third day.....(ego)

519 75 16
                                    

"Arr...ge..ge ဒီ​ေန႔ shooting ကဘယ္​အခ်ိန္​ၿပီးမွာလဲ...."

Location ခ်ိန္​းရမွာမို႔...ပစၥည္​း​ေတြ​ေရႊ႔​ေနၾကတုန္​း...​ေမးတဲ့ကြၽန္​မစကား​ေၾကာင္​့...သူ႔​ေနကာမ်က္​မွန္​ႀကီးကို​ေက်ာ္​ၿပီးၾကည္​့​ေလရဲ႕...သူ႔ကိုယ္​သူဒီလိုပံုက handsome ျဖစ္​တယ္​လို႔ထင္​​ေကာင္​းထင္​​ေနပါလိမ္​့မယ္​ ဒါ​ေပမဲ့...တကယ္​ပါ...သူ႔ပံုစံက​ေနကာမ်က္​မွန္​ကိုစတပ္​ကာစပဲမ​်ားတတ္​တဲ့က​ေလးတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ပိုတူတယ္​.....
႐ွဴ း...😂ဒီလို​ေျပာတာသူသိရင္​​ေကာက္​မွာ...မ​ေျပာနဲ႔....

"သြားစရာ႐ွိလို႔လား...."

"ဟို...အင္​း..ဟုတ္​တယ္​ ge...ပါဆယ္​တစ္​ခုသြားပို႔မလို႔...."

"Aww... ကိုယ္​လိုက္​ရမလား...."

"အဲ...😁..အဲ့လို​ေနရာ​ေတြကလူမ်ားတယ္​​ေလ ge ရဲ႕မပူပါနဲ႔.... violet အျမန္​ျပန္​လာမွာပါ...."

သည္​​ေတာ့မွသူ​ေနကာမ်က္​မွန္​ႀကီးျပန္​တပ္​ၿပီးဟိုဘက္​လွည္​့သြားတယ္​....

"ည​ဘက္​ schedule မ႐ွိမွသြားမွာပါ...​ေနာ္​..."

"အင္း...သိပ္​​ေနာက္​မက်​ေစနဲ႔....china ကလမ္​း​ေတြကညဘက္​မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ထဲထြက္​ဖို႔သိပ္​မသင္​့​ေတာ္​ဘူး...."

"ဟုတ္​...ge ge..."

"အစုတ္​ပလုတ္​မ​ေလး....😒...အျပင္​ထြက္​ခ်င္​လို႔အ​ေၾကာင္​း႐ွာတာမို႔လား...."

မယံုသလို​ေျပာတဲ့သူ႔ပံုကအကိုႀကီးတစ္​​ေယာက္​လိုပဲ...

"ခြိ...မဟုတ္​ပါဘူးဆို....​"

"ၿပီးတာပဲ...."

​ေျပာၿပီး ျပန္​လွည္​့သြားျပန္​တယ္​....​ေျပာသားပဲ...ဘယ္​​ေလာက္​လူႀကီးပံုဖမ္​းဖမ္​းက​ေလးပါဆို....
___________________________________
"Hello.... ဦး​ေလး...သမီး kris wu ရဲ႕ manager ပါ...ဦး​ေလးကိုသမီး​ေမးစရာ​ေလး႐ွိလို႔...."

"​ေအာ္​...​ေျပာ​ေလ..သမီး..."

"ဦး​ေလးမ​ေန႔က​ေလဆိပ္​ security ယူရတယ္​မို႔လား... park chanyeol အတြက္​​ေလ...."

"အာ...အင္​း..ဟုတ္​တယ္​...ဟုတ္​တယ္​...အ​ေၾကာင္​း႐ွိလို႔လားသမီး...."

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now