Sabah uyanınca yanımda Melisi göremedim. Uykulu kısık gözlerle onu aradım. Sonra mutfakta ağzında "I love you, I love you,.do you love me Yes I.do" mırıntılarıyla kahvaltı hazırladıgını gordum. Arkadan gelip elimle belini kavrayıp kafsmı boynuna gomdum.Bir sure sonra Kafamı kaldırdım ve meliste bana dondu. Elindeki unı burnuma surdu bende kutuyu alıp kafasından asagı bosalttım. Gulerek un aldı ve bana fırlattı. Bende kacmaya basladım. yprulunca ikimizde yarıiarak yere yattık. Bir anda kapı kırıldı ve,iceri Cem ve bir kaç arkadaşı girdi. Bağırarak tehditler savuruyordu. Bende dedim ki "bak bir futbol macı yapalım. Kazanırsan Melis benim. Ve rahat birskılacak. Ama lakin siz kazanırsanız Melis tamamen senin dedim. O sırada mrlis bana saydırıyordu. Ama haklıydı. Benim yüzden hayatı kayabilirdi. A ma a kendime güvenim tamdı. Cem sakin ve dalgacı bir sesle "tamam yarın saat 4.30' da" dedi. Ben ise bunu kabul ettim. Onlar evden cıkınca Melis bana "ne yaptıgını sanıyorsun gerizrkalım. Piçim. Malım. Sikim(bir kız olarak nasıl dedi bilmiyorum) sonra omzuma yumruklar savurdu. Bana baya sinirliydi. Ama yanına gidip dedim ki "bak. Kaybetmemiz mumkun degil. Bana guven". O ise "guveniyorum ama hayatımı yonetemezsin." Dedi. Ben ise elimi onun onune gelen saçlarına götürüp saçını arkaya attım. Ve onu öptüm. Ama simdi takımı hazırlamam gerekiyordu. Bütün takım'a Haber verdim. Hepsi evde toplandı. Takımdaki Eralp'i(en boktan oyuncumz) cılsrdım ve Melisi soktum. Melis 'kekeleyerek "b..ben mi?" Ben "Evet, o sahada sutlaron harikaydı. Çalımlar cok iyi değildi ama tıpu cok hızlı sürüyorsun. Bu yüzden İlk 11'desin dedim. Biraz mutlu biraz korkmuş bir ifadeyle "tamam" dedi. Ama Eralp "dalga mı geçiyorsun. Su ise yaramaz fahişeyi alıp beni almayacak mısın?" Dedi. Daha doğrusu diyemedi cunku "fahişe" dedi anda onun suratını dağıtmıştım. Herkez şaşkındı. Sonra beraber kahvaltımızı yapıp ebden cıktık. Hep beraber biraz antreman yaptık.
CEM
HEMEN bir seyler yapmalıydım. Okulumuzdaki en iyi kaleciyi parak karşılığı oynamasını teklif ettim. Tabiki evet dedi. En iyi oyuncıyada aynısını teklif ettim. Once para karşılığı oynamadığını,.sonra ise tamam dedigini hatırlıyordum. Gerisi ise Bizim Takımdaki Kisilerdi. Yarın onları Sakız gibi çiğneyip, tukurucektik.
TUNA
Sonunda uyanmıstık. Bugün macomız cardı ve hazırlanmamış lazımdı. Hemen Melisi kaldırıp üzerimi giydim. Topumu aldım ve Melisr bir kaç çalım öğrettim. 1-2 tanesini yapıyordu. Sonunda mac gunu gelmişti. Etrafda çekirdekli bir kac insan vardı. CEM Melise bakıp "benimsin" dedi. Melii ise "siktir git" deyip bölgesine geçti. Hakem kurallarda Kesinlikle Kendi takımımızla yapılması gerektigini soyledi. Hakeme Melisi sordum. Ama mrlis zaten yedek kulübünde oldugu icin alına bilirdi. Sonunda duduk çaldı ve mac başladı.
Evet. Beğendiniz mi bakalım? Arkadaşlar lutfen vote verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLDAKİ AŞK
Fiction généraleBir futbol maçındaki kıza aşık olursanız ve onu çok severseniz ne olur