eighth day(....now?)

511 67 4
                                    

" ဘာလို႔ဆံပင္​တု လဲ... ဘာလို႔စြပ္​​ေပးတာလဲ.."

" ​ေအာ😅..ဒါက ဒီလိုပါ... ခုနက အ​ေမ​ေလ...violet ဒီမွာက်န္​ခဲ့တာအ​ေမမသိဘူး... ပထမက အမ yuen ကို partner အ​ေနနဲ႔ မိတ္​ဆက္​​ေပးထားတာ... ခု yuen ကလဲမ႐ွိဘူး...အ​ေမကလဲ​ေမး​ေနတာနဲ႔....sorry gege ...."

ကြၽန္​မ စပ္​ျဖျဲဖဲနဲ႔​ေျဖမွ သူ႔​ေခါင္​းကဆံပင္​တုႀကီးကို ဆြဲခြၽတ္​ၿပီး ကြၽန္​မကို မ်က္​လံုးလွန္​ၾကည္​့​ေလ၏....
အိုး...​ေၾကာက္​စရာ😝....

" ဒါ​ေနာက္​ဆံုး​ေနာ္​....​ေနာက္​တစ္​ခါဒီလိုမကူညီႏိုင္​ဘူး...."

" ဟုတ္​...xiexie ni fan gege..."

သူကြၽန္​မကိုဘာမွထပ္​မ​ေျပာပဲထြက္​သြား​ေပမဲ့ သူတကယ္​စိတ္​မဆိုးပါဘူး ... ကြၽန္​မသိတာ​ေပါ့...

ဒါ​ေၾကာင္​့လဲ လွမ္​း​ေအာ္​ရဲတာ....

" gege ည​ေန party ႐ွိတယ္​​ေနာ္​ အဆင္​​ေျပမဲ့ suit ​ေလးျပင္​ထား​ေပးမယ္​....သိလား..."

ကြၽန္​မကိုလွည္​့ပင္​မၾကည္​့ပဲ လက္​ပဲ ​ေထာင္​ျပကာ သူ႔အခန္​းထဲ ဝင္​သြား​ေလရဲ႕.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
လွတယ္​...​ေတာ္​​ေတာ္​လွတယ္​...ပြဲအျပင္​အဆင္​​ေကာဘာ​ေကာ...အကုန္​လွတာ..ပြ​ဲ အျပင္​အဆင္​ အျပင္​ နာမည္​ႀကီးသ႐ုပ္​​ေဆာင္​​ေတြပါလာတဲ့ တကယ္​့ party မို႔ ကြၽန္​မရင္​ထဲနည္​းနည္​း​ေတာ့ကတုန္​ကယင္​နဲ႔..
ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​း အားကိုးတစ္​ႀကီးနဲ႔.
​ေ႐ွ႕က kris ကို လက္​လွမ္​းတို္႔​ၿပီး...

" ge... violet ​ေနရတာသိပ္​အဆင္​မ​ေျပဘူး..."

" အာ.... lime juice ျဖစ္​ျဖစ္​ wine ျဖစ္​ျဖစ္​ ​ေသာက္​လိုက္​ပါလား... ခ်ာတိတ္​... ကိုယ္​လဲ လူမ်ား​ေတာ့သိပ္​မႀကိဳက္​​ေပမဲ့မတတ္​ႏိုင္​ဘူး....နည္​းနည္​းပို​ေနၿပီး ျပန္​ၾကတာ​ေပါ့..."

" အင္​း..."

​ေျပာၿပီး သူ႔ကို သ႐ုပ္​​ေဆာင္​တစ္​ခ်ိဳ႕ကလွမ္​း​ေခၚၿပီး စကား​ေျပာ​ေနၾကတာ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​မၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလးပဲ ထိုင္​​ေနလိုက္​မိတယ္​...
တကယ္​ကိုပဲ.... လူမ်ားတာ... ​ေနာက္​ၿပီးမရင္​းႏွီးတဲ့ဝတ္​စားဆင္​ယင္​မႈ ​ေတြ တကယ္​ကိုမ်က္​စိ​ေနာက္​စရာ....
​ေရကူးကန္​ထဲက mermaid ဝတ္​စံုနဲ႔က​ေနတဲ့ မိန္​းက​ေလးတစ္​ခ်ိဳ႕ကို ကြၽန္​မ​ေငးၾကည္​့​ေနမိတယ္​.....

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now