Kapı çalınca koşarak kapıyı açtım. Etrafa göz gezdirdikten sonra kimsenin olmadığını fark ettim. Yere baktım. Sadece bir not ve bir bebek elbisesi vardı. Bebek elbisesi pembeydi. Kız için yani. Notu elime aldım ve okumaya başladım. ''Vaaay vaaay vay. Demek baba oluyorsun. Ben eski bir dost.'' Gerçekten ürkütücü bir nottu. Hangi gerizekalı bana böyle bir şaka yapmış olabilirdi ki. O sırada Melis ''Kimmiş hayatım?'' diye geldi. Hızla notu cebime atıp '' Bilmiyorum. Bir bebek elbisesi geldi. Komşular falandır'' diye geçiştirdim derken bana gözünü kısarak ''Ama hiçbir komşumuza söylemedim.'' dedi. Bende ''Canım merak etme. Gençler şaka falan yapmıştır. Bir daha olursa polisi ararız'' dedim. Kısa bir konuşmanın ardından sofraya oturduk. Yarın maçım olduğu için idmana gitmem lazımdı. Yemeğimi yedim ve yeniden idmana gittim. Eve geldim ve duşa giricekken yanıma Melis geldi . Biraz yıkandıktan sonra ikimiz de giyinip bebek kıyafetleri falan almaya gittik. İkimizde çok heyecanlıydık.
**********
Avm'yi gezerken ilk bebek eşyalarının olduğu yere girdik. Herşey ayıcıklı yıldızlı falandı. Çok hoştu. Bir yapıştırma bulmuştuk. Bebek odasına çok yakışırdı. Biraz gizli dolaşıyorduk çünkü Haberlerde "FENERBAHÇENİN ÜNLÜ FORVETİ TUNA EŞİ MELİS İLE EVLENDİKTEN KISA BİR SÜRE SONRA YENİ BİR AİLE BİREYİ İÇİN HAZIRLIK YAPIYORLAR." gibi şeyler görmek istemiyorduk. Bu yüzden gözlük falan takmıştık. Alışverişimiz bittikten sonra eve geldik ve yapıştırmaları falan yapıştırıp bebek odasını hazırladık. Saat 19.00'dı. Ve yapacak hiçbirşeyimiz yoktu. Bizde Madem yok o zaman spor yapalım dedik ve dışarı çıktık. Bir halı sahayı 1 saatlik kiraladık. Pek Melisi zorlamamak için sadece paslaşıyorduk. Melisin karnında daha belirgin bir şişlik yoktu. O yüzden rahatça hareket ediyordu. Daha sonra eskiden ona öğrettiğim gibi bir orta açtı. Biraz arkama gitsede top yakaladım. Ve sonra ona ben açtım. Ama kafalık gelen toptan kaçtı. 1 saat böyle geçti. Sonra çıkıp bir restoranda gittik. Evlilik teklifi ettiğim, kanat yediğimiz yer. Biraz atıştırdık ve sohbet ettik saat 11:00 olmuştu. Melis çok yorgundu. Eve gittim ve onu yatırdım. Onu biraz izledim . Tam uykuya dalıcakken yine bir kapı zili çaldı. Yavaşça merdivenlerden indim.kapıyı açtığımda bir not yerde duruyordu. Üstünde ise "Beni ciddiye almalıydın" yazıyordu. Bunu okuduktan 2 saniye sonra yüzümde hissettiğim bir acı ile yere yığıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FUTBOLDAKİ AŞK
Fiksi UmumBir futbol maçındaki kıza aşık olursanız ve onu çok severseniz ne olur