ကြၽန္မမ်က္ခြံေတြေလးလံေနတယ္.....
တစ္ကယ္ကိုပဲ တစ္ခုခုနဲ႔ဖိထားသလိုလို.........အားတင္းၿပီးဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ အရင္ဆံုးျမင္ရသည္က....
မ်က္ႏွာက်က္ျဖဴျဖဴ တစ္ခု......" သတိရၿပီလား violet shi..."
Sehun ရဲ႕စကားကိုေခါင္းညႇိတ္ျပရင္း ကြၽန္မ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းထထိုင္လိုက္မိတယ္....
" gege နဲ႔ hyung အေျခအေနေကာ....."
ဒီအခ်ိန္မွာကြၽန္မေခါင္းကိုက္ေနတာေတြ ဘာေတြထက္ ကြၽန္မတန္ဖိုးထားရသူႏွစ္ေယာက္အေျခအေနကိုပိုစိတ္ဝင္စားမိတယ္.
" ဒါေတြခဏေလးေမ့ထား.....ေနမေကာင္းဘူးမို႔လား....kris hyung က studio မွာအသံသြားသြင္းတယ္... yeol hyung က schedule ႐ွိလို႔....."
ကြၽန္မ sehun ရဲ႕စကားသံေတြကိုၾကားသလိုလိုမၾကားသလိုလိုနဲ႔........
" သူတို႔အဆင္ေျပလား...."
ဒါကပင္ကြၽန္မ၏ point မဟုတ္လားေလ။
ကြၽန္မ၏အူယားဖားယားအေမးကို sehun ကအျပံဳးႏုႏုျဖင့္သာတံု႔ျပန္ ျပန္တယ္။" အဆင္ေျပပါတယ္... ညကမင္းမူးလဲေတာ့ သူတို႔အေတာ္စိတ္ပူသြားၾကတာ...."
"ေအာ္......."
ကြၽန္မရဲ႕ အသံအဆံုးမွာ အရာရာကျပန္တိတ္ဆိတ္သြားျပန္တယ္။
" hun ah... violet ေလ ေလာဘေတြအရမ္းႀကီးခဲ့တာလားဟင္ ဒီတိုင္း အရင္လိုnormal fan girl ဘဝမွာတင္ရပ္ေနလို႔ရရဲ႕သားနဲ႔.... ၾကားထဲကစကားႀကီးစကားက်ယ္ေတြေျပာၿပီး cupid ေတြဘာေတြေတာင္လုပ္လိုက္ေသးတာ..."
ေျပာၿပီးကြၽန္မ ေျခာက္ကပ္ကပ္နဲ႔ရယ္မိတယ္.....ဒါေပမယ့္ sehun မ်က္ႏွာမွာေတာ့ဘာမွမေျပာင္းလဲပဲ အမည္တပ္မရတဲ့အျပံဳးတခ်ိဳ႕ကတြဲလဲခိုလို႔...
" violet ကဘယ္တုန္းကမွ normal fan မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး.... တျခား fan ေတြေကာပဲ ဘယ္သူမွ normal fan မဟုတ္ဘူး.... အကုန္လံုးဟာကိုယ္တို႔အတြက္ special fan ေတြပဲ.....အားနာမိတယ္ lightstick တစ္ေခ်ာင္းစီကိုက္ိုင္ထားတဲ့ မ်က္ႏွာေတြကိုမမွတ္ေပးႏိုင္လို႔ နာမည္ေတြကို မသိလို႔.... post ေတြေအာက္က cmt ေတြကိုတစ္ေၾကာင္းခ်င္းအသိအမွတ္မျပဳႏိုင္လို႔အားနာမိတယ္... ဒါေပမယ့္ အခု နာမည္တစ္ခု သိရၿပီေလ violet တဲ့ ... ဒါတိုးတက္တဲ့အရိပ္အေယာင္ပဲ...."
YOU ARE READING
The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)
FanfictieVember တစ္ေယာက္ရဲ႕အတၱ... အတၱတစ္ခုဟာဘယ္ေလာက္ထိမ်ားခ်ိ ဳ ျမိန္ႏိုင္မလဲ...