Second day ( alittle bitter but sweet)

604 82 14
                                    

ပထမဆံုး႐ွဴ တင္​စတဲ့​ေန႔မွာပင္​....ကြၽန္​မအမွား​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားလုပ္​ခဲ့မိပါည္​......​ေန႔လည္​အဆာ​ေျပစားခ်ိန္​မွာ.... food truck က foodမ​ေလာက္​ဘူးလို႔​ေျပာရက္​နဲ႔သူ႔အတြက္​တစ္​ခုခုဝယ္​​ေပးဖို႔ကိုကြၽန္​မသတိမရခဲ့သလို.....​ေနာက္​ဆံုး႐ွဴ တင္​ကူးခ်ိန္​မွာAmericano ခါခါးတစ္​ခြက္​သူ​ေသာက္​တတ္​တာကြၽန္​မမသိခဲ့ပါ....ဒါ​ေပမဲ့ကြၽန္​မ​ေန႔လည္​စာကိုသူ႔ကို​ေကြၽးခဲ့သလို....ကြၽန္​မ capuchino သြားဝယ္​သည္​့အခါ...သူ႔အတြက္​ americano တစ္​ခြက္​ပါဝယ္​လာ​ေပးခဲ့ပါသည္​...
္​လမ္​းမွာ...ကြၽန္​မခံစား​ေနရ​ေသာ​ေဝဒနာကို​ေတာ့ကြၽန္​မတစ္​​ေယာက္​ထဲကပဲသိႏိုင္​သည္​...ထင္​့...ဗန္​ကားထဲမွာ air con လႊတ္​ထား​ေပမဲ့...ကြၽန္​မ​ေခြၽး​ေတြျပန္​​ေနခဲ့သည္​....အ​ေပၚသြားနဲ႔ဖိကိုက္​ထား​ေသာ​ေအာက္​ႏႈတ္​ခမ္​းမွာလည္​းျပတ္​ထြက္​လုမတတ္​....ကြၽန္​မအားယူၿပီး...နာ႐ီကိုၾကည္​့​ေတာ့... ည ဆယ္​နာ႐ီပင္​ထိုးလု​ေနၿပီ.....မနက္​က ကား​ေပၚမွာ​ေကြၽး​ေသာ...​ေပါင္​မုန္​႔နဲ႔ coffee အျပင္​...အခုနကမွ​ေသာက္​ထား​ေသာ capuchino တစ္​ခြက္​ကလြဲ၍ကြၽန္​မဗိုက္​ထဲဘာမွမ​ေရာက္​​ေသးပါ...နဂိုထဲကအစာအိမ္​​ေရာဂါအခံ႐ွိသူမို႔..အခုလိုစားခ်ိန္​မမွန္​သည့္​့အခါ...ဝမ္​းထဲမွာမီးစျဖင္​့ထိုး​ခံရသလို...ပူ​ေလာင္​...နာက်င္​လြန္​းလွသည္​.......

"Violet...​ေနမ​ေကာင္​းဘူးလား...."

​ေျပာ လည္​း​ေျပာနဖူး​ေတြကိုပါလက္​နဲ႔စမ္​းလာ​ေသာ အမ yuen ကိုကြၽန္​မခပ္​ယဲ့ယဲ့သာ..ျပံဳးျပလိုက္​သည္​...

"​ေခြၽး​ေတြလည္​းျပန္​လို႔... violet...ဒီ​ေလာက္​​ေအး​ေနတာကို...."

ကြၽန္​မ​ေခါင္​းခါျပလိုက္​ၿပီး...kris ဆီလွမ္​းၾကည္​့​ေတာ့...နားၾကပ္​​ေတြကိုနားမွာအုပ္​ၿပီး​ေမွး​ေနတာ​ေတြ႔ရသည္​.....

ႏွစ္​နာရီ​ေလာက္​ပဲ..သည္​းခံ violet...ႏွစ္​နာရီ​ေလာက္​ပဲ....

ကြၽန္​မ back pack ထဲမွာအျမဲပါတတ္​သည္​့အဆာ​ေျပဘီစကစ္​ထုပ္​တစ္​ထုပ္​ကိုယူၿပီး...ခပ္​သြက္​သြက္​ဝါးစားကာ....​ေရဘူးထဲက​ေရနဲ႔​ေမ်ွာခ်လိုက္​သည္​....

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now