Koşuyordum. Ayağımda bir top vardı. Ara sıra topu sektiriyordum. Ben okulun futbol takımındaydım. Arkadaşlarım beni çok severdi. Hemde çok. Mert ( en iyi dost) ile çok güzel futbol oynardık. Birbirimizle çok uyum sağlardık birde çok güzel orta açardı. Tabi Can ile Efeyi unutmayalım. onlarda çok iyi dostlarımdandı. Can kaleciydi. Ona uçan kaleci derlerdi. çünkü çok yükseğe zıplardı. 2 gün sonra maçımız olduğu için öyle çalıştım ki bacağımın olmadığını hissettim. Banyoya girip bir duş aldım. Benden sonrada Mert girdi. Sonra uyudum. Koskoca 2 gün sonra maç günü gelmişti. Yeşil çimde bekliyorduk. İnsanlar çekirdek alıp bizi izlemeye gelmişti. Maçın başlamasıyla Yanda bir kız gördüm. Kumral bir kız. çok güzeldi. Sonra topun ayağımda olduğunu fark ettim. Topu ileri sürüp şut çektim ve gol... Kızın olduğu yere baktım, yoktu. Elimi gözüme siper edip onu aradım işte oradaydı. Tam o sırada bana baktı. Ve yanlışlıkla topu kaptırmıştım. adamdan topu almaya çalıştım ama olmadı. Ve gol attılar. Arkadaşlarım bana tip tip bakıyordu. Sonra top gelince bir orta açtım ve Mert kafa vurdu ve gol... Kıza baktım. Gülüyordu. Sonra cep telefonunu çıkarmasıyla gülmeyi kesti. Ve gitti. Ya maça devam edecektim yada kızın peşinden gidecektim ama kızın peşinden gittim. Koşarken '' hey,hey'' diye bağırıyordum. oda ne var diye arkasını döndü ve numarasını verip beni yanağımdan öptü. Beni öptü. OLeyy. Arkadaşlarım bana çok kızgındı. Ama ne yapa bilirim kız çok güzeldi. En çokta Selim hoca kızmıştı. Sonra takımdan atıldın dedi. Gözlerim yuvalarından fırlama güzereydi. Konuşmadan eve gittim.
SELİM HOCA
Bunu yapmak zorundaydım. Eğer maçı kazansaydık 2.finale gidicektik. Onun gibi birini bulmak çok zor olacak. Atmasamıydım ki. Acaba bu maçtan daha önemli bulduğu şey ne deyip masamın kenarına oturdum.
TUNA
Atarsa atsın banane zaten benim gibi birini kolay bulur. SALAK hoca. Yani bir hata yüzünden beni atıyor. Ee o zaman bu kadar güzel bir kızın izlemesine izin vermicen yaa.
O gün yataktan çıkmamıştım. Futbol takımından atıldığım için değil Kız bir türlü aklımdan gitmiyordu. Numarayı yazıyordum ama Ara butonuna basamıyordum. Cesaretim yetmiyordu. Yaa ben ne yapacaktım. Tüm cesaretimi toplayıp derin bir nefes aldım ve Ara butonuna bastım. Açan kızdı kim o dedi. Şey ben derken kız aklımı okur gibi Maçtaki çocuk demi dedi. Eee evet dedim. Kız bak sana sert davrandığım için özür dilerim. Tamammı. Dedi ben tamamda adın ne diye sordum. O ise Melis deyip kapattı. Çok güzel bir ismi vardı. Ona cidden fena aşıkttım o gün günlerden perşembe idi. Sonra arkadaşlarımla gece buluştuk. Top sektirme yarışları yaptık sonrada maç yaptık. Mert, ben, can karşı taraf ise Efe, barış ve savaştı. Mert bana attı. Hızla topu ladım ve güzel bir beşikten pas attım. Top Mertte idi. Mert bana orta açtı dopa havada iken topukla vurdum ve top direkten dönmesiyle doksana taktım. Gol 1-0 yeniyorduk. Onlar başladılar topa kaydım ve Merte attım mert birni çalımladı ve bana pas verdi ben ise gökkuşağı çalımını kullanıp mert attım ve mert golü çaktı. Yee maçı yenmiştik bir kaç kola şise içip ayrıldık. Aman tanrımvgüzel bir geceydi. Acaba kaptanım beni yeiden takıma alıcakmıydı merak ediyordum. Off çok sıkılmıştım. Odama gidip yatağıma yattım.
Rüya
Önümde bit top vardı. Topu alıp sektirmeye başladım. Yanımda kaç kere sektirdiğim çıkıyordu. Sonunda bir kale çıktı ve topu oraya gönderdim golüm yazdı. Bir an Melisi gördüm bir uçurum ve çığlık.
Korkuyla uyandım alnım çok terlemişti üstümü giyinip okula gitmeye hazırlandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLDAKİ AŞK
General FictionBir futbol maçındaki kıza aşık olursanız ve onu çok severseniz ne olur