fifth day(Is it he?)

699 73 24
                                    

"​ေနာက္​တစ္​ခါအျပင္​ထပ္​မထြက္​ရဘူးတဲ့ Lee ရာ....ငါကည​ေစ်းတန္​း​ေလ်ွာက္​ခ်င္​​ေသးတာကို...."

မန္​​ေနဂ်ာလုပ္​သူကလွမ္​း​ေခၚတာမို႔....အသက္​တူ stylist Lee နဲ႔...အျပင္​မွာ​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ feel ​ေလး​ေပ်ာက္​သြား​တာ​ေၾကာင္​့...yeol ရဲ႕ႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြကစူပုပ္​ပုပ္​.....

"ျပန္​ၾကမယ္​ yeol ရာ...​ေနာက္​လဲbeijing ဘက္​​ေရာက္​ဦးမွာပဲဟာ...."

"မသိဘူးကြာ...ည​ေစ်းတန္​း​ေလ်ွာက္​ခ်င္​​ေသးတာ..."

"ဒုကၡပဲ......လာပါ..ျပန္​ၾကမယ္​..."

အမွန္​အတိုင္​း​ေျပာရရင္​...ဒီလိုမ်ိဳးည​ေစ်းတန္​း​ေလ်ွာက္​ခ်င္​တာကအ​ေၾကာင္​း႐ွိသည္​.....တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကို​ေတြ႔ရ​ေလမလားဆိုတဲ့​ေမ်ွာ္​လင္​့ခ်က္​က beijing ​ေျမကို​ေျခခ်လိုက္​တိုင္​း..yeol ရဲ႕ ႏွလံုးသားထဲ​ေပၚ​ေပၚလာတတ္​သည္​ကိုး​ေလ...ဒါ​ေၾကာင္​့လည္​းbeijing ကို​ေရာက္​ရင္​လူစံုတဲ့ည​ေစ်းလို​ေနရာမ်ိဳးကို​ေရာက္​​ေအာင္​သြားတတ္​တာ.....
ဒါ​ေပမဲ့...မထူးပါဘူး...တစ္​ခါမွ...မ​ေတြ႔ခဲ့ရဘူး​..ဒီအစားအဲ့လို​ေနရာ​ေတြ​ေရာက္​ရင္​အရင္​ကအတူတူလည္​ခဲ့တာ​ေတြသတိရမိတယ္​.....
ဒါ​ေပမဲ့...မ​ေတာ္​တဆျဖစ္​ျဖစ္​ဆံုခ်င္​​ေသးတာ....
Hyung...သူဘယ္​လိုမ်ား​ေနမွာပါလိမ္​့....မ​ေတာ္​တဆသာ​ေတြ႔ခဲ့ရင္​..........
သူမလိမ္​ခ်င္​ပါ..training ကာလပါထပ္​​ေပါင္​းလ်ွင္​ hyung နဲ႔သူအၾကားကသံ​ေယာဇဥ္​ႀကိဳးက​ေလးငါးႏွစ္​မ်ွတြယ္​ခဲ့သည္​​ေလ...ဒီသံ​ေယာဇဥ္​ႀကိဳးကဒီ​ေလာက္​နဲ႔ျပတ္​လို႔မွမရတာ....ဒါ​ေပမဲ့ hyung...သူက​ေတာ့ျပတ္​ႏိုင္​တယ္​ထင္​ရဲ႕....တစ္​ခါမွ​ေတာင္​ဆက္​သြယ္​မလာခဲ့...luhan hyung ​ေတာင္​အဆက္​အသြယ္​လုပ္​တာပဲ...hyung လဲအဆက္​အသြယ္​လုပ္​သင္​့တာ...အနည္​းဆံုး​ေတာ့သူထြက္​သြားရတဲ့အ​ေၾကာင္​းအရင္​းကို႐ွင္​းျပသင္​့တာ....အခု​ေတာ့......သူ႔ဘက္​ကဘယ္​လို​ေနလဲမသိ​ေပမဲ့....
Beijing ကို​ေျခခ်တိုင္​း...သူ႔ကိုသတိရ​ေနတဲ့ park chanyeol ဆိုတဲ့​ေကာင္​ကအ႐ူးလိုလို...
-------------------------------------------------
"အိပ္​ၾကမယ္​ကြာမနက္​ျဖန္​ပြဲ႐ွိတာမို႔လား....အားျပည္​့​ေနမွျဖစ္​မယ္​...interviewလည္​း႐ွိ​ေသးတာ....."

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now