5. BÖLÜM

222 12 1
                                    

    Okula geldiğimde herkes bana tip tip bakıyordu. Video çekmesini Melek istemişti. Yolda yürürken kızgın gözlerle Meleği arıyordum. Bir süre sonra onu bana bebeğim derrken buldum. Bana yaklaşıyordu. Ona kızgın gözlerimle baktım ve yeteri kadar yaklaşınca elimi havaya kaldırdım ama düşündümde değmez ve elimi yumruk yapıp indirdim. Ve ona çarparak yanından geçtim. Sînıfımîn kapısına gelince 2 kabadayı önüme çıktı. Sinirden onlara çekilmelerini söyledim. Bana küfür edincede üstlerine daldım. Hepimiz yerdeydik. Birisinin üstüne çıkıp yumruklarımı onun kafasına savurdum. Herkes beni durdurmaya çalışıyordu. Ama yapamıyorlardı. Onları itiyordum. Bir süre sonra geri çekildim. Ve sınfıma girdim. Yerime oturup hocanın gelmesini bekledim.

    MELEK
     Ona çok sinirlenmiştim.Bu yüzden öpüşürken çektiğim fotoğrafı Melise gönderdim. Hahaha!

     MELİS

Hayır bu gerçek olamazdı. Tuna beni çok seviy o rdu onunla öpüşmüş olamazdı. Olduysada bunu ödeyecekti. O tam bir .........du. bu yüzden onu affetmeyecektim. Ondan nefret ediyordum. Yastığım gömülüp ağlamaya başladım. O kadar ağlamıştım ki gözlerim şişmişti. Yatağıma bağdaş kurup oturuyordum. Sonra bu resmi Tunaya atıp ayrıldık yazdım.

     TUNA
      Bunun kimin yaptığını biliyordum. Sınıftan çıkıp Meleğin yanına gittim. Ve onu bir tokatla yere indirmiştim. Bana sinirli gözlerle bakıyordu. Yardım etmek isteğenleri itip kalktı ve arkasını dönüp gitti.

      Mesaja baktığımda ağlıyordum eve gitmiştim. Bin kere ona sarhoş olduğumu söylemiştim. Ama inanmıyordu. Neden inanmıyorsun dediğimde ise bir b*k yazmıyordu. Bana niye inanmıyordu. Aramalarıma, mesajlarım bir cevap vermiyordu. Benden nefret ediyordu. Bu kalbimi acıtıyordu.  Cidden 5 gün evden çıkmamıştım. Yemek yememiş su içmemiştim. Boğazım acıyordu. Ve sonunda çok zayıfladım hasta oldum. Ateşim düşmüyordu. Kendi resmimi çekip ona atmıştım

   
     MELİS
  Onun bu halini görünce cidden ağlamıştım ama affetmiyecektim. O canımı çok yakmıştı. Ama bir türlü ondan ayrılamıyordum. Sanki o benim bir parçamdı. Canım yanıyordu. Ama o benden daha kötüydü. 

     Boğazım maf olmuştu. Her öksürüşüm bir işkenceydi. Ben ne yapacaktım...
Arkadaşlar kısa bir bölüm olduğu için özür dilerim ama ben sadece 4 bölüm kurguladım. Açıkçası bunları biraz zor yazdım. Hepinizi seviyorum...

    

     

FUTBOLDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin