Now we see

522 77 12
                                    

ကြၽန္​မအခန္​းကိုျပန္​လာတဲ့​ေျခလွမ္​း​ေတြဟာ...သိသိသာသာကို​ေႏွး​ေကြး​ေနခဲ့တယ္​...
အခန္​းတံခါးဖြင္​့လိုက္​ခ်ိန္​မွာ​ေတာ့...ကြၽန္​မအတြက္​အျမဲစဥ္​းစား​ေပးခဲ့တဲ့အမကအျပံဳး​ေတြနဲ႔ဆီးႀကိဳ​ေနတယ္​....ဒါ​ေပမဲ့ကြၽန္​မမ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းလို္႔ထင္​ပါရဲ႕...အမရဲ႕အျပံဳး​ေတြကတျဖည္​းျဖည္​းအ​ေရာင္​မွိန္​က်သြားတာက္​ို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​.....

."violet....အမကို​ေျပာဦး..ဘာျဖစ္​လာတာလဲမ်က္​ႏွာလဲမ​ေကာင္​းဘူး....ငိုထားတာလားမ်က္​လံုး​ေတြမို႔​ေနတယ္​..."

ကြၽန္​မဘယ္​လိုျပန္​​ေျဖရမည္​နည္​း....အမက..model က wu yi fan မွန္​းသိ၍ကြၽန္​မကိုတယံုတၾကည္​သတိတရနဲ႔..ခုလိုအခြင့္​့အ​ေရး​ေပးခဲ့တာ....ကြၽန္​မဘယ္​လိုမ်က္​ႏွာနဲ႔ျငင္​းဆန္​ရမည္​နည္​း.....မတတ္​ႏိုင္​....sorry ပါအမ violet ဒီတစ္​ခါ​ေတာ့ညာပါရ​ေစ...

"မဟုတ္​ပါဘူးအမရဲ႕...ညကအိပ္​တာမ်ားသြားလို႔မ်က္​လံုး​ေတြမို႔​ေနတာ...မနက္​ထဲက..ဟီး..."

"​ေတာ္​​ေသး..အမကလန္​႔သြားတာ...ဒါနဲ႔..အလုပ္​ကိစၥအဆင္​​ေျပတယ္​ဟုတ္​...."

"ဟုတ္​အမ...အမကိုအရမ္​း​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​..."

"မင္​းလူ​ေနာ္​...မင္​း..လူ..​ေတြ႔တာနဲ႔တန္​းမိတ္​ဆက္​ပစ္​သိလား...:"

ကြၽန္​မခပ္​ျမဴ းျမဴ းရယ္​လိုက္​မိတယ္​....ဒါဘဝမွာစိတ္​ထဲကမပါပဲ...ပထမဆံုးဟန္​​ေဆာင္​ရယ္​​ေမာခဲ့ျခင္​းပါပဲ...ကြၽန္​မမွာကြၽန္​မကိုမွတ္​မိ​ေအာင္​မိတ္​ဆက္​ဖို႔အခြင္​့အ​ေရး​ေတာင္​႐ွိႏိုင္​ပါ့မလား....

"ကဲအလုပ္​ကိစၥ​ေတြလဲၿပီးၿပီဆို​ေတာ့...ဒီညတစ္​ညၿမိဳ႕ပတ္​ၿပီး​ေလ်ွာက္​လည္​ၾကမယ္​...မင္​းအလုပ္​ကသန္​ဘက္​ခါမွစမွာ​ေလ..ဟုတ္​လား...အမမနက္​ျဖန္​ျပန္​မွာ..."

"႐ွင္​...အမက...ျပန္​မွာ...ဒါဆို..."

"အိုမပူနဲ႔ hair stylist ညီမ​ေလးကိုအကူအညီ​ေတာင္​းထားတယ္​...သူမင္​းမျပန္​မခ်င္​း..အခန္​း​ေဖာ္​လုပ္​​ေပးလိမ္​့မယ္​...."

ကြၽန္​မသက္​ျပင္​းကိုဖြဖြ​ေလးခ်လိုက္​မိတယ္​...

အဲ့ဒီ​ေန႔ညက​ေတာ့အမ​ေကာကြၽန္​မ​ေကာ...ကြၽန္​မကို အ​ေဖာ္​လုပ္​​ေပးမယ္​့ hair stylist မမကို​ေခၚၿပီး...တစ္​ညလံုးလည္​ခဲ့ၾကတယ္​...ည​ေစ်းတန္​း​ေတြ 24 နာရီဖြင္​့တဲ့ဆိုင္​​ေတြ....စံုလို႔...

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now