who am i?

2.2K 144 4
                                    

ကြၽန္​မလား.....
Violet လို႔​ေတာ့သူမ်ား​ေတြက​ေခၚၾကတာပဲ...အစြဲအလမ္​းအမွတ္​အ​ေတးႀကီးတဲ့..မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​....

2010...

ကြၽန္​မရဲ့အလယ္​​ေက်ာင္​းမွာ...ကြၽန္​မဟာသာမန္​​ေက်ာင္​းသူတစ္​​ေယာက္​...fri သိပ္​မ႐ွိပဲ..အျမဲသီးသီးသန္​႔သန္​႔​ေနတတ္​ၿပီး..မ်က္​ႏွာထားအရမ္​းတည္​တာ​ေၾကာင္​့...တခ်ိဳ႕က ကြၽန္​မကိုစကား​ေတာင္​မ​ေျပာရဲ့ၾကဘူး...ကြၽန္​မရဲ႕..ဆံပင္​တိုတ္​ို​ေတြက...​​ေခါင္​းဆတ္​ခနဲသံုး​ေလးခါခါလိုက္​ရင္​..နဖူး​ေပၚမွာ..ပံုစံတက်​ေဝ့ဝဲ​ေနတတ္​တယ္​..နည္​းနည္​းျမင္​့တဲ့အရပ္​​ေၾကာင္​့...မသိရင္​ tomလိုလို..​ေနတတ္​သလိုပဲ​ေနတာ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​မကို
Fri ​ေတြစြန္​႔ခြာသြားခဲ့ျကတယ္​..ကြၽန္​မဟာ..သိပ္​ဆိုးတဲ့​ေကာင္​မ​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို႔သူတို႔​ေျပာၾကတယ္​...တကယ္​ကမမွန္​ဘူး...ဒါ​ေပမဲ့..ကြၽန္​မဟာသိပ္​​ေခါင္​းမာတယ္​...အဲ့ဒါ​ေတြကိုမ​ေျဖ႐ွင္​းခဲ့ဘူး...fri လို​ေပမဲ့မလိုခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ခဲ့တယ္​...butကြၽန္​မသူငယ္​ခ်င္​း​ေကာင္​းတစ္​​ေယာက္​​ေကာက္​ရခဲ့တယ္​....
K-pop တဲ့ ......ဒီအရာက္​ိုကြၽန္​မဆီသယ္​လာသူက..ကြၽန္​မခ်စ္​တဲ့သူငယ္​ခ်င္​း...​ေကာင္​​ေလး..
ကြၽန္​မလိုအပ္​ရင္​​ေဘးမွာအျမဲ႐ွိ​ေန​ေပးတတ္​သူတစ္​​ေယာက္​​ေပါ့..ဒါ​ေပမဲ့..သိပ္​မၾကာခင္​မွာပဲ..သူ႔မိဘ​ေတြရဲ႕အလုပ္​​ေၾကာင္​့သူလဲကြၽန္​မ​ေဘးက​ေနထြက္​သြားခဲ့တယ္​........

Kpop က ကြၽန္​မရဲ႕ bff ျဖစ္​မွန္​းမသိျဖစ္​လာခဲ့တယ္​.... SS501 Suju snsd ...ကြၽန္​မရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ...
__________________________________
2012.....

ကြၽန္​မ band ​ေတြတစ္​ခုၿပီးတစ္​ခုႀကိဳက္​ခဲ့တယ္​...member,တစ္​​ေယာက္​ dating newထြက္​ရင္​ကြၽန္​မဘယ္​လိုမွမ​ေနသလို...သူတို႔အ​ေၾကာင္​း​ေတြကိုလဲ..သိသထက္​သိ​ေအာင္​ကြၽန္​မမလုပ္​ခဲ့ဘူး... kpop ကိုႀကိဳကိတယ္​..သာမန္​ပဲ...fandomဆိုတာ႐ွိမွန္​း​ေတာင္​မသိသလို..official good ဆိုတာလျဲကားကိုမၾကားဖူးခဲ့တာပါ....Ent ဆိုတာလဲ႐ွိမွန္​းမသိခဲ့ပါဘူး..

2012.July.25

SM town in L.A...DVD
ဝယ္​ျဖစ္​ခဲ့​ေတာ့မွ...ကြၽန္​မခ်စ္​တဲ့ idol gp အမ်ားစုဟာ..agency တူမွန္​းသိခဲ့ရတာ...
​​​ေနာက္​ဆံုးမွ​ေဖ်ာ္​​ေျဖသြားတဲ့ boyband တစ္​ခု...မ်က္​ႏွာစိမ္​း​ေတြ...ဝတ္​ထားတာ​ေတြကလည္းျပိုး​ိုးၿပိဳး​ေျပာင္​​ေျပာင္​ဆို​ေတာ့..မ်က္​စိထဲသိပ္​မ​ေတြ႔လွ...but MaMa ဆိုလားသူတို႔သီခ်င္​း...အဓိပၸါယ္​ကိုလံုးဝမသိ​ေပမဲ့...ဘာ​ေၾကာင္​့မွန္​းမသိပဲကြၽန္​မရင္​ထဲသ​ေဘာက်မိခဲ့တယ္​... ဘာတဲ့..အဲ့ group နာမည္​က... အီး..အိတ္​စ္​..အို..ဆိုလား..နာမည္​ကလဲ..ဘယ္​လိုႀကီးလားဆိုၿပီး..အဲ့ဒီ့သီခ်င္​းကိုကြၽန္​မထပ္​တလဲလဲနား​ေထာင္​တာ...အ​ေခြထစ္​သြားတဲ့အထိပဲ..ဒီ song ကိုသိပ္​ႀကိဳက္​မိတဲ့ကြၽန္​မဟာ..S.M town တစ္​​ေခြထပ္​ဝယ္​ခဲ့ရပါတယ္​...သူတို႔ DVD ႐ွာၾကည္​့​ေပမဲ့မ႐ွိလို႔...ပါ...ဘယ္​သူသိမွာလဲ​ေနာက္​ပိုင္​းမွာသူတို႔ဟာကြၽန္​မဘဝရဲ႕တစ္​စိတ္​တစ္​​ေဒသျဖစ္​လာမယ္​ဆိုတာ...

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now