye başladım. Önüme Cem cıktı. Ben ise "sağmı, solmu" deyip topu ilk sağa götürüp sonra sola götürüp yine sağa çekerek onj gectim. Arkadan bana küfür ediyordu. Hakem geldi ve onu uyardı. Ben ise onume biri geçince hemen mert'e verdim. O ise topu sektirdi bana orta actı ben topa kalktım ve kafayı gömdüm. Ama kaleci tuttu. Ve tanımadığım bir çocuğa attı cocuk topu ilerletti. Ben ise ona kaydım. Ama topu sağa çekti ve ilerlemeye devam etti. Ama cemin takımında bu çocuğu daha once hic gormistim. Ama bizim defansiardan biri topu aldı ve Cana attı canda bana verdi. Ben ise topu azcık ilerlettim ve Melise verdim. Oda topu ilerletti ve sütünü cekti. A kaleci harikaydı. Tam doksana giden topu acayip kurtarmıştı. Ama korner olmuştu.Mert bayrağın yanına geçti ve actı. Topa kalktım ve rövaşata çektim ama kaleci yine topu tuttu. Bu kaleciden top geçmiyordu. Ama bu takım ezik bir takımdı. Bu nasıl olabilirdi ki. Kaleci topu birine.attı. o ise sz once beni geçen çocuğa verdi.çocukta pas vermeden yardırdı.kimseye pas vermiyordu. Herkez ona kızmıştı. Bir şut cekti ve gol. Melis bana "ne oluyo lannn" seklinde baktı. Aman tanrım. Melis bana kızgındı. Yeniden santra yaptık ve Melisle paslaşarak ilerledik ceza sahasına girdim ve tam sut çekicek gibi yapıp ayağımı topun onune koydum ve arka ayağımla melise pas verdim. Meliste kaleye sut cekti ve gol. 1-1 olmuştu. Ama sonra onlar 1 gol attı ve mac 2-1 bitti.... kaybetmiştik. Ama nasıl...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLDAKİ AŞK
Ficción GeneralBir futbol maçındaki kıza aşık olursanız ve onu çok severseniz ne olur