Newyork ၿမိဳ႕ရဲ႕မနက္ပိုင္းဟာbeijing လိုေအးမေနပဲေႏြးေနတယ္....
အေရာင္စံု electric ဆိုင္းဘုတ္ေတြဟာတကယ့္ကိုလွၿပီး....
မနက္ခင္းျဖစ္တာေၾကာင့္ ထြန္းမထားတဲ့လမ္းမီးတိုင္႐ွည္ေတြရဲ႕ေအာက္မွာ
လူတစ္ခ်ိဳ႕သြားလာလႈပ္႐ွားေနၾကတယ္.....ဒီလိုအခ်ိန္ဒီလိုေနရာမွာဘာကိုမွအာရံုမစိုက္အားပဲဗ်ာမ်ားေနသူကကြၽန္မ........
ကြၽန္မ hoodie ဆိုင္ကသန္႔စင္ခန္းမွာပဲ
အဝတ္အစားလဲၿပီး party လုပ္မည့္လုပ္မည့္ေနရာကို Taxi ငွါးသြားရသည္....အဝတ္အစားဆိုလို႔ႀကီးႀကီးမားမားလဲတာမ်ိဳးမဟုတ္...
အက်ႌတစ္ထည္ပဲလဲတာ😁...Party လုပ္မည့္ေနရာတဲ့...?
တကယ္ေတာ့အိမ္ပါ....
မနက္ဘက္ကို party လုပ္ဖို႔ဘယ္လိုမ်ားစဥ္းစားမိပါလိမ့္.....
ကြၽန္မတကယ္ေတြးမရတာပါ.....
ဒီအခ်ိန္မွာဝင္လာ တဲ့ ph call....
Kris ဆီကေပါ့...
" ခ်ာတိတ္...."
"ေအာ...ge... violet အိမ္ေ႐ွ႕ေရာက္ေနၿပီ..."
" တကယ္က party မဟုတ္ဘူး...ေန႔လည္စာစားပြဲ...."
"အန္..."
ကြၽန္မနားမလည္......သူ႔ဘက္ကေသခ်ာေပါက္ party လို႔ေျပာခဲ့တာေလ.....
" ဟို...party ကညမွတဲ့...အခုက ေန႔လည္စာစားၾကတာ....ဒါေပမဲ့အဆင္ေျပပါတယ္...အကုန္လံုးကေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲ....."
" ok ေလ violet ဝင္လာခဲ့မယ္....."
ကြၽန္မ ph ခ်ၿပီးကို႔လို႔ကန္႔လန္႔ႏိုင္လွတဲ့ဒီေန႔အေၾကာင္းျပန္ေတြးေနမိတယ္.....
မွားမွာေပါ့...
Beijing နဲ႔ Newyork ကအခ်ိန္ေျပာင္းျပန္....
ဒီမွာေန႔...ဟိုမွာကည....ငင့္....
ေနဦး....ကြၽန္မအခုမွသတ္ိရတယ္.......
ဟို hoodie ကဒီညမွပို႔မွာ....ေရာက္ေတာ့မနက္ျဖန္မနက္...
မနက္ျဖန္မနက္ဆို..... beijing မွာက ည...သို႔မဟုတ္...ညေန....
OH..GOD...
Park chanyeol ေလယာဥ္ကြင္းကိုဘယ္အခ်ိန္ဆင္းမွာပါလိမ့္.......
ဘုရားသိၾကားမလို႔အခ်ိန္မီေရာက္ပါေစ...
ကံကိုယံုၿပီးပံုအပ္ရေပမေပါ့.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ေန႔လည္စာစားၿပီးျပန္လာေတာ့....
သိပ္မူမမွန္တဲ့ကြၽန္မမ်က္ႏွာကို kris သတိထားမိသြားတယ္ထင္ပါရဲ႕......
YOU ARE READING
The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)
FanfictionVember တစ္ေယာက္ရဲ႕အတၱ... အတၱတစ္ခုဟာဘယ္ေလာက္ထိမ်ားခ်ိ ဳ ျမိန္ႏိုင္မလဲ...