fourth day(duty)

528 74 9
                                    

Flesh back.....

"Violet ​ေရ... kris ကသူ႔အခန္​းထဲမွာဇာတ္​ၫႊန္​းစာရြက္​​ေတြ​က်န္​ခဲ့လို႔တဲ့...တစ္​ခ်က္​တက္​ယူ​ေပးပါလား...အမ ​ေျခ​ေထာက္​နာ​ေနလို႔..."

႐ွဴ တင္​သြားရ​ေတာ့မွာမို႔....အမ yuen လွမ္​း​ေပးလာသည္​့​ေသာ့တြဲကိုယူၿပီး...​ေလွကားထစ္​​ေတြကို​ေက်ာ္​ခြ​ေျပးတက္​ခဲ့သည္​....
​ေနာက္​က်၍ မျဖစ္​...အခ်ိန္​ဆိုတာမ်ိဳးကျပန္​အစားထိုးလို႔ရတဲ့အရာမ်ိဳးလဲမဟုတ္​.....

အခန္​း​ေ႐ွ႕​ေရာက္​တာနဲ႔​ေသာ့တံကို လွည္​့ဖြင္​့ၿပီး....kris ရဲ႕ကုတင္​​​ေျခရင္​းနား​ေလးမွာတင္​ထားတဲ့စာရြက္​သံုး​ေလးရြက္​ညႇပ္​ထားသည္​့ဖိုင္​​ကိုယူကာခ်ိဳင္​းၾကားညႇပ္​ၿပီးထအထြက္​....
မ်က္​လံုး​ေထာင္​့စြန္​းက​ေနလွစ္​ခနဲျမင္​လိုက္​ရသည္​့အရာတစ္​ခုကကြၽန္​မစ္​ိတ္​ကိုဖမ္​းစားသြား​ခဲ့ေလသည္​....

​ေခါင္​းအံုး​ေအာက္​က​ေနတစ္​စြန္​းတစ္​စထြက္​​ေနသည္​့​ေဘာ့ပင္​တစ္​​ေခ်ာင္​းညႇပ္​ထားသည္​့စာအုပ္​တစ္​အုပ္​...
နည္​းနည္​း​ေတာ့ထူသည္​...
Diary စာအုပ္​ျဖစ္​မွန္​းရိပ္​မိ​ေပမဲ့....မဖတ္​ၾကည္​့သင္​့မွန္​းသိ​ေပမဲ့....ကြၽန္​မဦး​ေႏွာက္​ကကြၽန္​မလက္​အစံုကိုထိန္​းခ်ဳပ္​ဖို႔မတတ္​ႏိုင္​..
ဤသည္​ကားမလုပ္​သင္​့​ေသာအရာဟု...ဦး​ေႏွာက္​က​ေစ့​ေဆာ္​ခ်ိန္​တြင္​...ကြၽန္​မစာမ်က္​ႏွာအခ်ိဳ႕ကိုဖတ္​ၿပီးျဖစ္​သည္​....

အမ်ားအျမင္​မွာပြင္​့လင္​းခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ခဲ့​ေသာ...ကြၽန္​မ ၏ ge ge သည္​... ကမၻာ့အသိုသိပ္​ဆံုးလူသားတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​​ေနမွန္​းမ​ေမ်ွာ္​လင္​့ပဲသိခြင္​့​ရခဲ့သည္​....ကြၽန္​မစာအုပ္​ကိုအ​ေယာင္​​ေယာင္​အမွားမွားနဲ႔ျပန္​ပိတ္​လိုက္​ခ်ိန္​မွာ​ေတာ့​...ပုလဲဥ​ေလးတစ္​လံုးက...ကြၽန္​မပါး​ေပၚကို​ေၾကာက္​လန္​႔တၾကား​ေျပးဆင္​းသြား​ေလရဲ႕..အခ်စ္​ဆိုတာ...အျမဲတစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကနာက်င္​ရတယ္​တဲ့လားဟင္​....
ဒါမွမဟုတ္​ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးနာက်င္​ရတာတဲ့လား....
အဲ့ဒီ့လိုနာက်င္​​ေနတဲ့ႏွစ္​​ေယာက္​ကို...​ေငးၾကည္​့​ေနတဲ့ကြၽန္​မက​ေကာ.....

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now