The start

891 101 17
                                    

Vember တစ္​​​ေယာက္​ျဖစ္​ရတာမလြယ္​ပါဘူး...
ကြၽန္​မတို႔ရဲ႕ယံုၾကည္​ခ်က္​​ေတြကို တခ်ိဳ႕က​ေလွာင္​ၾကတယ္​​ေျပာင္​ၾကတယ္​....ဒါ​ေပမဲ့...vember အ​ေတာ္​မ်ားမ်ားကရင္​့က်က္​သူ​ေတြပါ.....ဒါ​ေၾကာင္​့ကြၽန္​မ vemberတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​ရတာ​ေပ်ာ္​တယ္​
..ဂုဏ္​ယူတယ္​...ဒါ့အျပင္​ kris ကကြၽန္​မအတြက္​ role idol တစ္​​ေယာက္​..သူ႔ရဲ႕ငယ္​ဘဝအ​ေၾကာင္​း​ေတြဖတ္​မိတိုင္​းကြၽန္​မအားတက္​မိတယ္​..သူကတကယ္​့ကို ႀကိဳးစားတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​ပဲ..ဘဝမွာတစ္​ခုူခုခက္​ခဲလာၿပီဆိုသူစာဖတ္​တယ္​တဲ့..
ဟုတ္​ကဲ့ kris ကကြၽန္​မ​ေလးစားရသူတစ္​​ေယာက္​ပါ..
ဒါဆိုchanyeolက​ေရာ...?
႐ွင္​းပါတယ္​သူကကြၽန္​မရဲ႕အိပ္​မက္​ထဲကမင္​းသား​ေလး​ေပါ့...သူ႔ကိုကြၽန္​မခ်စ္​တယ္​...
ဒါ​ေပမဲ့အိပ္​မက္​ဆိုတာတကယ္​မွမဟုတ္​တာပဲ​ေလ..

ကြၽန္​မမွာ႐ွိသင္​့႐ွိထိုက္​တဲ့အရည္​အခ်င္​း​ေတြျပည္​့စံုလာခ်ိန္​မွာ...ကြၽန္​မအလုပ္​တစ္​ခုရခဲ့တယ္​....
အားကစားပစၥည္​း​ေတြထုတ္​လုပ္​တဲ့ တ႐ုတ္​အ​ေျခစိုက္​ company တစ္​ခုက​ေန ​ကိုယ္​စားလွယ္​ယူ​ေရာင္​းတဲ့ ကြၽန္​မတို႔ႏိုင္​ငံကcompanyတစ္​ခုမွာ​ေပါ့....ဝမ္​းသာစရာ​ေကာင္​းတာက ကြၽန္​မတို႔ company ရဲ႕M.D ကအမ​်ိဳးသမီးတစ္​​ေယာက္​ပါ...သူမက သိပ္​​ေတာ္​တယ္​..သိပ္​ထက္​တယ္​..ကြၽန္​မက သူမရဲ႕..manager ...translator..ပါ အလုပ္​က​ေပ်ာ္​စရာ​ေကာင္​းပါတယ္​....

ဘဝဆိုတာ​ေနတတ္​ရင္​​ေက်နပ္​စရာ​ေပါ့...ဒါ​ေပမဲ့ကြၽန္​မအျမဲတမ္​းပူ​ေလာင္​​ေနခဲ့တယ္​...
မိဘအတြက္​လား...?ဟင္​့အင္​းကြၽန္​မ​ေက်းဇူးဆပ္​ဖို္႔ႀကိဳးစား​ေနတယ္​....
Cosmetic ​ေတြအတြက္​လား? ကြၽန္​မမွာလိုအပ္​သ​ေလာက္​အျပည္​့အဝ႐ွိသားပဲ...
ဒါဆ္ိုအခ်စ္​အတြက္​လား...?..အင္​း..​ေပါ့..ဒါပဲ႐ွိတာပဲ...

သူမ်ား​ေတြအတြက္​အခ်စ္​ဆိုတာ..ရယူျခင္​း​ေပးဆပ္​ျခင္​း...စြန္​႔လႊတ္​ျခင္​း..ပိုင္​ဆိုင္​ျခင္​းစတဲ့ definition ​ေပါင္​းမ်ားစြာ.....
ထားခဲ့လို႔အသည္​းကြဲရတာနဲ႔...အခ်စ္​​ေဟာင္​းကိုလြမ္​းရတာနဲ႔...ႏွလံုးသား​ေလးကြဲသြားလို႔႐ူးရပါ​ေတာ့မယ္​ဆ္​ိုတာန​ဲ့ feeling​ေပါင္​းမ်ားစြာ...
ရည္​းစားဝယ္​​ေပးတဲ့အခ်စ္​ကိုသက္​​ေသျပတဲ့...လက္​​ေဆာင္​​ေတြ...စကားလံုးအလွအပ​ေလး​ေတြ...
အို...႐ႈပ္​ယွက္​ခတ္​​ေန​ေအာင္​ဖြင္​့ဆိုလိုက္​ၾကတဲ့အခ်စ္​ရဲ႕အနက္​အဓိပၸါယ္​​ေတြ...

The Ego Of A Hardcore Fan(Vember)Where stories live. Discover now