Steven birden içeriye girdi babası panikle kaydı kapattı. Matilda ve Martin ayağa kalktı. Bundan sonrasını ben anlatayım istersen Anton. O gece Meleği de yanıma alıp Bornemont'a doğru yola çıktık. Buraya bu eve dönmemiz hiç kolay ve çabuk olmadı. Ben savaşı terkettiğim Melek te askerlerinin esir kalmasına göz yumduğu için artık vatan haini sayılıyorduk. Aylar süren yolculuktan sonra öğrendiklerim ise esir olan askerlerin kurtulduğu ve osmanlının ingilizleri topraklarından sürüp çıkardığı idi. Hep o hain komutan Atatürk yüzünden o ülkesi için üstün dehasını kullanmasaydı osmanlı bizim olacak beni de hain diye kimse aramayacaktı. Ama taktir de etmek gerekir. Bizim için hain olan komutan onların kahramanı türk diye milletin kalma sebebi olmuştu. Eğer o olmasa osmanlı diye bir şey kalmayacak her yer ingiliz, Fransız,rus ve yunanların olacak Hristiyanlar dünyanın hükümdarı olacaktı. Ama olmadı. Bu yüzdendir ben vatan haini olmaktan kurtulamadım. Melekle yıllarca burada bu evde kaçak olarak yaşadık. Çocuklarımızı kaydettirip okula yollayamadık. Sonra bir gün komşumuz,karısı ve iki çocuğunu öldürüp onların isimleri ile yaşamaya başlayana kadar. Will , Sem çifti ve ve çocukları Andrev ve Jonn PİTT. yani senin baban Anton hatırladım mı. Sana babasının gerçek adını veren Jonn. Sende bilemezdin tabi dedenin ruhunun oğlunun kalbinde yaşayacağını. Sen beni hiç sevmezdin ANTON dedenkende oğlunkende. Peki şimdi ne olacak evlat. Sana bir gün herşeyi hatırlayacağım. O zaman ne yalan söyleyeceksin diye sorduğumu hatırlıyorum. Evet şimdi ne yalan söyleyeceksin merak ediyorum. Benide büyükannenide daha 11 yaşındayken zehirlediğini unuturmuyum sandın. Meriditi bebeğiyle birlikte sen öldürdün. Matildayıda suçuna ortak ettin. Çocuklarının iyiliğini isteyen babayı oynamak çok kolaydı tabi. Ben meridite herşeyi anlatmıştım. Sana hesap sormak için yanına gelmişti.Meridit bana inanmıştı. Kocasını da Matildaya öldürttün. Susturmak korkutmak için sen bir şeytansın Anton. Tıpkı benim gibi. Bende komşularımızı öldürürken böyle söylemiştim. Çocuklarım için ailem için yapıyorum. Sen Martin en temizimiz. Masumumuz. Bunların hiç birini bilmiyordun. Benden hep korktun. Beni deli sandın. Çünkü Anton sana böyle anlattı. Seni aldattı. Seni hep sevdim. Eğer biraz aklın varsa kaç kurtar kendini. Şimdi Sem nerde. Yani Melek nerede. Onu bulamadım bununla bir ilgin olduğundan eminim. Büyük annene ne yaptın. Anton.
Martin babasının anlattıklarını hatırladı. Herşeyi Steven yaptı. Biz kendini daha kötü hissetmesin diye annenle bütün suçu üstlendik demişti. Peki martin kime inanmalıydı. Babası olduğundan emin olduğu Antonamı? Yıllarca kardeşim dediği ama büyük dedesi olduğunu söyleyen Antona mı?Matildanın söyleyecek birşeyi yoktu. Zaten herşeyi biliyordu. Ama o hep kocasının masum olduğuna inanmış zavallı bir aşıktı. Kendisine değer vermeyen sevmeyen bir adama safça aptalca aşıktı. Ve aşkının kurbanıydı.
Sana sordum Anton büyük annen nerede.
Bilmiyorum dedi Anton gözlerini kaçırarak.
Sana son kez soruyorum. Büyükannen nerede?
Tekrar bilmiyorum dedi Anton.
Ve Steven mı? Will mi? Anton mu? Olduğunu kimsenin bilmediği şeytan Antonun üstüne yürüdü. Elleriyle boğazını sıktı.
Anton nefessiz kaldı. Boğuluyordu. Kimse kımıldayamıyordu. Yanlızca bakıyorlardı. Donmuş gibiydiler. Yaşarken ölmüş gibiydiler. Anton ise böyle ölmeyi çoktan kabul etmişti. Martin birden eline geçirdiği şamdanla kardeşi olduğundan emin bile olamadığı adamın kafasına öyle süratle vurdu ki. Steven yere yığıldı. Ve Anton da. Martin babasının yaşayıp yaşamadığından emin olmak için nabzını kontrol etti ama artık çok geçti. Mr Anton Van Pitt artık yaşamıyordu. Sonra Steven'ın nabzına baktı o da yaşamıyordu.
Matilda ağlamıyor konuşmuyor hiç bir tepki vermiyordu. Martin ambulansa ve polise haber verdi. Polise herşeyi anlattı. Ne olursa olsun o bir cinayet işlemişti. Ve hiç bir tanığı yoktu. 18 yıl ceza alarak ceza evine girdi.
Matilda aklını kaybetti. Akıl hastanesine yatırıldı. 4 yıl sonra hayatını kaybetti.
Anton ve Anton işledikleri cinayetlerin bedelini canlarıyla ödediler. Aslında büyük dede anton suçluydu. Steven olarak kalabilse dünyanın en masum insanıydı.
MELEK; bu olaylar yaşanmadan bir kaç saat önce Mr. Pitt'in eve çağırıp sorunlarımızı halledelim. Gel konuşalım dediği zavallı Melek evin mahseninde kaldı. Ve kimse onu bulamadı. Aşik olduğu suçlarına ortaklik ettiği asırlar sonra bile arayıp bulduğu kalbinin hükümdarının yanında hep ait olduğunu söylediği evde açlık ve susuzluğa 52 gün dayanabildi. Elli iki gün sonra mahzende öldü. Son nefesinde ASIRLAR SONRA BİLE olsa seni tekrar bulacağım sevgilim dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASIRLAR SONRA YİNE AŞK "SONA ERDİ "
Romance"O gece felaketimizdi. O gece felaketimizdi. O gece o lanet gece felaketimizdi dedi ve elleriyle yüzünü kapattı mr. Pitt" O gece sabaha doğru alacakaranlık bir vakitte bir ses duydum. Daha doğrusu acı içinde bir feryat. Yataktan fırladım sesin me...